Μαθήματα Ιουνίου

Ιούν 202010

Τα μαθήματα του Ιουνίου, τόσο αυτά που γίνονται μέσα στην τάξη, όσο και αυτά που δίνονται για το σπίτι , ανεβαίνουν στην πλατφόρμα e-me και εδώ

27. Δεκαδικοί αριθμοί

Μάι 202019

Σήμερα θα θυμηθούμε τους δεκαδικούς αριθμούς.

Πρώτα όμως, θέλω να θυμηθούμε τον
πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση με το 10, 100, 1.000 
Κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα

ΑΣΚΗΣΗ:

Στη συνέχεια, πρέπει να θυμηθούμε,

πώς διαβάζονται οι δεκαδικοί αριθμοί!


πηγή: pinterest ή dclasstaxiarchis2011.blogspot.gr

πηγή: efi-daskala-nea.blogspot.com

Παραδείγματα:
2,6 –> Δύο και έξι δέκατα

2,06 –> Δύο και έξι εκατοστά

2,006 –> Δύο και έξι χιλιοστά

0,56 –> Πενήντα έξι εκατοστά

0,136Εκατόν τριάντα έξι χιλιοστά

Για να δούμε τα δύο τελευταία παραδείγματα… πριν μάθουμε τους δεκαδικούς αριθμούς, ποιους αριθμούς συναντούσαμε με το όνομα “56 εκατοστά” ; ή “136 χιλιοστά”;

Στα κλάσματα!!!!
Για να δούμε και την παρακάτω παρουσίαση…. (κάντε κλικ στην εικόνα)

πηγή: Άγγελος Χαραλάμπους

Πώς εκφωνείται

 

26. Ουσιαστικά

Μάι 202012

Για σήμερα θα ήθελα να γράψετε στο τετράδιό σας ό,τι γράφει ο πίνακας:

Στη συνέχεια θα γράψετε από μία λέξη σε κάθε κατηγορία, όπως το παράδειγμα:

Θέλω να διαλέξετε 4 ακόμα γράμματα της αλφαβήτας και να συμπληρώσετε από μία λέξη σε καθεμιά από τις κατηγορίες αυτές. Στην τελευταία μπορείτε να γράψετε, χώρα, πόλη, χωριό ή νησί.

 

Η συνέχεια στο επόμενο μάθημα!

25. Προφορικός λόγος

Μάι 202012

Το μάθημα που κάναμε σήμερα στην τηλεδιάσκεψη, ήταν ένα μάθημα της κυρίας Μαρίας Σκούπα, που μαζί με άλλα ωραία μαθήματα βρίσκεται στην κυψέλη σας… Για να βρείτε πιο εύκολα το συγκεκριμένο μάθημα, μπορείτε να πατήσετε εδώ:

Σούπερ – ήρωες

Όσοι μπήκατε στην τηλεδιάσκεψη, μπορείτε να το ξαναδείτε και να δείτε και όλα τα βιντεάκια που έχει… όσοι δεν μπήκατε, μπορείτε να το δείτε από την αρχή, πολύ εύκολα μόνοι σας.

Δραστηριότητα

Η άσκηση που έχουμε είναι μία ηχογράφηση, πάνω σε αυτά που σας ζητάει το μάθημα αυτό, στις τελευταίες του σελίδες!

Καλό είναι να έχετε ετοιμάσει την ιστορία στο μυαλό σας και στη συνέχεια να την ηχογραφήσετε.

Θα μπορούσατε να την πείτε προφορικά κάποιες φορές (χωρίς να ηχογραφείτε) και μετά να ξεκινήσετε την ηχογράφηση. Προσπαθήστε να τα πείτε αργά αργά, πρότασηπρόταση. Σώστε το αρχείο ηχογράφησης με οποιονδήποτε τρόπο θέλετε στον υπολογιστή ή στο τάμπλετ ή στο κινητό σας. Δεν θέλω να μου το στείλετε. Θέλω όμως να το έχετε εσείς κάπου σωσμένο, ώστε να μπορείτε να το ξανακούτε.

Η συνέχεια την επόμενη φορά…

Αν θέλετε βοήθεια για την ηχογράφηση μπορείτε να πατήστε εδώ.

24. Καταλήξεις ρημάτων

Μάι 20208

Παιδάκια μου καλά, για τη Δευτέρα θα ήθελα να θυμηθούμε τις καταλήξεις των ρημάτων…

πηγή: velonakaiklosti

και τις εξαιρέσεις τους…

Στα ρήματα που τελειώνουν σε -ώνω, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εξαίρεση.

Στα ρήματα που τελειώνουν σε -αίνω, εξαιρούνται τα: μένω, δένω, πλένω

Στα ρήματα που τελειώνουν σε -εύω εξαιρείται το: κλέβω

Στα ρήματα που τελειώνουν σε -ίζω εξαιρούνται τα: δανείζω,αθροίζω,δακρύζω,αναβλύζω, κατακλύζω, κελαρύζω, πήζω, πρήζω 

Να και μια εικόνα που θα σας βοηθήσει να θυμάστε μερικά από αυτά:


Grammar - ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ | Διδασκαλία, Ειδική εκπαίδευση και ...

πηγή: prwtokoudouni.weebly.com

Ρίξτε μια ματιά στο τετράδιό σας, και στο “λουλούδι” που είχαμε κολλήσει, και στη συνέχεια κάντε την παρακάτω άσκηση:

ΑΣΚΗΣΗ 1

Τέλος, αφού έχετε εμπεδώσει τις καταλήξεις, κάντε και την παρακάτω ορθογραφία

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 2

23. Κλάσματα

Μάι 20204

Εδώ σας έχω το μάθημα που είδαμε για τα κλάσματα.
Όποιος δεν άκουγε ή θέλει να το ξαναδεί, μπορεί να πατήσει στην παρακάτω εικόνα.


πηγή-δημιουργός: Σουδίας Γιάννης

Θα ήθελα να ρίξετε και μια ματιά και στο τετράδιό σας, που είχαμε κολλήσει διάφορες φωτοτυπίες για τα κλάσματα.
Τέλος μπορείτε να κάνετε εξάσκηση πατώντας στην παρακάτω εικόνα. Θα επιλέξετε “Φτιάξε ένα κλάσμα”  και θα ασχοληθείτε μόνο με αυτό. Θα δείτε, ότι από κάποιο επίπεδο και πέρα, θα δυσκολευτείτε πολύ. Δεν πειράζει, κάπου εκεί θα σταματήσετε!! Κάντε την προσπάθειά σας και αν χρειαστείτε κάπου τη βοήθειά μου, περιμένω μήνυμά σας στην e-me. Ή αν προκύψει κάποια απορία, μπορείτε να το σημειώσετε και να με ρωτήσετε στην επόμενη τηλεδιάσκεψη!

22. Το παραμύθι της Πρωτομαγιάς

Μάι 20201

21. Μαθηματικά-Πράξεις και προβλήματα!

Απρ 202029

Γεια σας παιδάκια μου καλά!
Σήμερα (με διορία μέχρι τη Δευτέρα) θα ήθελα να κάνουμε λίγη εξάσκηση στα μαθηματικά!
Μιας και δεν μπορούμε να δουλέψουμε στο e-me assigmnent, ευκαιρία να κάνουμε εξάσκηση στο τετράδιο. Τα τετράδια θα μου τα δείξετε από βδομάδα στην τηλεδιάσκεψη που θα κάνουμε!
Θα ξεκινήσουμε με τις πράξεις που κάνατε ή θα κάνετε στο e-me content.
Σήμερα θέλω να τις αντιγράψετε μία μία στο τετράδιό σας ΚΑΘΕΤΑ,
και να τις λύσετε ΚΑΙ εκεί.

Θέλω να φαίνεται το κρατούμενο όπου υπάρχει!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ. ΤΡΕΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ!!

Στη συνέχεια θα επιλέγετε τη σωστή απάντηση στο κουίζ, και θα προχωράτε παρακάτω.

 

Το ίδιο θα κάνετε και με τις αφαιρέσεις:



 

Στη συνέχεια θέλω να αντιγράψετε και να λύσετε τα παρακάτω προβλήματα στο τετράδιο των μαθηματικών σας.

1. Το σχολείο μας πέρυσι είχε 145 αγόρια και 139 κορίτσια. Φέτος έχει 117 αγόρια και 128 κορίτσια. Πόσοι λιγότεροι είναι οι μαθητές φέτος στο σχολείο μας, σε σχέση με πέρσι;

 

2. Στο θέατρο της γειτονιάς, χτες παρακολούθησαν την παράσταση 1982 θεατές. Από αυτούς οι 859 ήταν γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Πόσοι ήταν οι άνδρες που παρακολούθησαν την παράσταση αυτή;

 

3. Ένα μαγαζί πούλησε σήμερα  7 υπολογιστές.Ο κάθε υπολογιστής κόστιζε 300 €.
Πόσα χρήματα πήρε το μαγαζί από όλους τους υπολογιστές;

20. Τρωικός Πόλεμος

Απρ 202028

Καλημέρα και πάλι!
Είναι από τις τελευταίες φορές που κάνω ανάρτηση εδώ, σ΄ αυτό το blog.

Παρατήρησα ότι χθες πολλοί από σας δεν ολοκληρώσατε τις εργασίες. Θα περιμένω λοιπόν και τους υπόλοιπους να ολοκληρώσουν τις προηγούμενες εργασίες!! Γι αυτό σήμερα θα βάλω λίγες ακόμα και εύκολες ασκησούλες, ώστε να μπορέσετε να κάνετε και τις σημερινές και τις χθεσινές, όσοι δεν μπήκατε ή δεν τα καταφέρατε χτες.
Στην πρώτη άσκηση, απαντάτε και στη συνέχεια πατάτε “Επόμενη ερώτηση” και αφού ολοκληρώσετε τις ερωτήσεις, προχωράτε πατώντας το κουμπί “επόμενη άσκηση” που βρίσκεται κάτω.

Picture

 

 

19. Welcome back!

Απρ 202027

Καλημέρα παιδάκια μου!!
Χρόνια πολλά! Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις μέρες, αν και σίγουρα ήταν πολύ διαφορετικά από τις άλλες χρονιές. (Περιμένω να τα δω στα ημερολόγιά σας!!)
Έχετε καταφέρει οι περισσότεροι (20) να μπείτε στο e-me, και ελπίζω μέσα στις επόμενες μέρες να τα καταφέρετε και οι υπόλοιποι. Σας περιμένουμε με χαρά να σας καλωσορίσουμε στον τοίχο μας.
Την Παρασκευή σας έστειλα μια άσκηση μέσω του  e-me assignments. Οχτώ παιδάκια μου απαντήσατε. Περιμένω και τους άλλους να μου στείλετε τις απαντήσεις σας. Επειδή ίσως κάποιοι δυσκολεύεστε σας δείχνω την παρακάτω εικόνα.

Την εργασία σας την γράφετε εκεί που δείχνει το κάτω βελάκι. Δεν χρειάζεται να επισυνάψετε αρχείο word. Απλά γράφετε την απάντησή σας και πατάτε το πράσινο κουμπί. Μπορεί να νομίζετε ότι εξαφανίστηκε, αλλά δεν εξαφανίστηκε, έρχεται σε μένα και το βλέπω εγώ. Οπότε δεν χρειάζεται να το στείλετε πολλές φορές.
Σήμερα θα κάνουμε δύο ασκήσεις από μια άλλη εφαρμογή (e-me content). Οι ασκήσεις αυτές έχουν τη μορφή του κουίζ, αλλά εγώ θα μπορώ να δω το σκορ σας. Οπότε, αν νιώσετε ότι μπορούσατε να τα πάτε και καλύτερα, μπορείτε να επαναλάβετε το κουίζ όσες φορές θέλετε… Εξάλλου διορθώνοντας τα λάθη μας, μαθαίνουμε! Κι εμείς αυτό θέλουμε εδώ, να μάθουμε και να θυμηθούμε όσα έχουμε μάθει. Τα παιδάκια που έχουν μπει στο e-me θα κάνουν εκεί αυτά τα κουιζ, όχι εδώ! Εδώ τα έβαλα για τα παιδάκια που δεν έχουν κάνει ακόμα είσοδο στο e-me.

 

Και φυσικά μια επανάληψη στην προπαίδεια, για να μην ξεχνιόμαστε!

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
eXTReMe Tracker

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων