Μελέτη Περιβάλλοντος 20/9/20-24/9/20 Η τάξη μου

 

. Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ.    

Στην πρώτη ενότητα της Μελέτης θα  ασχοληθούμε  μετην τάξη μας.

Θα την εξερευνήσουμε,θα την περιγράψουμε,  θα εντοπίσουμε τα διάφορα σημεία της.θα τη μετρήσουμε με πατούσες και με βήματα. Το ίδιο θα κάνουμε και για τον πίνακα και τα θρανία χρησιμοποιώντας εδώ και τις παλάμες μας.

Θα Παίξουμε το παιχνίδι του οδηγού.
Ενα παιδί θα δέσει τα μάτια του και ένα αλλο  θα  είναι ο οδηγός του , που πρέπει να δίνει σωστές και ακριβείς οδηγίες για να μεταφερθει το παιδί με τα κλειστά μάτια από το ένα σημείο στο άλλο (π.χ. από την πόρτα στη ντουλάπα). Σημαντικό παιχνίδι ενσυναίσθησης των παιδιών με προβλήματα ή έλλειψη όρασης. Συζητήσαμε και για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα που δε βλέπουν στη μετακίνησή τους.

Θα συγκρίνουμε την τάξη μας με τάξεις άλλων χωρών και  θα βρούμε ομοιότητες και διαφορές με όλες.

Θα μιλήσουμε για τον τρόπο ζωής στην τάξη , τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε , τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας.

Για τους κανόνες θα αφιερώσουμε λίγο χρόνο παραπάνω. Θα γράψουμε τους δικούς μας κανόνες που θα συμφωνήσουμε ότι θα κάνουν πιο αρμονική τη ζωή μας αν τους ακολουθούμε.

Για να μην τους έχουμε ξερά γραμμένους κάπου σκέφτηκα να φωτογραφίσουμε κάθε κανόνα. Τα παιδιά θα προτείνουν τρόπους αναπαράστασης κάθε κανόνα και τον θα τον δραματοποίησουν.

Θα τους εκτυπώσω και θατους κρεμάσουμε στην πόρτα μας.

Θα Δώσουμε τα χέρια και θα υποσχεθούμε να τους υπακούμε.

Φυσικά θα υπογράψουμε όλοι.