Διακοσμητικό αποφοίτησηςΧθες, Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00, η καρδιά της σχολικής μας κοινότητας χτύπησε με έναν διαφορετικό, βαθιά συγκινησιακό ρυθμό. Σε μια ζεστή και γεμάτη αναμνήσεις ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου του ΓΕΛ Ασβεστοχωρίου.

Η εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε με εξαιρετική επιμέλεια και φροντίδα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, φιλοξενήθηκε στην εμβληματική αίθουσα της Βιβλιοθήκης του Ασβεστοχωρίου, η οποία αποδείχθηκε ιδανικό σκηνικό για τον αποχαιρετισμό της τάξης του 2026.

Η προσέλευση ήταν καθολική, αποδεικνύοντας τους ισχυρούς δεσμούς του σχολείου με την τοπική κοινωνία. Στην τελετή παρευρέθησαν οι οικογένειες των αποφοίτων, τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής και τοπικοί φορείς. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο πατήρ Εμμανουήλ, μεταφέροντας τις πατρικές του ευλογίες στους νέους και τις νέες που ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους.

Το κύριο μέρος της εκδήλωσης σημαδεύτηκε από τους σύντομους αλλά ιδιαίτερα περιεκτικούς χαιρετισμούς:

Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων άνοιξε την τελετή, συγχαίροντας τα παιδιά για την ολοκλήρωση της μαθητικής τους διαδρομής και υπογραμμίζοντας τη διαρκή στήριξη των οικογενειών σε κάθε τους βήμα.

 Η Διευθύντρια του Λυκείου μας, σε μια ομιλία με έντονη συναισθηματική φόρτιση, εξήρε το ήθος, την εργατικότητα και την προσωπικότητα της φετινής Γ’ Λυκείου, τονίζοντας ότι οι πόρτες του σχολείου θα παραμείνουν πάντα ανοιχτές γι’ αυτά.

Εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής, εκφράστηκε η υπερηφάνεια του δήμου για τη νεολαία της περιοχής και η δέσμευση να στέκεται αρωγός στα όνειρά τους.

 Ο πατήρ Εμμανουήλ απηύθυνε πνευματικές νουθεσίες, προτρέποντας τους αποφοίτους να πορευτούν στη ζωή τους με αξίες, αγάπη και αλληλεγγύη.

Η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς ήταν αναμφίβολα ο χαιρετισμός που απηύθυνε εκπρόσωπος των μαθητών της Γ’ Λυκείου. Με λόγο αυθεντικό, αλλά και νοσταλγία, ανακάλεσε στη μνήμη όλων στιγμές από τις σχολικές αίθουσες, τις εκδρομές, τις δυσκολίες και τις χαρές της κοινής τους πορείας. Ήταν ο καλύτερος τρόπος για να αποτυπωθεί η συλλογική ταυτότητα μιας γενιάς που αφήνει το δικό της αποτύπωμα στο σχολείο μας.

Η τελετή ολοκληρώθηκε με την απονομή των αναμνηστικών και τις καθιερωμένες φωτογραφίες, μέσα σε κλίμα γενικής ανακούφισης μετά από την περίοδο των εξετάσεων.

Όλα τα μέλη της δράσης της ψηφιακής μας εφημερίδας εύχονται στους φετινούς αποφοίτους καλό καλοκαίρι, καλά αποτελέσματα και ένα λαμπρό, γεμάτο υγεία και δημιουργικότητα μέλλον.

Συγχαρητήρια σε όλους!

Gemini Generated Image hhqn6thhqn6thhqn

Συντάκτρια: Χαλεπούδη Ελένη, Πληροφορικός