Αγαπητοί μαθητές και αγαπητοί συνάδελφοι εύχομαι ολόψυχα να έχουμε μια καλή σχολική χρονιά με υγεία,  γνώση και δημιουργικότητα.

Επίσης θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων μας, για την επιτυχία τους  στη τριτοβάθμια εκπαίδευση και να τους ευχηθώ καλή σταδιοδρομία, καλή δύναμη και να περάσουν μια φοιτητική ζωή γεμάτη εμπειρίες, γνώση και ενδιαφέροντα.

Τέλος να συγχαρώ για την προσπάθειά τους και τους μαθητές και τις μαθήτριες οι οποίοι αν και έδωσαν ένα μεγάλο αγώνα,  δεν τα κατάφεραν να εισαχθούν σε κάποια σχολή, να τους πω ότι τίποτε δεν τελείωσε, ότι υπάρχουν και άλλοι δρόμοι προς την επιτυχία αρκεί εμείς να το θέλουμε, να θέτουμε στόχους και να ξεκινάμε πάλι από την αρχή.

Σταυρούλα  Ζήση