Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Χωρίς τίτλο

>

Ιστορία κεφ. 6 Τα πολιτεύματα
Μαθαίνω τι είναι το κάθε πολίτευμα και πως εξελίχθηκαν από τη βασιλεία στη δημοκρατία.
Γραπτά οι δυο ασκήσεις του βιβλίου και οι ασκήσεις 2-3 στο εργασιών.
Ακόμα: Τα αγόρια βρίσκουν πληροφορίες (μια παράγραφο) για τον Περίανδρο, τύραννο της Κορίνθου και τα κορίτσια λίγα ιστορικά στοιχεία για την Διώρυγα της Κορίνθου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.

Πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Κεφάλαιο 10: Λύνω τα προβλήματα : 
1. Λύνω με δύο τρόπους τα παρακάτω προβλήματα:
α. Ένα σχολείο έχει 15 αίθουσες διδασκαλίας. Κάθε αίθουσα έχει 4 παράθυρα και κάθε παράθυρο έχει 6 τζάμια. Πόσα τζάμια έχει το σχολείο;
β. Το σχολείο λειτουργεί 5 μέρες την εβδομάδα. Κάθε ημέρα λειτουργεί 6 ώρες. Πόσες ώρες μένουν τα παιδιά στο σχολείο σε ένα διδακτικό έτος; ( 1 διδακτικό έτος διαρκεί 36 εβδομάδες).
γ. Οι μαθητές του σχολείου μπήκαν σε 4 λεωφορεία, για να πάνε ημερήσια εκδρομή. Σε κάθε λεωφορείο μπήκαν 48 μαθητές. Κάθε μαθητής πλήρωσε εισιτήριο 8€ . Πόσα χρήματα πλήρωσαν όλοι οι μαθητές;

Εξάσκηση στους πολλαπλασιασμούς κάθετα (κόκκινο τετράδιο).

 

>Συνάντηση Νοεμβρίου

>

Για τους Γονείς

6/11
Νομίζω ήρθε ο καιρός να γνωριστούμε καλύτερα.
Παρακαλώ να μου γράψετε στο πρόχειρο τετράδιο του παιδιού τις μέρες και ώρες που σας βολεύει για να συναντηθούμε (πρωινή ώρα αν γίνεται ή απογευματινή).
 Κατόπιν θα φτιάξω πρόγραμμα με τις συναντήσεις που θα γίνουν.

>Μαθήματα 6/11/2012

>

 “Αν αφήνετε το νερό να τρέχει σαν να μην τρέχει τίποτα…
σύντομα, δε θα τρέχει τίποτα!

Γλώσσα: σελ. 32-33 άσκηση 6, 

αντιγραφή,-ορθογραφία οι λέξεις της άσκησης 1
με τις λέξεις που έχω υπογραμμίσει φτιάχνω μια ιστοριούλα 
Προετοιμάζω για να γράψουμε μαζί στην τάξη την Πέμπτη την ιστορία με τις περιπέτειες μιας σταγόνας π.χ. της Νούλας της Σταγονούλας ή του Άκη του Συννεφάκι ή ενός ρυακιού κλπ.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Μαθηματικά: 3 πολλαπλασιασμοί.
Μελέτη Περιβάλλοντος: Μαθαίνω τι είναι τα σπονδυλωτά και τα ασπόνδυλα. Φέρνω εικόνες στην τάξη.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ που έγραψαν παιδιά.

Δες κι αυτή τη δουλειά κάποιων παιδιών.

>Μαθήματα 2/11/12

>

Γλώσσα: Γίνε “ανιχνευτής διαρροών” (Εργασιών σελ. 30-31)
Στο βιβλίο σελ. 45 το λεξιλόγιο και ορθογραφία
Γράφω παρομοιώσεις με τις λέξεις “σαν, μοιάζει με.., όπως”
Μαθηματικά: Κάνω τις ασκήσεις 6-7-8 (τις πράξεις του “λαμπάκι” γραπτά στο κόκκινο τετράδιο)
Θρησκευτικά: Ιωάννης ο Πρόδρομος (α΄μέρος). Σελ. 23 ως “…και μέλι”.

>ο κύκλος του νερού

>

Το νερό ταξιδεύει

1. Η Αθήνα από την αρχαιότητα υπέφερε από λειψυδρία. Άκόμα και πριν από λίγα χρόνια υπήρχε ο νερουλάς που μετέφερε πόσιμο νερό στα σπίτια. Σήμερα μια εταιρία, η ΕΥΔΑΠ, έχει ως κύριο έργο της την ύδρευση αλλά και την αποχέτευση της Αθήνας και του Νομού Αττικής. Σκεφτήκατε όμως ποτέ το μεγάλο ταξίδι που κάνει το νερό μέχρι να φτάσει στο σπίτι ή το σχολείο μας;
Φράγματα

               

Το νερό ταξιδεύει  ΠΑΙΞΕ!

 

        

>Μαθήματα 1/11/12

>

Το ταξίδι του νερού.

  • Από πού έρχεται το νεράκι που τρέχει στη βρύση του σπιτιού μας;
  • Ποιο δρόμο ακολουθεί;

Βρες στον χάρτη πού είναι η λίμνη του Μαραθώνα, η λίμνη Υλίκη, ο ποταμός Μόρνος και ο Εύηνος ποταμός.
Άσκηση 3, συντομογραφίες.
Άσκηση  5: Βρες σε ένα λεξικό (υπάρχει ηλεκτρονικό και στη σελίδα “βοηθήματα”) τη σημασία των λέξεων υδραγωγείο, ύδρευση, υδρόβιος κ.λ.π. της άσκησης 5 και γράψε στο τετράδιο τη σημασία τους. Ακόμα γράφω αυτήν την πρόταση στο τετράδιο και τη μαθαίνω ορθογραφία (από “Οι λέξεις …νερό.”).
Τις συμπληρώνω στις προτάσεις της σελ. 44.

Αύριο τη 2η ώρα θα συνεχίσουμε τα μαθηματικά. Υπενθυμίζω τις προπαίδειες του 6-7.

Άλλες χρήσιμες πληροφορίες:
Ο Σταγονούλης εξηγεί…
 

>


Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012 οι εκλογές
για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Ύστερα από αίτημα της Δ.Ο.Ε. και της ΟΛΜΕ , για αλλαγή της ημερομηνίας των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια , λόγω της 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στις 6 και 7 Νοέμβρη 2012, όπως ενημερωθήκαμε  από το Υπουργείο  Παιδείας,  το αίτημα έγινε αποδεκτό  από τον υπουργό , και αύριο θα αποσταλεί η σχετική απόφαση  στις Διευθύνσεις της χώρας  για αλλαγή ημερομηνίας και
οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών στα υπηρεσιακά συμβούλια θα διεξαχθούν τη Δευτέρα 5 Νοέμβρη 2012.
Κατά συνέπεια αντί της Τετάρτης δε θα γίνουν μαθήματα τη Δευτέρα 5/11.