Μάθημα- Ερευνα- Σχεδιασμός Μαθημάτων στη Σχολική Βιβλιοθήκη – Μετάφραση

  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

  Γενικός Στόχος : Ευαισθητοποίηση και Γνωριμία άλλων πολιτισμών ήθη και έθιμα. Αποδοχή και Ανεκτικότητα. ΕιδικoίΣτόχοι :1. Εξάσκηση ξένης γλώσσας                           2. Χρήση «νέων Τεχνολογιών»     Λεξιλόγιο : Βασικά ρήματα είμαι, ονομάζομαι,κατοικώ  χριστουγεννιάτικες ευχές, γιορτινές συνταγές Μέθοδος : Bιωματική (Learning by doing) Προτεινόμενο Πρόγραμμα : eTwinning Γνωστικά αντικείμενα : Γλώσσα, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά ή οποιαδήποτε άλλη δεύτερη ξένη γλώσσα, Γεωγραφία, πληροφορική, Moυσική Χώροι Δράσης: τάξη, βιβλιοθήκη, εργαστήριο

  Χρονοδιάγραμμα 4 μηνών
1η ΦΑΣΗ (Σεπτέμβριος – soziale Kompetenz)
  Γνωριμία και Συνεργασία Εκπαιδευτικών και μαθητών στο σχολείο αλλά και στο Διαδίκτυο σε περίπτωση που θέλουμε να εκπονήσουμε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning ή Springday Oρισμός κοινών στόχων, καθορισμός εργασιών, διάλογος με τους μαθητές και συζήτηση για νέους στόχους και ανακάλυψη ενδιαφερόντων της ομάδας στόχου. Οι μαθητές μπορεί να προτείνουν ένα ενδιαφέρον θέμα ή φρέσκιες ιδέες για το projekt. Oι ιδέες των μαθητών μας είναι σεβαστές από την παιδαγωγική ομάδα. Ορισμός χώρου & χρόνου εργασίας (Σχολική βιβλιοθήκη, τάξη, εργαστήριο πληροφορικής, δημόσια βιβλιοθήκη – Συναντήσεις ομάδων κάθε Τετάρτη 2-3μμ) Δημιουργία ομάδων εργασίας με βάση τις δεξιότητες και τις επιθυμίες των μαθητών μας. Δημιουργούμε θετικό κλίμα. Για παράδειγμα, αν οι μαθητές μας παίζουν κάποιο όργανο, δεχόμαστε με τη βοήθεια και συνεργασία της Μουσικού να συμμετέχει  μουσικά στο project.

  Οκτώβριος 2η Φάση (Έρευνα στη βιβλιοθήκη ή στο εργαστήριο-Εργασίες ομάδων)

  Συγκέντρωση Υλικού (κείμενα,φωτογραφίες,από τις ομάδες – Προτεινόμενες ομάδες οι κάτωθι: Ομάδα Αγγλίας – Ομάδα Γαλλίας- Ομάδα Γερμανίας- Ομάδα Ελλάδας,   (κάθε  ομάδα χωρίζεται σε υποομάδες) π.χ. Η  Ομάδα φωτογραφίας φωτογραφίζει, εκτυπώνει και συλλέγει φωτογραφίες  και η Ομάδα Σύνταξης γράφει τους  τίτλους. Περιγραφή του σχεδίου εργασίας με παρουσιάσεις Power-Point  (Ομάδα Υπολογιστών) Eξάσκηση της ξένης γλώσσας με τη χρήση και τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών Κάθε μαθητής γράφει μια μικρή παρουσίαση για τον εαυτό του στο τετράδιό του και τη μεταφέρει στον υπολογιστή σε word

  Νοέμβριος 3η Φάση- Επεξεργασία υλικού

  Εργασία στη σχολική βιβλιοθήκη ή στο εργαστήριο πληροφορικής Ανεβάζουμε στο Διαδίκτυο το υλικό μας (Twinspace) Διαβάζουμε τα μηνύματα και το υλικό που μας έχει στείλει το σχολείο που συνεργαζόμαστε μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning. Απαντάμε στα μηνύματά τους. Γνωριζόμαστε και δημιουργούμε νέους φίλους Αποκτούμε πολυπολιτισμική συνείδηση Βιώνουμε την ξένη γλώσσα  

  Δεκέμβριος 4η Φάση(Αξιολόγηση & Ανάδειξη               αποτελεσμάτων

  Οι ομάδες  ανταλλάσουν Χριστουγεννιάτικες ευχές σε όλες τις γλώσσες που διδάσκονται στο σχολείο, αυτοσχέδιες κάρτες, γιορτινές συνταγές, χριστουγεννιάτικα τραγούδια Όλες οι εργασίες εκτίθενται στη σχολική βιβλιοθήκη ή στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου Συζήτηση με όλους τους συμμετέχοντες για την αξιολόγηση των πεπραγμένων Στην Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του σχολείου τραγουδούν οι ομάδες παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα τραγούδια και στις τρεις ξένες γλώσσες (Aγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά) Μαθητές και καθηγητές μπορούν να ετοιμάσουν χριστουγεννιάτικο μπουφέ  με τις νέες συνταγές

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Συγγραφέας: στις 29 Νοεμβρίου 2010 στις 2:08 μμ


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *