«Διαχείριση του άγχους των Σχολικών Εξετάσεων»: Μια πολύτιμη δράση για τους μαθητές μας

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 στο σχολείο μας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Διαχείριση του άγχους των Σχολικών Εξετάσεων». Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των παιδαγωγικών και μορφωτικών μας στόχων, με σταθερή προτεραιότητα την ψυχολογική ενδυνάμωση και τη συναισθηματική στήριξη των μαθητών και μαθητριών μας στην απαιτητική περίοδο των εξετάσεων.

Κεντρική εισηγήτρια ήταν η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας, κ. Γιαννακοπούλου Μαρία, η οποία με άμεσο και υποστηρικτικό τρόπο βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν το άγχος των εξετάσεων, μοιράστηκε μαζί τους πρακτικές συμβουλές και τους εφοδίασε με αποτελεσματικές τεχνικές για την αντιμετώπισή του.

Η ανταπόκριση και η ενεργός συμμετοχή των μαθητών μας απέδειξε πόσο σημαντικές είναι τέτοιες βιωματικές πρωτοβουλίες για την καθημερινή σχολική ζωή. Συγχαίρουμε τους μαθητές μας για την εξαιρετική τους παρουσία και την ενεργό συμμετοχή τους, και ευχαριστούμε θερμά την κ. Γιαννακοπούλου για την πολύτιμη καθοδήγησή της!

thumbnail

Ομιλία για τη Διαχείριση του Άγχους των Εξετάσεων στο Σχολείο μας

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Μαΐου 2026 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας σε συνέργεια με τον Δήμο Ιστιαίας-Αιδηψού η ενημερωτική ομιλία με θέμα: «H συναισθηματική επιβάρυνση των Πανελλαδικών Εξετάσεων και οι τρόποι διαχείρισης για τους μαθητές και τους γονείς τους».

Ομιλήτρια της βραδιάς ήταν η Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Κυριακή Τρίκκα, η οποία προσέγγισε με απόλυτη ευαισθησία και επιστημονική εγκυρότητα το φλέγον ζήτημα του εξεταστικού άγχους. Μαθητές, μαθήτριες και γονείς είχαν την ευκαιρία:

  • Να κατανοήσουν τη φύση του άγχους των εξετάσεων.

  • Να μοιραστούν τις ανησυχίες τους σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον.

  • Να εφοδιαστούν με πρακτικούς τρόπους και εργαλεία για τη διαχείριση της συναισθηματικής πίεσης.

Στόχος του Συλλόγου Διδασκόντων και της Διεύθυνσης του σχολείου μας παραμένει πάντα η ολόπλευρη στήριξη των παιδιών μας —όχι μόνο σε γνωστικό επίπεδο, αλλά κυρίως στην ψυχολογική τους ενδυνάμωση και τη θωράκιση της ψυχικής τους υγείας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ιστιαίας-Αιδηψού για τη συνεργασία, την κ. Τρίκκα για την εξαιρετική παρουσίαση, καθώς και όλους τους γονείς και μαθητές που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ευχόμαστε επιτυχία σε όλα τα παιδιά στην τελική ευθεία των εξετάσεων!

agchosneo

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων