Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές/τριες των σχολείων της περιοχής μας, καλή σχολική χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και αισιοδοξία για το μέλλον.
Επίσης θα ήθελα να τους υπενθυμίσω, ότι το Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Θεσπρωτίας, θα βρίσκεται και φέτος κοντά στους μαθητές και τις μαθήτριες μας αλλά και σε κάθε νέο, με σκοπό να τους προσφέρει βοήθεια και στήριξη στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές.

Αφήστε μια απάντηση