Εκείνη την ημέρα η αίθουσα με το διαδραστικό πίνακα ήταν απασχολημένη (συνήθως είναι). Τρίτη Λυκείου Ιστορία Γενικής Παιδείας. Αφού δεν δίνουν τα παιδιά πανελλαδικά το μάθημα με όση θεατρικότητα κι αν διέθετα, θα λειτουργούσα ως ένα ακόμα υπνωτικό τους. Τόλμησα να πάρω την υδρόγειο και το χάρτη. Να δείξω τις προελάσεις της Γερμανίας στο Β Παγκόσμιο.
Κι ενώ πίστευα ότι θα γελούσαν, θα κορόιδευαν αυτού του είδους την εποπτικότητα (φυσικά επιβεβαιώθηκα) αλλά τουλάχιστον κάτι θα τα κρατούσε ξύπνια, ξαφνιάστηκα όταν θέλησαν να σηκωθούν και να επαναλάβουν την πορεία της Γερμανίας δείχνοντάς την στο χάρτη και περιστρέφοντας ελαφρά την υδρόγειο.
Δεν ξέρω, αν ο πόλεμος κερδήθηκε, η μάχη πάντως ναι, με τη βοήθεια από το παρελθόν. Ήταν άραγε η προσλαμβάνουσα που τα ξάφνιασε, όταν απομακρύνθηκαν από την ανέπαφη επικοινωνία;
Δεν είμαι θιασώτης της επιστροφής στα παλιά αλλά της ύπαρξης του παλιού μέσα στο νέο.

Εποπτικά Μέσα ( Κατερίνα Κατσούλη, Α Λυκείου , 2ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ Φεβρουάριος 2014)
Ετικέτες:Εποπτικά Μέσα