Σ’ αυτό το ιστολόγιο θα δημοσιεύονται θεωρία, θέματα και ασκήσεις Φυσικής για μαθητές Α’ , Β’ καί Γ ‘ Γυμνασίου και Χημείας για μαθητές Β’ και Γ ‘ Γυμνασίου.
Σ’ αυτό το ιστολόγιο θα δημοσιεύονται θεωρία, θέματα και ασκήσεις Φυσικής για μαθητές Α’ , Β’ καί Γ ‘ Γυμνασίου και Χημείας για μαθητές Β’ και Γ ‘ Γυμνασίου.
Α Γ/ΣΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗ: ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 10 ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ( ΘΕΩΡΕΙΑ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ , ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ )
Β Γ/ΣΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗ: ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ: 1.3 , 2.2 (ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: ορισμος-τυπος-μοναδες) , 3.1 , 3.2 , 3.3 ( ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΟΧΙ , Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΝΑΙ , ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΑΧΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΧΙ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΟΧΙ ) 3.4 , 3.5 ( ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ ΟΧΙ ) , 3.6 ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ 3.1 , 3.7 , 4.1 , 4.2(ΝΟΜΟΣ ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ , ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΔΧΕΙΩΝ) , 4.3(ΑΡΧΗ ΤΟΥ PASCAL) , 4.5(ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ) , 5.1 , 5.2 , 5.3 , 5.5 , 5.7 , 5.8 ( ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΟΧΙ ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ (ΘΕΩΡΕΙΑ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ )
Β Γ/ΣΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑ : ΑΠΟ σελ 15 ΕΩΣ σελ 87 ( ΟΧΙ ΤΗΝ παραγραφο 2.5 ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. ΣΤΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.
Γ Γ/ΣΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗ : ΚΕΦΑΛΑΙΑ : 1 ΟΛΟ : (ΗΛΕΚΤΡΙΣΗ ΜΕ ΕΠΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΟΧΙ , ΗΛΕΚΤΡΙΣΗ ΜΟΝΟΤΩΝ ΜΕ ΕΠΑΓΩΓΗ ΟΧΙ , παραγ. 1.6 ΟΧΙ ) , 2 ( ΣΕΛ 47 ΟΧΙ , παραγ. 2.4 0ΧΙ ) , απο 3 μονο την παραγ 3.6 , 4 , απο 5 μονο σελ 98-102 και παραγ. 5.4 και 5.5 ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ (ΘΕΩΡΕΙΑ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ )
ΤΟ ΟΖΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΕΡΙΩΔΕΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ. Η ΥΠΕΡΙΩΔΕΙΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΟΡΑΤΗ ( ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΩΒ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ ) ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΡΚΙΝΟ ΥΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ . ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ Η ΠΟΛΥΩΡΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΗ
Α ΤΑΞΗ : Α1 Α4 : Α2 : Α3 : Α5 : Α6 :
Β ΤΑΞΗ :
ΥΛΗ : ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.3 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3.7 ( ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ) Β2 , B3 , B4 , Β6 : ΔΕΥΤΕΡΑ 2 / 12 / 24 B1 , B5 : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 / 12 / 24
Γ ΤΑΞΗ :
ΥΛΗ : ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΗΣ ( ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ) Γ2 : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 / 11 / 24 Γ4 , Γ5 : ΠΕΜΠΤΗ 5 / 12 / 24
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ E-CLASS
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ “ΕΡΓΑΣΙΕΣ” ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ.
Μπαινεται στο eclass – φυσικη Α Γ/ΣΙΟΥ- εργασιες και επιλεγετε την εργασια πειραμα 1. Σας στέλνω screenshots από την επιλογη “εργασία” στο e class, όπως τη βλέπει ο μαθητής. Κάτω από την εργασία, αν πατήστε Περιήγηση, σας ζητάει να αναζητήσετε το αρχείο στον υπολογιστή τους, όπου το έχετε αποθηκεύσει, για να το επιλέξετε. Μετά, αφού ανέβει, πατάτε υποβολή, που γράφει πιο κάτω. Στα Σχόλια θα γράψετε τον τίτλο του πειράματος και το τμήμα. Ως τίτλος αρχείου που εχετε αποθηκευσει στον υπολογιστη σας θα ειναι ο αριθμός του πειράματος , τα επίθετα και το τμήμα σας. Στο τέλος του κειμένου της εργασίας σας θα γράφετε τα ονοματεπώνυμα σας και το τμήμα σας.
Πατήστε τά link για να κατεβάστε τις εκφωνήσεις
Μετά επιλέξτε λήψη και το έγγραφο κατεβαίνει σε μορφή PDF,επιλέγετε χώρο αποθήκευσης και πατάτε αποθήκευση.
ΑΓΩΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡ. ΡΕΥΜΑΤΟΣ: ΚΑΘΕ ΥΛΙΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡ. ΡΕΥΜΑ ΜΟΝΩΤΗΣ: ΚΑΘΕ ΥΛΙΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡ.ΡΕΥΜΑ.
ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΑΓΩΓΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ, ΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡ. ΡΕΥΜΑ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡ. ΡΕΥΜΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ: α) ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΝΗΤΗΣ β) ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ. ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ↓ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ 11 ΚΑΙ 12 ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Η ΘΕΩΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ
ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ( δηλ δυνάμεις που οφείλοντε σε μαγνήτες ).
ΠΕΙΡΑΜΑ: ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΥΞΙΔΑ ( προσεχοντας η οθονη του να ειναι αναμενη). ΕΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΥΞΙΔΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ. ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ. Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΕ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΥΞΙΔΑ ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΡΙΨΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΣ ΑΚΡΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΝΟΣ ΜΑΓΝΗΤΗ ΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΙΡΑΜΑ.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΥΞΙΔΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ( που είναι ένας τεράστιος μαγνήτης). ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΓΗ ΔΗΛ.ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΗΛ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΔΗΛ.: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ( ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ) ΕΙΝΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤ.ΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΕΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΗΝΙΟ: ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΡΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΥΛΙΓΜΑΤΑ (φωτογρ.) ΕΑΝ ΤΑ ΤΥΛΙΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ (πχ. ενα καρφι) ΤΟΤΕ ΕΑΝ ΤΟ ΣΥΡΜΑ ΔΙΑΡΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡ. ΡΕΥΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΜΑΓΝΗΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ. Η ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΤΥΛΙΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛ. ΡΕΥΜΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
↓ ↓ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ Μαγνήτης και ηλεκτρικό κύκλωμα – Ροή ηλεκτρονίων ↓ ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ↓ ↓ ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