ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Λευτεριά στο Wikileaks

O Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτής του Wikileaks, συνελήφθη στις 7 ∆εκεµβρίου του 2010, 9.30 π.µ. ώρα Αγγλίας, κατόπιν… ραντεβού. Μετά το ανανεωµένο ένταλµα σύλληψης που έφτασε από τη Σουηδία για «σεξουαλικά εγκλήµατα» και τις διαπραγµατεύσεις του δικηγόρου του Μαρκ Στίβενς µε την Αστυνοµία, ο 39χρονος Αυστραλός παρουσιάστηκε οικειοθελώς σε αστυνοµικό τµήµα του Λονδίνου.

WikiLeaks καλείται ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός ΜΜΕ ο οποίος δημοσιεύει έγγραφα από ανώνυμες πηγές και διαρροές, που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έβλεπαν το φως της δημοσιότητας. Τον ιστότοπο του οργανισμού, ο οποίος και ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2006, διαχειρίζεται η «The Sunshine Press». Μέσα στον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του, ο ιστότοπος ανακοίνωσε πως η βάση δεδομένων του συμπεριλάμβανε πλέον περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια έγγραφα.

Ο οργανισμός αυτοπεριγράφεται ως «πνευματικό παιδί» Κινέζων αντιφρονούντων, καθώς και δημοσιογράφων, μαθηματικών και νεοσύστατων εταιρείων τεχνολογίας από τις Η.Π.Α., την Ταϊβάν, την Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Νότια Αφρική.

Το WikiLeaks έχει κερδίσει ένα σύνολο βραβείων, ανάμεσα στα οποία το Βραβείο Νέου Μέσου (New Media Award) του έγκριτου οικονομικού περιοδικού «The Economist» για το έτος 2008. Toν Ιούνιο του 2009, το WikiLeaks και ο Τζούλιαν Ασάντζ βραβεύτηκαν από τη Διεθνή Αμνηστία με το UK Media Award (στην κατηγορία «Νέο Μέσο») για τη δημοσίευση το 2008 του κειμένου «Κένυα: Η Κραυγή του Αίματος – Εξώδικες δολοφονίες και εξαφανίσεις » («Kenya: The Cry of Blood – Extra Judicial Killings and Disappearances»), μια έρευνα της Εθνικής Επιτροπής της Κένυας για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (Kenya National Commission on Human Rights). Το Μάιο του 2010, η «New York Daily News» κατέταξε το WikiLeaks πρώτο στη λίστα των «ιστοσελίδων που θα μπορούσαν να αλλάξουν εντελώς την ειδησεογραφία».

Τον Απρίλιο του 2010, το WikiLeaks δημοσίευσε βίντεο από ένα περιστατικό του 2007 οπότε και Ιρακινοί άμαχοι πολίτες θανατώθηκαν από Αμερικανούς στρατιώτες, σε μια ιστοσελίδα που καλείται Collateral Murder. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους, το WikiLeaks δημοσίευσε το «Ημερολόγιο του Πολέμου στο Αφγανιστάν» («Afghan War Diary»), μια συλλογή περισσότερων από 76.900 έγραφα σχετικά με τον Πόλεμο στο Αφγανιστάν τα οποία μέχρι τότε δεν ήταν διαθέσιμα στο ευρύ κοινό. Τον Οκτώβριο η ομάδα δημοσίευσε ένα πακέτο περίπου 400.000 εγγράφων υπό τον τίτλο «Ημερολόγιο του Πολέμου στο Ιράκ» («Iraq War Logs») σε συντονισμό με μεγάλους κερδοσκοπικούς οργανισμούς ΜΜΕ. Λίγες εβδομάδες αργότερα, στις 28 Νοεμβρίου, το WikiLeaks έδωσε στην δημοσιότητα 251.287 διπλωματικά έγγραφα, με την Αμερικανική Κυβέρνηση να κάνει λόγο για «επίθεση κατά της διεθνούς κοινότητας».

http://el.wikipedia.org/wiki/WikiLeaks

Οι Αμερικανοί, προκειμένου να μη βγουν στη δημοσιότητα χιλιάδες έγγραφα που τους ενοχοποιούν για πολλά ζητήματα, (όπως και άλλες χώρες για παράνομες πολιτικές διασυνδέσεις), κάνουν τα πάντα. Κατηγορούν τον Τζούλιαν Ασάντζ για σεξουαλικά εγκλήματα, κλείνουν την ιστοσελίδα, ενώ πολλοί Αμερικανοί γερουσιαστές ζητούν από την CIA να τον δολοφονήσει.

Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή η ανεξάρτητη φωνή για να μαθαίνουμε τα παιχνίδια που παίζουν οι μεγάλοι πίσω από την πλάτη των λαών.

Συνδρομή στη ΔΟΕ

Στην υπερβολική συνδρομή των δασκάλων προς τους συλλόγους και τη Διδασκαλική Ομοσπονδία (ΔΟΕ), αναφέρεται σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών.

Οι δάσκαλοι πληρώνουν συνδρομή 45 ευρώ το χρόνο, από τα οποία τα 34€ πάνε στη ΔΟΕ και 11 € μένουν στον τοπικό Σύλλογο. Το Δ.Σ. της ΔΟΕ πρέπει να προχωρήσει σε δραστική μείωση της συνδρομής στα 20 € συνολικά για τους μόνιμους και αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και 10 € στους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, για δε τους ωρομίσθιους να είναι 5 €. Τα χρήματα αυτά πρέπει να τα μοιράζονται εξίσου ΔΟΕ και τοπικός Σύλλογος.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ μπορεί και πρέπει να περιορίσει τις δαπάνες του παίρνοντας μέτρα:

  • Να καταργήσει τις μέχρι τώρα οικονομικές παροχές με χρήματα του κλάδου, προς τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ, γιατί οι συνδικαλιστές είναι εθελοντές κι όχι επί μισθό. Τα καθημερινά πραγματικά τους έξοδα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ να τα παίρνουν από το ταμείο της ΔΟΕ μόνο με υποβολή αποδείξεων. Ενοίκιο να δίνεται σε συναδέλφους απ’ την επαρχία, που δε ζουν μόνιμα στην Αθήνα και με την προϋπόθεση να προσκομίζουν συμβόλαιο και αποδείξεις ενοικίου.
  • Να κοπεί κάθε συνδρομή της ΔΟΕ προς την ETUCE (30.000 ευρώ το χρόνο). Να αποχωρήσει η ΔΟΕ από την ETUCE, (ευρωπαϊκή ένωση συνδικάτων εκπαιδευτικών), που συνδιαλέγεται με την ΕΕ και συμφωνεί με τη στρατηγική των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων.
  • Να μειώσει το Δ.Σ. της ΔΟΕ τις δαπάνες «συνεδρίων εκπαιδευτικού τουρισμού», περιοδειών κλπ, με βάση τα παραπάνω, και γενικά να προσανατολίσει τη δράση του σε διεκδικητικούς αγώνες και όχι σε δημόσιες σχέσεις.

Παράλληλα, ανεξάρτητα από τη στάση της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΔΟΕ, οι τοπικοί Σύλλογοι πρέπει να προχωρήσουν σε μείωση της συνδρομής, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί και το όποιο αποθεματικό διαθέτουν, ώστε και να δείξουν την ανάλογη ευαισθησία και να εξασφαλίσουν τη λειτουργία τους.

Η μείωση της συνδρομής είναι καθολική απαίτηση όλων των συναδέλφων, το επιβάλλουν οι ανάγκες και οι καιροί. Η πλειοψηφία της ΔΟΕ οφείλει να πράξει ανάλογα με την απαίτηση των συναδέλφων.

Σε πολλά μπορεί να διαφωνούμε με το ΠΑΜΕ, αυτή τη φορά όμως θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Πρέπει να κοπούν οι σπατάλες των συνδικαλιστών. Και όποιος συνδικαλιστής δεν αντέχει οικονομικά, ας παραιτηθεί. Κανείς δεν τον έβαλε με το ζόρι, αντίθετα αυτός παρακαλάει για λίγες ψήφους.

Θεϊκό

Εν αρχή ο Θεός γέμισε τη γη με μπρόκολο, κουνουπίδι και σπανάκι, πράσινα, κίτρινα και κόκκινα λαχανικά όλων των ειδών, ώστε ο άνδρας και η γυναίκα να ζήσουν υγιεινά και παντοτινά.

Ο σατανάς όμως δημιούργησε τα Haagen Dazs και τα διάφορα cookies.
Και ρώτησε: «Λίγη ακόμη σάλτσα βύσσινου;»
και ο άνδρας απήντησε: «Ευχαρίστως!»
και η γυναίκα πρόσθεσε: «Παρακαλώ για μένα άλλη μια ζεστή βάφλα με σαντιγύ!».
Και έτσι πήραν και οι δύο από 5 κιλά .

Και ο Θεός δημιούργησε το γιαούρτι, ώστε να διατηρήσει η γυναίκα το σώμα της όπως άρεσε στον άνδρα.

