Την Τετάρτη 08 Νοεμβρίου 2023 μαθητές/τριες τμημάτων της Α΄τάξης παρακολούθησαν την ενημερωτική ημερίδα “Επιλέγω να μην καπνίζω”, ενώ μαθητές της Β’ τάξης την ενημερωτική ημερίδα “Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα” που διοργάνωσε το σχολείο μας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, Τμήμα Δημόσιας Υγείας. Οι μαθητές/τριες με έντονο ενδιαφέρον και στοχευμένες ερωτήσεις παρακολούθησαν και συμμετείχαν στις παραπάνω ημερίδες, τις οποίες παρουσίασαν οι κ. Παύλου Ιωάννα και κ. Δαδάκου Γλυκερία του τμήματος Δ.Υγείας της Π.Κ.Μ.
Οι παραπάνω ημερίδες θα επαναληφθούν σε επόμενη ημερομηνία με τη συμμετοχή των υπολοίπων τμημάτων του σχολείου.