Παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2014 η ημερίδα με θέμα: “Είσοδος στην αγορά εργασίας”. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε από το ΚΕΣΥΠ σε συνεργασία με το Εσπερινό Λύκειο Ηγουμενίτσας και συμμετείχαν ο ΟΑΕΔ και το ΚΠΑ2 Ηγουμενίτσας, οι Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ, οι Σύλλογοι, Μηχανικων, Γεωπόνων και Λογιστών Θεσπρωτίας, το ΚΔΒΜ ΠΕ Θεσπρωτίας και το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Ηπείρου.

Το βίντεο της ημερίδας.