Την Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου. Μέσα από μαρτυρίες και οπτικοακουστικό υλικό της εποχής, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν την επαναστατική αυτή πράξη θάρρους των φοιτητών (και όχι μόνο) σε μια προσπάθεια διεκδίκησης της ελευθερίας του λαού απέναντι στην δικτατορία των συνταγματαρχών. Υπεύθυνες της γιορτή ήταν οι φιλόλογοι Ιωσηφίδου Αγάπη και Πεπέ Βασιλεία, τις οποίες ευχαριστούμε για την οργάνωση της εκδήλωσης.








