Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση ευαισθητοποίησης κατά του σχολικού εκφοβισμού που διοργάνωσε το Γενικό Λύκειο Ιστιαίας με στόχο την προώθηση ενός φιλικού και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος, σε συνεργασία με το ιατροπαιδαγωγικό κέντρο Β. Εύβοιας, «Περιβολάκι», την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025.
Στην εκδήλωση, με θέμα «Bullying ή εκφοβισμός: Τι είναι, γιατί συμβαίνει, πώς αντιμετωπίζεται», οι ομιλητές Ιωάννης Κουτσανδρέας, παιδοψυχίατρος και Δανάη Εξαρχοπούλου, ψυχολόγος-κλινική νευροψυχολόγος, ανέδειξαν τις αιτίες και τις συνέπειες του εκφοβισμού και πρόσφεραν σε γονείς και εκπαιδευτικούς εργαλεία και στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου και πολύτιμες συμβουλές για την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των παιδιών.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής του Γενικού Λυκείου, κ. Δαυίδ Κωνσταντινάκης, καταθέτοντας την εμπεριστατωμένη θέση του και την εμπειρία του για τις στρατηγικές που ακολουθούνται από τους εκπαιδευτικούς για την πρόληψη και αντιμετώπισή του φαινομένου.
Η δυναμική παρουσία εκπαιδευτικών, γονέων/κηδεμόνων και μαθητών/μαθητριών ανέδειξε την επιτυχία της εκδήλωσης και παράλληλα το έμπρακτο ενδιαφέρον των κοινωνικών φορέων για τον σχολικό εκφοβισμό.

