ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΟΥ!
Με το θέμα της Στοματικής Υγιεινής ασχοληθήκαμε για 2 εβδομάδες.
*Διαβάσαμε πολλά παραμύθια και βιβλία γνώσεων.
*Συζητήσαμε σχετικά με το πως προφυλάσσουμε τα δόντια μας, ποιες τροφές τα βλάπτουν και ποιος είναι ο σωστός τρόπος βουρτσίσματος. Κάναμε αναπαράσταση.
*Ζωγραφίσαμε το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι. Ποιές τροφές τα κάνουν χαρούμενα και λυπημένα;
*Συζητήσαμε για τα δόντια μας. Πόσα έχουμε, τα νεογιλά και τα μόνιμα, τι είδους δόντια έχουν τα ζώα και γιατί διαφέρουν από τα δικά μας. Είδαμε εικόνες.
*Τα παιδιά πήραν στο σπίτι ένα φύλλο παρατήρησης βουρτσίσματος των δοντιών. Όποιος το έφερε συμπληρωμένο και άρα βούρτσιζε τα δόντια του πρωί – βράδυ, πήρε ένα βραβείο. Μια καρτέλα δύο όψεων πλαστικοποιημένη.
*Ολοκληρώσαμε διάφορες εργασίες μαθηματικών
*και γλώσσας.
*Ενώσαμε λέξεις σχετικές με τα δόντια και βρήκαμε σύνθετες λέξεις.
*Κατασκευάσαμε βιβλίο με οδηγίες για τη στοματική υγιεινή.
ΠΗΓΕΣ
όλα καταπληκτικά αλλά τα δόντια και η οδοντόβουρτσα σας απίστευτα!!! μπράβο!!!!
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΗ ΜΟΥ!!!!