Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων – 9 Οκτωβρίου 2015
Η Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων ήταν η αφορμή να ασχοληθούμε στο Νηπιαγωγείο μας με το θέμα ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.
* Συζητήσαμε σχετικά με το πως γράφεται ένα γράμμα. Με ποιες φράσεις ξεκινάει ένα γράμμα και με ποιες τελειώνει. Κάναμε πίνακα αναφοράς με τις προσφωνήσεις και τις επιφωνήσεις. Σε ποιο σημείο πάνω στο φάκελο γράφουμε τον αποστολέα και τον παραλήπτη. Ποιές είναι οι λέξεις που έχουν σχέση με το ταχυδρομείο. Κάναμε πίνακα αναφοράς.
* Συζητήσαμε για το πως επικοινωνούσαν τα παλιά χρόνια.
* Παρατηρήσαμε ένα αφιέρωμα – photo gallery με θέμα “Ταχυδρόμοι & Ταχυδρομείο”, στο www.helppost.gr και προσέξαμε την ενδυμασία του ταχυδρόμου. Συζητήσαμε για τη συντομογραφία ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και τη σειρά με την οποία ξεκινάει ένα γράμμα από τον αποστολέα και φτάνει στον παραλήπτη του.
* Τοποθετήσαμε στην είσοδο του Νηπιαγωγείου ένα κουτί Ταχυδρομείου, έτσι ώστε οι γονείς να αφήνουν ένα γράμμα, μια υπενθύμιση ή ένα σημείωμα για τα παιδιά τους ή για το σύνολο των μαθητών. Κάθε πρωί, όταν μαζευόμασταν στην παρεούλα, ένα παιδί γινόταν ταχυδρόμος, άνοιγε το κουτί, μοίραζε τα γράμματα και τα διαβάζαμε.
Και η αλήθεια είναι ότι μαζεύτηκαν πολλά γραμματάκια!!!
* Ακούσαμε το τραγούδι “Γράμμα, γραμματάκι”, του Γεώργιου Λαπαδάκη.
*Συζητήσαμε για το γραμματόσημο, είδαμε συλλογές και βρήκαμε το αίνιγμα. Ζωγραφίσαμε το δικό μας γραμματόσημο.
* Φύλλα εργασίας σχετικά με το ταχυδρομείο.
* Παρατηρήσαμε παλιές καρτ ποστάλ και κάναμε τις δικές μας.
* Kαλέσαμε και ταχυδρόμο στην τάξη, αλλά λόγω φόρτου εργασίας θα μας επισκεπτεί προς τα τέλη του Οκτώβρη.
* Αποφασίσαμε να γράψουμε το δικό μας γράμμα και να το στείλουμε σε ένα άλλο Νηπιαγωγείο, στo 13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης. Ευχαριστούμε πολύ τη συνάδελφο Κέτσιου Στέλλα για την άψογη συνεργασία!!Ψάξαμε στον χάρτη και βρήκαμε που βρίσκεται αυτή η πόλη.
Κι ένα ενθύμιο με ζωγραφιές από τα νηπιάκια μας για τα παιδιά του 13ου Νηπιαγωγείου Κατερίνης. Περιμένουμε πως και πως να μας απαντήσουν!!!
Έτοιμοι οι ταχυδρόμοι μας!!!
ΠΗΓΕΣ