Όλοι στον κήπο

Όλοι στον κήπο
Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο “Όλοι στον κήπο” με κάτι νέο . Όλοι ενθουσιαστήκαμε. Ενα παιδάκι εγινε O δημοσιογράφοs του 10ου Δημοτικού σχολείου. Πήρε το μικρόφωνό του και μας θυμίζει τι έγινε στο προηγούμενο κεφάλαιο.Αλλά δε σταμάτησε εκεί. Πήρε συνέντευξη από όλους τους μαθητές ρωτώντας τους για τα γράμματα και για το πώς τους φαίνεται η Α ταξη. Ετσι το μάθημα μας εγινε ενδιαφερον αλλά καναμε και εξάσκηση στον προφορικό μας λόγο.

Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε την εικόνα και εντοπίσαμε στις λέξεις το γράμμα που θα επεξεργαζόμασταν. Το βάλαμε στη λίμνη με τα φωνακλάδικα και το συνδυάσαμε με όλα τα ήσυχα γράμματα που έχουμε μάθει για να φτιάξουμε παρεούλες με αυτό.

Φτιαξαμε τον άξονα λέξεων του Οο.

Προχωρήσαμε κάνοντας ανάγνωση και επεξεργασία του κειμένου, κυκλώνοντας το ο και αναφέροντας το ερωτηματικό

Τη λέξη όχι τα παιδιά την θυμόντουσαν από την 28η Οκτωβρίου αρκετά καλά.
.

Αφού ξανακάναμε ανάγνωση , κάναμε δικές μας υποθέσεις για το τι μπορεί να περιείχε ο σάκος. Φτιάξαμε προτάσεις επισημαίνοντας το κεφαλαίο στην αρχή, την τελεία στο τέλος και τους τόνους.

Συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα του βιβλίου , στην οποία βρήκαμε το μονοπάτι με τα περισσότερα ο , το χρωματίσαμε και βάψαμε όλα τα ο στις ταμπέλες του.

Μετα διαβάσαμε το ποίημα , το ακούσαμε και είδαμε το βίντεο “Ο ονειροπαρμένος ορειβάτης”