Ξεκινούν οι αιτήσεις στις 15/12/2014 για το πρόγραμμα «Ολοκληρωμένη παρέμβαση για τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας των αποφοίτων ΙΕΚ, ΕΠΑΣ και ΕΠΑΛ», προϋπολογισμού 40 εκ. ευρώ, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2007-2013).
Το πρόγραμμα θα παρέχει αμοιβή 480 ευρώ H εξειδικευμένη παρέμβαση για τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας των αποφοίτων ΙΕΚ, ΕΠΑΣ και ΕΠΑΛ θα αφορά 7.000 νέους αποφοίτους από όλη την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα θα παρέχει Επιδοτούμενη Επιμόρφωση 80 ωρών θεωρητικών μαθημάτων, στοχεύοντας στην αναβάθμιση των οριζόντιων δεξιοτήτων και στην ανάπτυξη της επαγγελματικής τους ετοιμότητας με χορήγηση εκπαιδευτικού επιδόματος-υποτροφίας στους ωφελούμενους καθαρού ύψους 400 ευρώ και καταβολή των οριζόμενων ασφαλιστικών εισφορών.
Διαβάστε εδώ iek-epas-epal1 την ανακοίνωση από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ

Αφήστε μια απάντηση