Ενημερωτική δράση για τους/τις μαθητές/τριες της Γ τάξης και επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024 κατόπιν πρόσκλησης του Διευθυντή είχαμε την
τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την ψυχαναλύτρια κ. Ελένη
Κουκούλη, η οποία μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ τάξης
για τη διαχείριση άγχους και εν συνεχεία επιμόρφωσε τους/τις
εκπαιδευτικούς σε θέματα διαχείρισης προβλημάτων της σχολικής τάξης.
Την ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία της και τη συμβολή της στην
ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της σχολικής μας κοινότητας
αναφορικά με θέματα που μας απασχολούν όλους και όλες ως μέλη της
σχολικής κοινότητας και ευελπιστούμε να έχουμε και στο μέλλον την
πολύτιμη αρωγή της!

Σύντομο βιογραφικό της κ. Κουκούλη:
Η κυρία Ε. Κουκούλη είναι Καθηγήτρια Γαλλικών με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα
στη Γλωσσολογία, Ψυχολόγος (Ψυχαναλυτικής Κατεύθυνσης) και πρώην
Υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.
Από το 1991 ασχολείται ενεργά με την ψυχανάλυση, είναι μέλος της
Ελληνικής Εταιρείας της Νέας Λακανικής Σχολής και της εκδοτικής
επιτροπής του περιοδικού «Η Ψυχανάλυση».
Το 2015 τιμήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας της Γαλλίας με το Παράσημο
του Ιππότη του Τάγματος του Ακαδημαϊκού Φοίνικα.

