>
Θές να κάνουμε κι εμείς μια ιστορία με εικονολέξεις;;
Στο εργασιών σελ. 49, ασκ. 1-2 και αντιγραφή κι ορθογραφία τα λόγια του Σωτήρη.(της άσκησης 1)
Μαθηματικά η 2η σελ. στο μάθημα 11 του βιβλίου.
>
Στο εργασιών σελ. 49, ασκ. 1-2 και αντιγραφή κι ορθογραφία τα λόγια του Σωτήρη.(της άσκησης 1)
Μαθηματικά η 2η σελ. στο μάθημα 11 του βιβλίου.
>
Γράφω καθαρά με ωραία γράμματα μια επιστολή, παρουσιάζοντας τον εαυτό μου, για να τη στείλουμε στους μαθητές της Ε3′ τάξης, του Δημοτικού σχολείου Λακατάμειας Λευκωσίας στην Κύπρο.
Γράφω ημερομηνία και χαιρετισμό.
Ενδεικτικά απαντώ στις ερωτήσεις:
>
– Τα όμορφα παραδοσιακά καφενεία ήταν ανοιχτά όλη μέρα.
>
Μαθηματικά: Εξάσκηση σε κάθετους πολλαπλασιασμούς με αριθμούς που έχουν μηδενικά στα τελευταία ψηφία και με δεκαδικούς.
Κάνω τις ασκήσεις και το πρόβλημα στο κόκκινο τετράδιο.
>
>
>
κι εδώ.. δες και φαλαινοιστορίες.
ΓΛΩΣΣΑ: Προχωρήσαμε στην ενότητα 5, “Ασφαλώς κυκλοφορώ”.
Αντιγραφή και ορθογραφία σελ. 75
Ασκήσεις 2-4-6
Μαθαίνω μόνο την 1η σελ. του μαθήματος για τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Βρίσκω πληροφορίες για το θέμα της ομάδας μου (το έγραψα στο βιβλίο).
>
Άκου το τραγούδι της φάλαινας.
>
>
Λόγω συμμετοχής μου σε τριήμερο σεμινάριο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ως εκπρόσωπος του σχολείου μας, και προκειμένου να πραγματοποιήσουμε κι εμείς ανάλογο πρόγραμμα, δε θα είμαι στο σχολείο αύριο. Εχω δώσει οδηγίες για την τάξη και θα ενημερώσω περεταίρω.
