Αρχική » Γενικά » Συλλογικός προγραμματισμός – εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

:.Β’ ΔΔΕ Αθήνας.: Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86)

Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΤΠΕ

Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΤΠΕ

QR code | Mobile site

QR code | Mobile site

Helpdesk Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Helpdesk Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Συλλογικός προγραμματισμός – εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Σκοπός της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση στο σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος. Η αξιολόγηση είναι μια διαρκής και δυναμική διαδικασία, στην οποία εμπλέκεται το σύνολο της σχολικής κοινότητας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων, των αδυναμιών, των περιθωρίων βελτίωσης και των αναγκών που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μονάδα.

H διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας:
α) Της παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας,
β) της διοικητικής λειτουργίας, και
γ) της λειτουργίας της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Βασικός φορέας της διαδικασίας του προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η ίδια η σχολική μονάδα.

Συλλογικός προγραμματισμός – εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Οδηγός ΙΕΠ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση