Πασχαλινές δραστηριότητες e-Twinning.

 

 

Mέσα από το συνεργατικό πρόγραμμα e-twinning: « Μένουμε σπίτι …μαζί», μπορείτε να ασχοληθείτε με την Πασχαλιάτικη αφίσα του προγράμματος, πάλι με το ίδιο τρόπο, ανοίγοντας σιγά σιγά τα σύμβολα  με τις δραστηριότητες.

Όμορφα διαδικτυακά παιχνίδια:

 

Λίγο πιο δύσκολο ….πρέπει πρώτα να διαβάσετε αργά στα παιδιά τις λέξεις και να προσπαθήσουν να τα ταιριάξουν:

 

Καλή διασκέδαση!

Πασχαλινές δραστηριότητες.

Πλησιάζει το Πάσχα και θα ασχοληθούμε με Πασχαλινές δραστηριότητες.

Ανοίγοντας το σύνδεσμο βρίσκεστε μπροστά σε μία πασχαλινή αφίσα. Πατώντας πάνω στα σημάδια της εικόνας εμφανίζονται διάφορες δραστηριότητες.

Με αυτόν τον πίνακα της Ανθής Ζήση, μπορείτε να μιλήσετε, να τραγουδήσετε, να γνωρίσετε πασχαλιάτικα έθιμα και ιστορίες από τη βίβλο για τον Χριστό. (Εποπτικό υλικό).

 

 

Παγκόσμια ημέρα βιβλίου.

 

 

 

 

 

Ακούσαμε την υπέροχη διήγηση του παραμυθιού, από την ίδια τη συγγραφέα την κυρία Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη!

Τώρα, μπορείτε, να ζωγραφίσετε το μήνα που έχετε εσείς γενέθλια.

Τη ζωγραφιά σας, θα την αναρτήσετε σε αυτή την διεύθυνση:

 

 

 

Μετάβαση στο padlet.com

Για να περάσει όμορφα και δημιουργικά ο χρόνος σας, προτείνω να φτιάξετε όμορφους σελιδοδείκτες για τα παραμύθια σας.

Μπορείτε να τους φτιάξετε με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι σας ή απλά να τους ζωγραφίσετε.

(Από δημοσίευση Εύας Κεχαγιά, παιδαγωγοί εν δράσει)

 

 

 

Παγκόσμια ημέρα βιβλίου e-Twinning.

Σήμερα είναι η Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!

Δυστυχώς, τη γιορτάζουμε από το σπίτι! Το σχολείο μας, όμως, συμμετέχει στο eTwinning πρόγραμμα «Μένουμε σπίτι …..μαζί». Έτσι, παρέα με πολλά άλλα παιδάκια, από όλη την Ελλάδα, θα πραγματοποιούμε  συνεργατικές δράσεις.

Ας μην ξεχνάμε την αγαπημένη φράση των παιδιών μας από το βιβλίο η Κυρά Δημοκρατία της Κας  Αρμενιάκου
«Όλοι μαζί, όλοι μαζί, είμαστε πάντα πιο δυνατοί».

Ευχαριστώ πολύ,  όλες τις συναδέλφους που ξεκίνησαν την δράση, τις ιδρύτριες του προγράμματος Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, από το 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών και Μαρίνα Ζαχαριά από το Νηπιαγωγείο Όσσας, όλες τις συναδέλφους που συμμετέχουν δυναμικά αλλά και τα μικρά μας αστέρια και τις οικογένειες τους που στηρίζουν τις δράσεις των εκπαιδευτικών!!!

Για σήμερα, λοιπόν, η κυρία Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη  διαβάζει για μας και για τα παιδιά μας τον «Ψεματούρη»!

Οι μήνες ζηλεύουν τον Απρίλη. Έχει, βλέπετε, την Πρωταπριλιά. Αποφασίζουν να κάνουν διαγωνισμό. Εκείνος που θα πει το πιο διασκεδαστικό ψέμα θα πάρει το στέμμα του “Αρχι-ψεύτη” από τον λουλουδιασμένο αδερφό του. Μα ήταν τόσο χαριτωμένα τα ψεματάκια που είπαν όλοι οι μήνες!

Τι “παιχνίδι” όμως τους έπαιξε ο Απρίλης και δεν κατάφερε να βγει κανένας νικητής; Και γιατί το παιχνίδι αυτό κατέληξε “στις 2 Απριλίου μεγάλη να ‘χουμε γιορτή του παιδικού βιβλίου”;

Θα την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=BjQhT07JmdE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2yll7hQReJD8rIEAdwexZCkMbp9-aFem_YQQP7vpxI_uM2tsstOdt5yZY

Να περάσετε όμορφα!

Η 25η Μαρτίου 1821.

Αφού τα παιδιά παρακολουθήσουν την ταινία που θα βρείτε στο παρακάτω:

https://www.youtube.com/watch?v=m05sNgV35TY

Θα μελετήσετε τον ακόλουθο πίνακα:

Νικόλαος Γύζης, Το κρυφό σχολειό, ελαιογραφία,

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ:

θα ασχοληθούν με ρουτίνες σκέψεις όπως:

-Τι βλέπω;

-Τι σκέφτομαι για τον πίνακα;

-Τι αναρωτιέμαι;

Θα διατυπώσετε ερωτήσεις στα παιδιά όπως: τι νομίζεις ότι συμβαίνει; Πότε; Πόσοι άνθρωποι είναι στον πίνακα; Τι ρούχα φοράνε; Τι νομίζεις ότι κάνουν; Πως αισθάνονται;

Αφού συζητήσετε με τα παιδιά-προτρέποντας τα, να μιλάνε με ολοκληρωμένες  εκφράσεις, προτείνετε να ζωγραφίσουν τι μπορεί να συνέβαινε πριν τον πίνακα ή αμέσως μετά.

Επίσης, θα ζωγραφίσουν μία ζωγραφιά με το δικό τους σχολείο ,να τις συγκρίνετε.

Γενικές οδηγίες προς γονείς!

-Δουλεύετε μαζί με τα παιδιά το θεωρητικό κομμάτι.                                                                                                                                      

-Τα αφήνετε να μιλήσουν όσο περισσότερο θέλουν, χωρίς να τα διορθώνετε(εκτός και αν είναι απόλυτα απαραίτητο!!!).

-Ζωγραφίζουν ότι θέλουν, όπως νιώθουν και όσο θέλουν,(να εκφραστούν τα ίδια θέλουμε και όχι οι μεγάλοι,

εννοείται ότι θα χαρώ να λαμβάνω και τις δικές σας προσωπικές δημιουργίες. Θα αρέσει σίγουρα και στα παιδιά να κάνετε το ίδιο παράλληλα!).

-Δεν επιμένετε να τα κάνουν άμεσα, γρήγορα, με το ζόρι, μπορούν και να μην κάνουν τίποτα!!!!

-Επίσης, μπορούν να επιλέξουν να κάνουν μόνο αυτό που τους αρέσει!

-Δεν κρίνεστε, δε βαθμολογήστε! Είναι μια επικοινωνία ανάμεσά μας για να μας χαλαρώσει και όχι να μας αγχώσει και όχι να μας βάλει σε …δεύτερες σκέψεις.

-Μπορείτε να μου στέλνετε ότι υλικό θέλετε: φωτογραφίες, βίντεο, ppt, ποιήματα, σκέψεις σας, αστεία και ότι άλλο θέλετε να γνωστοποιήσετε στην παρέα μας!

(Μπορεί να αφορά κάτι δικό σας, κάτι που είπε το παιδί, κάτι ευχάριστο που θέλει να μάθουμε ή κάποια απορία, διευκρίνιση, κάποια συμβουλή σε όλους για να καταφέρουμε να περάσουμε λίγο ευχάριστα αυτήν την υπέροχη, επεισοδιακή Άνοιξη!!!!

Όποιο υλικό θέλετε να διαμοιραστείτε, το ανεβάζετε στο ακόλουθο padlet:

https://padlet.com/kon_papadogona/r5cycp73o7kx

Είναι πολύ εύκολο, υπάρχουν ήδη οι οδηγίες.

“Μένουμε σπίτι …μαζί!”

Ο covid-19 ‘ξ αλλιώς Κορωνοϊός, ανάγκασε τα σχολεία να αναστείλουν τη λειτουργία τους και όλους μικρούς μεγάλους να παραμείνουμε μέσα στο σπίτι. Πρέπει να τηρούμε σχολαστικά τους κανόνες υγιεινής, να κρατάμε αποστάσεις να μην μαζευόμαστε πολλοί άνθρωποι μαζί. Γι αυτό η επικοινωνία άρχισε να γίνεται μέσα από διαδικτυακά εργαλεία και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Μπορούμε να επικοινωνούμε με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, να δημιουργούμε έστω και από το σπίτι μας…

Διώχνω μακριά τα μικρόβια!

Θα ασχοληθούμε με το θέμα της εποχής!!!

Θα ανοίξετε και θα μελετήσετε το συνημμένο αρχείο.



Λήψη αρχείου

Θα συζητήσετε, αν δεν το έχετε ήδη κάνει, την ιστορία.

Αρχικά, θα ζωγραφίσετε τα δικά σας μικρόβια θα τα κολλήσετε σε γλώσσο-πίεστρα ή ξυλάκια από σουβλάκια και θα παίξετε κουκλοθέατρο.

Κατόπιν, θα φτιάξετε την κατασκευή: πως πλένουμε τα χεράκια για να διώξουμε μακριά τα μικρόβια.

(Οι δραστηριότητες είναι αναρτημένες από το ιστολόγιο της:  Los  Niños ).

Αν έχουμε κέφι …μαθαίνουμε να το τραγουδάμε στο ρυθμό του τραγουδιού:

«Χαρωπά τα δυό μου χέρια …τα χτυπώ!».

Όλες τις δραστηριότητες μπορείτε να τις αναρτήσετε εδώ:

Μετάβαση στο padlet.com

Ένας δράκος στην Ευρώπη ταξιδεύει….παραμύθι δικό του γυρεύει!

Εννέα εκπαιδευτικοί, τέσσερα σχολείο, συνεργάστηκαν στο πλαίσιο του eTwinning project

“Ένας δράκος στην Ευρώπη ταξιδεύει….παραμύθι δικό του γυρεύει”

twinspace-logo

Ένα έργο που υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2016 – 2017

Περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

 

Χριστουγεννιάτικα ήθη και έθιμα.

 

Χριστούγεννα: Ημέρες χαράς και γιορτής.

Τα σπίτια και οι πόλεις φορούν τα γιορτινά τους, αποκτώντας φως και χρώμα, ενώ οι κουζίνες πλημμυρίζουν από αρώματα παραδοσιακών εδεσμάτων.

Πολλά από τα έθιμα αντικατοπτρίζουν τις αγωνίες των ανθρώπων της υπαίθρου, των γεωργών και των κτηνοτρόφων. Το «καλές γιορτές» και το «χρόνια πολλά» αντηχούν σε κάθε σημείο συνάντησης, ενώ οι ήχοι από τα τρίγωνα και τα κάλαντα των παιδιών δονούν με χαρούμενες νότες την ατμόσφαιρα.

Με δεκάδες έθιμα, που παντρεύουν τις χριστιανικές παραδόσεις με τα αρχαιοελληνικά ήθη, οι κάτοικοι της χώρας τιμούν μια από τις σημαντικότερες θρησκευτικές γιορτές, λίγες ημέρες πριν από την έλευση της καινούργιας χρονιάς.

 

Δείτε το στο slideshare.net