Feed
Άρθρα
Σχόλια
erasmus logo

Η διαδικτυακή διάσκεψη του προγράμματος Erasmus KA210 La Memoria Che Resta πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου 2024, με διοργανωτή την Associazione Campo 65 και τη συμμετοχή τριών σχολείων: του Λυκείου Cagnazzi από την Ιταλία, του Γενικού Λυκείου Δομενίκου από την Ελλάδα και της Ευρωπαϊκής Σχολής Καρλσρούης από τη Γερμανία καθώς και του Συλλόγου Οικογενειών Θυμάτων Ολοκαυτώματος Δομενίκου.

Κεντρικοί ομιλητές ήταν ο ιστορικός Constantino Di Sante από το Πανεπιστήμιο του Molise, ο οποίος ανέλυσε τη μεθοδολογία της ιστορικής έρευνας και τη σημασία της τεκμηρίωσης, ο Βρετανός ιστορικός Malcolm Gaskill, που παρουσίασε τη μελέτη του για τους Βρετανούς αιχμαλώτους πολέμου στην Ιταλία κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, και η ιστορικός Amy King, που εστίασε στη χρήση πρωτογενών πηγών και στη σύνδεσή τους με τη σύγχρονη ιστοριογραφία.

Το συνέδριο αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία για τους μαθητές, καθώς συνδέθηκε άμεσα με την ερευνητική τους εργασία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, εστιάζοντας στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και την ιστορική τεκμηρίωση. Μέσα από τις εισηγήσεις και τη συζήτηση που ακολούθησε, οι μαθητές απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για τη διαδικασία ιστορικής έρευνας και την αξιολόγηση των πηγών, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη.


International Οnline WhatsApp Image 2024 10 10 at 13.08.01Conference “La Memoria Che Resta” – Preserving Historical Memory and Documentation

The international conference “La Memoria Che Resta”, organized by Campo 65 in collaboration with Liceo Classico Cagnazzi di Altamura (Italy), Domenico Senior High School (Greece), and Europäische Schule Karlsruhe (Germany), took place on October 10, 2024.

Keynote speakers included Constantino Di Sante, historian from the University of Molise, who discussed research methodology and historical sources, Malcolm Gaskill, historian specializing in microhistory and archival research, and Amy King, who provided insights into historical narratives and their impact on collective memory.

The conference was a valuable experience for students, directly connecting to their research within the Erasmus+ project. It emphasized the importance of historical documentation and the preservation of memory, helping students engage critically with history and develop essential research skills.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων