Σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 53 του Ν. 4278/2014 ( ΦΕΚ 157 τ. Α΄) κατά το τρέχον σχολικό έτος 2014-2015 οι εξετάσεις εισαγωγής ιδιωτών στη Σχολή Αστυφυλάκων και στη Σχολή Αξιωµατικών της Ελληνικής Αστυνοµίας θα πραγµατοποιηθούν κανονικά και οι επιτυχόντες θα εγγραφούν στις οικείες σχολές κατά το ακαδηµαϊκό έτος 2016-2017.
Διαβάστε όλη ρην εγκύκλιο 140922_enimerwsi_astunomikes_sxoles


Αφήστε μια απάντηση