Και ο σατανάς δημιούργησε από το σιτάρι το άσπρο αλεύρι και από το ζαχαροκάλαμο τη ζάχαρη και τα συνδύασε.
Και η γυναίκα άλλαξε νούμερο στην ένδυσή της και πήγε από το 38 στο 46.

Και έτσι είπε ο Κύριος: «Δοκίμασε το φρέσκο μαρούλι μου!»

Και ο σατανάς εφηύρε το ντρέσσιγκ και το σκορδόψωμο ως συνοδευτικά.
Και οι άνδρες και οι γυναίκες μετά από αυτή την απόλαυση άνοιξαν τις ζώνες τους κατά τουλάχιστον μία τρύπα.

Ο Κύριος όμως είπε: «Σας έδωσα φρέσκα λαχανικά και ελαιόλαδο, στο οποίο να μαγειρεύετε υγιεινά!»

Και ο σατανάς συνόδεψε τα φαγητά αυτά με δεύτερο πιάτο, από νόστιμες μπουκίτσες από ψωμάκια, τυράκια camembert, αστακό σε βούτυρο μυρωδάτο και φιλετάκια κοτόπουλου.
Και οι τιμές χοληστερίνης του ανθρώπου ανέβηκαν στα ουράνια.

Έτσι ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο αθλητικά παπούτσια, ώστε να χάσει μερικά κιλά με την άθληση…

Και ο σατανάς δημιούργησε την δορυφορική τηλεόραση και τα DVD μαζί με τα τηλεχειριστήρια, για να μην κουράζεται ο άνθρωπος με το ζάπινγκ.
Και οι άνδρες και οι γυναίκες γελούσαν και έκλαιγαν μπροστά απ’ την οθόνη και άρχισαν να φοράνε ελαστικές φόρμες αδυνατίσματος.

Έτσι ο Θεός δημιούργησε την πατάτα, φτωχή σε λίπος και κάλιο και γεμάτη θρεπτικές ουσίες.

Και ο σατανάς αφαίρεσε την φλούδα και έκοψε το εσωτερικό της σε πατατάκια, τα οποία τηγάνισε και τα κάλυψε με πολύ αλάτι..
Και ο άνθρωπος πήρε μερικά κιλά ακόμη…

Ο Θεός όμως έφερε το άπαχο κρέας, ώστε τα τέκνα του να χορταίνουν προσλαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες.

Και ο σατανάς έφερε τα Goodys και το τσίζμπεργκερ των 99 λεπτών.
Και ρώτησε ο σατανάς: «Θέλεις και τηγανητές πατάτες;»
Και είπε ο άνθρωπος: «Βεβαίως, μια μεγάλη μερίδα με μαγιονέζα!».

Kαι σχολίασε ο σατανάς: «Έτσι μπράβο!»

Και ο άνθρωπος έπαθε έμφραγμα.

Και ο Θεός αναστέναξε και δημιούργησε το τετραπλό μπαϊ-πάς της καρδιάς.

Και τότε ο σατανάς είπε “είπαμε να παίζουμε τίμια”…

…Και δημιούργησε το ΙΚΑ.

http://gerodimos.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=28289&blid=370

Ε, ναι λοιπόν φταίω εγώ

Αντιγράφω από e-mail που έλαβα από το φίλο Βασίλη.

Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω το μεγαλείο της δημοκρατίας που ζω, η οποία ρίχνει το φταίξιμο σε μένα τον δημόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό που μετά από 12 χρόνια παίρνω 1300 ευρώ και πρέπει να πληρώσω εγώ.

Φταίω εγώ που δεν είμαι πατριώτης όπως ο κ. Παπανδρέου και οι υπόλοιποι βουλευτές που δεν έχουν υπηρετήσει ποτέ οι περισσότεροι στο στρατό αλλά όμως νοιάζονται.

Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω ότι δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου βουλευτές, υπάλληλοι της βουλής, φοροφυγάδες, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, πρόεδροι ποδοσφαιρικών ομάδων, ιδιοκτήτες εφημερίδων και τηλεοπτικών μέσων, είναι όλοι πιο ίσοι στα προνόμια από τους υπόλοπους και ίσως και πιο πατριώτες και για αυτό δεν θίγονται από τα μέτρα.

Φταίω εγώ που δεν λέω να κατανοήσω τους εθνικούς λόγους για τους οποίους οι δικηγόροι δεν καταβάλλουν ΦΠΑ, οι γιατροί δεν πληρώνουν φόρους, οι υπάλληλοι της βουλής παίρνουν 16 μισθούς.

