Δραστηριότητα 1
Κάντε “κλικ”, για να κατεβάσετε το αρχείο της παρουσίασης (Power Point) για το σενάριο “Εμβαδόν Τριγώνου”.
Στη συνέχεια της διαδικασίας της διδασκαλίας, ακολουθεί η προσέγγιση της έννοιας του εμβαδού του τριγώνου, ξεκινώντας από τη διαδικασία της εισαγωγής, μέσω της παρατήρησης, στην έννοια του εμβαδού του παραλληλογράμμου, μια έννοια η οποία είναι γνωστή στους μαθητές. Οι μαθητές καλούνται να εργαστούν στο περιβάλλον του λογισμικού Geo Gebra και να παρατηρήσουν τη σχέση που συνδέει το εμβαδόν του παραλληλογράμμου, με τα εμβαδά δύο τριγώνων που προκύπτουν από τη διαγώνιο του παραλληλογράμμου. (Φύλλο Εργασίας 1)
Δραστηριότητα 4
Κάντε “κλικ”, για να κατεβάσετε το αρχείο της παρουσίασης (MS Excel) για το σενάριο “Εμβαδόν Τριγώνου”.
Oι μαθητές πειραματίζονται με τη βοήθεια του υπολογιστικού φύλλου για τον υπολογισμό του εμβαδού του τριγώνου, καθώς μεταβάλλεται το μήκος του ύψους, το μήκος της βάσης ή και τα δύο. (Φύλλο Εργασίας 4)
Δραστηριότητα 5
Κάντε “κλικ”, για να ανοίξετε το αρχείο του Λογισμικού (Hot Potatoes), το οποίο παρουσιάζει μια δραστηριότητα άσκησης πολλαπλής επιλογής για το νοερό υπολογισμό του εμβαδού του τριγώνου.
Oι μαθητές εξασκούνται με τη βοήθεια του λογισμικού στον υπολογισμό του εμβαδού του τριγώνου, καθώς μεταβάλλεται η βάση και το ύψος του, σε μια άσκηση “Πολλαπλής Επιλογής”. (Φύλλο Εργασίας 5)
Δραστηριότητα 6
Η τελευταία δραστηριότητα είναι μια δραστηριότητα αξιολόγησης και παιχνιδιού για τους μαθητές. Οι μαθητές συνεργάζονται και διασκεδάζουν, απαντώντας στις ερωτήσεις ενός Σταυρόλεξου με λέξεις και όρους που σχετίζονται με το Εμβαδόν του Τριγώνου. Κάντε “κλικ”, για να ανοίξετε το αρχείο του Λογισμικού (Hot Potatoes), το οποίο παρουσιάζει τη δραστηριότητα του “Σταυρόλεξου” για το εμβαδόν του τριγώνου. (Φύλλο Εργασίας 6)