Από το Υπουργείο Παιδείας εκδόθηκε και αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η εγκύκλιος για τη συμμετοχή των αποφοίτων ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Α΄στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2015.

Στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι μπορούν να λάβουν μέρος στις εξετάσεις όλοι οι απόφοιτοι συμπεριλαμβανομένων και των απαοφοίτων του καταργημένου τομέα  Υγείας και Πρόνοιας.

Αναλυτικά η εγκύκλιος symm_apof_panell_epala14_15