Φταίω εγώ ο δημόσιος υπάλληλος που εκατομμύρια ευρώ δίνονται σε θνησιγενείς και μεταθανάτιες εφημερίδες μέσω κρατικών χρημάτων και σε ποδοσφαιρικές ομάδες.

Φταίω εγώ γιατί δεν μπορώ να αντιληφτώ ότι πρέπει να δώσω ως πατριώτης και το 13ο μισθό για να μπορούν οι εργολάβοι να φτιάχνουν δρόμους με τριπλάσιο κόστος από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για να μπορούν οι ίδιοι εργολάβοι να εισπράττουν υπέρογκα ποσά από τα διόδια και  μετά μέσα από τις εφημερίδες τους και τους σταθμούς τους να στοχοποιούν τους δημόσιους υπαλλήλους για το χάλι της οικονομίας. Για να μπορούν να προβάλλουν και να προωθούν τους πολιτικούς της αρεσκείας τους. Αλήθεια ποιοί εργάστηκαν στα μεγάλα έργα και με τι μεροκάματα;

Φταίω εγώ που δεν νοιώθω πατριώτης για να δώσω και το 12ο μισθό στο κράτος για να μην αποδίδει κανένας καναλάρχης ασφαλιστικές εισφορές αγγελιόσημα και κάθε ιδιοκτήτης εφημερίδας να μπορεί να έχει αφορολόγητο ποσό από τον τζίρο του και να μπορούν συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι να είναι στη μισθοδοσία υπουργείων.

Φταίω εγώ που δεν έχω Πόρσε καγιεν και offshore εταιρεία όπως όλοι οι καλοί πατριώτες και που πιστεύω ότι νόμιμο είναι μόνο ότι είναι και ηθικό.

Φταίω εγώ ο προδότης της πατρίδας που δεν δίνω και τον 11ο μισθό μου για να μπορούν οι τράπεζες να δηλώνουν πριν λίγα χρόνια αστρονομικά κέρδη τετραπλάσια σε σχέση με τις ευρωπαικές και μόλις τα στελέχη τους έπεσαν έξω να τους δίνει το κράτος 22 δις ?.

Φταίω εγώ ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος που το κράτος χαρίζει δις σε φαρμακευτικές εταιρείες για εθνικούς λόγους και δεν συλλαμβάνει λαθρέμπορους καυσίμων όταν είναι πρόεδροι ΠΑΕ.

Φταίω εγώ λοιπόν που λόγω έλλειψης πατριωτισμού δεν μπορώ να αντέξω το γεγονός ότι για το κράτος εγώ ο εκπαιδευτικός των 1400 ευρώ θεωρούμαι δαπάνη περικοπτέα και ίσως και σπατάλη.

Για όλους αυτούς τους λόγους προχωρώ κι εγώ στα δικά μου επώδυνα πλην όμως αναγκαία μέτρα για την ανόρθωση της οικονομίας μας και παροτρύνω και όλους όσους νοιώθουν το ίδιο να τα ακολουθήσουν για το δύσκολο χρονικό διάστημα που έρχεται. Προτείνω λοιπόν σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους μέχρι να μας δώσουν πίσω τα χρήματα που μας παίρνουν τώρα ή μέχρι να φυλακιστούν κάποιοι πολιτικοί ή να δημευτούν περιουσίες φοροφυγάδων να θυμούνται τα εξής.

1. Δεν αγοράζω εφημερίδα για λόγους τάξης καθώς όλες μας θεωρούν την αιτία του κακού αλλά και γιατί επιδοτούνται από το κράτος.

2. Δεν επιβραβεύω με τηλεθέαση δημοσιογράφους που επιχαίρουν ως είναι φυσικό σε μίσθαρνα γλοιώδη υποκείμενα οικονομικών συμφερόντων.

3. Δεν πιστεύω κανένα δημοσιογράφο αν δεν αποκαλύψουν ποιοι και πώς καταχράστηκαν δις ? την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων; Αν δεν μας πούν πόσοι Έλληνες εργάτες επωφελήθηκαν των μεγάλων έργων και εάν καταβλήθηκαν οι εργατικές εισφορές; Εάν δεν μας πουν πόσα διόδια έπρεπε να πληρώνουμε και τι είδους κομπίνα γίνεται με τους εργολάβους που παίρνουν διόδια πριν κατασκευάσουν τους δρόμους. Εάν δεν μας αποκαλύψουν ποιοι δημοσιογράφοι πληρώνονται από υπουργεία.

