Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 στο σχολείο μας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Διαχείριση του άγχους των Σχολικών Εξετάσεων». Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των παιδαγωγικών και μορφωτικών μας στόχων, με σταθερή προτεραιότητα την ψυχολογική ενδυνάμωση και τη συναισθηματική στήριξη των μαθητών και μαθητριών μας στην απαιτητική περίοδο των εξετάσεων.
Κεντρική εισηγήτρια ήταν η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας, κ. Γιαννακοπούλου Μαρία, η οποία με άμεσο και υποστηρικτικό τρόπο βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν το άγχος των εξετάσεων, μοιράστηκε μαζί τους πρακτικές συμβουλές και τους εφοδίασε με αποτελεσματικές τεχνικές για την αντιμετώπισή του.
Η ανταπόκριση και η ενεργός συμμετοχή των μαθητών μας απέδειξε πόσο σημαντικές είναι τέτοιες βιωματικές πρωτοβουλίες για την καθημερινή σχολική ζωή. Συγχαίρουμε τους μαθητές μας για την εξαιρετική τους παρουσία και την ενεργό συμμετοχή τους, και ευχαριστούμε θερμά την κ. Γιαννακοπούλου για την πολύτιμη καθοδήγησή της!
