Αυτό περιλαμβάνεται σε τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή και αναφέρει τα εξής:

Α. Οι επιτυχόντες των εξετάσεων εισαγωγής ιδιωτών στις σχολές Αστυνομίας του σχολικού έτους 2012-2013 θα εγγραφούν στις οικείες σχολές το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.

Β. Κατά τα σχολικά έτη 2013-14 και 2014-15 οι εξετάσεις εισαγωγής ιδιωτών στη Σχολή Αστυφυλάκων και Αξιωματικών θα πραγματοποιηθούν κανονικά και οι επιτυχόντες θα εγγραφούν στις οικείες σχολές το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.