Παρόλο δε που δεν είμαι και τόσο πατριώτης προτείνω στην κυβέρνηση που σίγουρα όλοι είναι πατριώτες τα εξής μέτρα περιμένοντας να μας πει και κάποιος πόσα δις ? θα απέφεραν.

1. Φυλάκιση για όσους δεν αποδίδουν ΦΠΑ.

2. Παύση χρηματοδότησης ΠΑΕ και ΚΑΕ.

3. Παύση χρηματοδότησης ιδρυμάτων πρωθυπουργών.

4. Παύση χρηματοδότησης εφημερίδων και ιδιωτικών καναλιών με κρατκή διαφήμιση.

5. Οι πλούσιοι που φυλάσσονται από αστυνομικούς να καλύπτουν και τη μισθοδοσία τους.

6. Οι επιχειρηματίες να συμβάλλουν και αυτοί επώνυμα αν όχι με 20% τουλάχιστον με 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες που δεν είμαστε εμείς οι δημόσιοι υπάλληλοι.

7. Φόρος 10% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιμή γιατί οι εργολάβοι είναι και οι περισσότερο  πατριώτες από όλους.

Δόξα Δεκέμβρη μήνα

Ο Παντελής Θαλασσινός τραγουδάει “Δόξα Δεκέμβρη μήνα” σε μουσική δική του και στίχους του Ηλία Κατσούλη.

“Έφυγε” ο Γιώργος Φούντας

Πέθανε  το απόγευμα της Κυριακής, σε ηλικία 86 ετών, ο ηθοποιός Γιώργος Φούντας, οποίος νοσηλευόταν τον τελευταίο καιρό σε ιδιωτική κλινική της Αθήνας.

Ο Γιώργος Φούντας γεννήθηκε το 1924 στο Μαυρολιθάρι Παρνασσίδας στη Φωκίδα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Εκανε την παρθενική του εμφάνιση στο θέατρο στο “Νυφιάτικο τραγούδι” και στον κινηματογράφο το 1944 στην ταινία «Χειροκροτήματα» του Γ. Τζαβέλα και σχεδόν μια δεκαετία αργότερα ενσάρκωσε τον ρόλο του Μίλτου στην «Στέλλα» του Μιχ. Κακογιάννη.

Βραβεύτηκε από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης τις χρονιές 1966 και 1967 για την ερμηνεία του στις ταινίες “Με τη λάμψη στα μάτια” και “Πυρετός στην άσφαλτο”.

Εμφανίστηκε και στην τηλεόραση το 1975, στην τηλεοπτική μεταφορά του μυθιστορήματος του Ν. Καζαντζάκη  “Ο Χριστός ξανασταυρώνεται“.

Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη, στις 11 το πρωί, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.


Σχολή ποδοσφαίρου… Καραγκούνη

Όμορφή μου Κατερίνα

Ο Αντώνης Καλογιάννης τραγουδάει: “Όμορφή μου Κατερίνα” σε μουσική του Σπύρου Παπαβασιλείου και στίχους του Λάκη Τεάζη, από το δίσκο “Τα σημερινά” (1981).

Επιτέλους, αποκτήσαμε πρόεδρο

Αυτό κι αν είναι είδηση.

Μετά από ενάμιση χρόνο, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας απέκτησε πρόεδρο. Οι διχογνωμίες των παρατάξεων μας άφησαν “ακέφαλους” την προηγούμενη χρονιά. Φαίνεται ότι έριξαν νερό στο κρασί τους και συμφώνησαν να μοιράσουν τις καρέκλες.

Πρόεδρος λοιπόν είναι ο Παναγιώτης Κλειδέρης. Αντιπρόεδρος ο Ηλίας Κατσικάς, γραμματέας ο Άγγελος Κολόσακας και ταμίας ο Δημήτρης Παναγιωτάρας.

“Φιλοδοξούμε να αναδείξουμε το Σύλλογο σε πρωταγωνιστή στα τοπικά κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα. Την περσινή χρονιά υπολειτουργούσε, φέτος όμως είμαστε αποφασισμένοι να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος και να δώσουμε λύσεις σε όλα τα τρέχοντα ζητήματα που έχουν ανακύψει και παράλληλα να προχωρήσουμε σε νέες δράσεις”, δήλωσε ο νέος πρόεδρος στην εφημερίδα “Πατρίς”.

Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι, να  ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο του και ελπίζουμε να τα καταφέρει.

Η γκάφα της γκάφας


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων