7. Οι χρόνοι των ρημάτων

Μαρ 202031

Καλημέρα σας!

Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι μπήκατε σχεδόν όλοι στο e-me και πολύ σωστά κάνατε από μία ανάρτηση! Στα σχόλια όπως είδατε, απαντάω εγώ συγκεκριμένα στην ανάρτηση του καθενός.

Στη συνέχεια θα δεχτείτε αιτήματα κι από τις ειδικότητες.

Σήμερα θα ήθελα να κάνουμε μια επανάληψη στα ρήματα και τους χρόνους: Ενεστώτας, Παρατατικός, Αόριστος, Μέλλοντας Εξακολουθητικός, Μέλλοντας Στιγμιαίος, Παρακείμενος, Υπερσυντέλικος, Συντελεσμένος Μέλλοντας. Αρχίζουμε με τα βιβλία μας και τα τετράδιά μας. Ρίχνουμε μια ματιά εκεί να τα θυμηθούμε.
Έπειτα κάνουμε μια εξάσκηση εδώ….

Picture
πηγή: chrysantor

…και τέλος γράφουμε στο τετράδίο μας την παρακάτω άσκηση:

Να κλίνετε το ρήμα θυμώνω σε όλους τους χρόνους

Σήμερα δεν θέλω να μου στείλετε τις απαντήσεις με mail.
Θα παίξουμε ένα παιχνίδι!
Όταν τελειώσετε την άσκηση στο τετράδιό σας, θα πρέπει να μου το πείτε. Πώς; Γράφοντάς το στον τοίχο. Θα γράψετε μία πρόταση. π.χ Τελείωσα την άσκηση!
Αλλά προσοχή! Δεν πρέπει καμία πρόταση να είναι ίδια με την πρόταση κάποιου άλλου παιδιού.
Η κάθε πρόταση θα υπάρχει μόνο μία φορά. Βρείτε εσείς τον τρόπο!! Προσθέστε λέξεις, αφαιρέστε λέξεις, αλλάξτε λέξεις… γενικά παίξτε με τις λέξεις!

Τη συνέχεια θα σας την πω στον τοίχο, αφού λάβω τις προτάσεις σας.

Αν κάποιος ακόμα δεν έχει πρόσβαση στο e-me, στο blog, ή στους κωδικούς του, ας καλέσει στο σχολείο.

6. Ε-me… η ψηφιακή μας τάξη

Μαρ 202030

Καλημέρα σας!
Σήμερα θα κάνουμε….μάθημα υπολογιστών!

Πολλοί από εσάς μπήκατε χτες στο e-me σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έδωσα στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (όποιος δεν τη διάβασε βρίσκεται ακριβώς κάτω από αυτήν την ανάρτηση).
Σας είδα! Και είδα και τα avatar που βάλατε!!
Σήμερα αυτό που θέλω από εσάς, είναι να ασχοληθούμε λίγο με αυτό! Θέλω καταρχάς να μπείτε κι εσείς που δεν μπήκατε (διαβάστε τις οδηγίες στην ανακοίνωση).
Στη συνέχεια θέλω να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

1. Μπείτε στη σελίδα https://e-me.edu.gr
2. Ελέγξτε το καμπανάκι σας για τυχόν ειδοποιήσεις
3. Πατήστε το εικονίδιο «Κυψέλες»
4. Επιλέξτε την κυψέλη «Γ1 κ. Κατερίνα»
5. Βρείτε δεξιά ένα πράσινο ορθογώνιο που λέει «ΤΟΙΧΟΣ» και πατήστε το.
Εκεί θα βρείτε τις υπόλοιπες οδηγίες…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μαρ 202029

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Σας γράφω για να σας ενημερώσω σχετικά με τους κωδικούς που λάβατε από το mail του σχολείου.

Το υπουργείο Παιδείας, έχει φτιάξει μία πλατφόρμα στην οποία θα μπείτε, πληκτρολογώντας το username και το password που λάβατε. Εκεί θα βρεθούμε και θα μπορούμε να επικοινωνούμε και να αλληλεπιδρούμε πιο εύκολα και απ΄ ευθείας με τους μαθητές μας. Θα φτιάξουμε μια “ψηφιακή τάξη”.
Μέχρι σήμερα η πλατφόρμα αυτή κολλούσε και αργούσε πολύ, γιατί μπαίνουν ταυτόχρονα για εγγραφή δάσκαλοι και μαθητές από όλη την Ελλάδα και από όλες τις βαθμίδες. Γι αυτό και δεν σας ενημερώσαμε νωρίτερα. Ελπίζω μέσα από τις συνεχείς αναβαθμίσεις, αυτό να διορθωθεί. Αν δυσκολευτείτε να μπείτε, δοκιμάστε κάποια άλλη στιγμή ή αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί.

Επειδή είναι κάτι καινούριο, θα σας λέω βήμα βήμα τι να κάνετε.

Βήμα 1. Μπείτε στο e-me.edu.gr
Βήμα 2. Επιλέξτε ΕΙΣΟΔΟΣ
Βήμα 3. Συμπληρώστε το
username και το password του μαθητή ή της μαθήτριας

Στη συνέχεια θα σας “προσκαλέσω” στην ψηφιακή μας τάξη.

Εσείς θα δείτε ένα καμπανάκι πάνω δεξιά που θα έχει το νούμερο 1. (ειδοποίηση). Θα το πατήσετε και θα βρείτε την πρόσκληση μου. Αποδεχτείτε την.
Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Θα περιμένουμε λίγο να μαζευτούμε όλοι εκεί και θα σας ενημερώσω για το επόμενο βήμα.

Αν κάποιος δεν έχει λάβει κωδικούς να καλέσει τη Δευτέρα το πρωί στο σχολείο.

(Διευκρίνιση: Αν στο password σας υπάρχει το Ο, συνήθως είναι το μηδέν και όχι το κεφαλαίο Ο.)

5. Κουίζ κι επανάληψη… (διορθωμένο)

Μαρ 202027

Καλημέρα σας παιδάκια…
Πώς είστε σήμερα;
Λαμβάνω τα e-mail σας και χαίρομαι πολύ γι αυτό.
Ξέρω όμως ότι κάποιοι δυσκολεύεστε να μου στείλετε τη δουλίτσα σας. Επίσης κάποιοι δυσκολεύεστε να στείλετε e-mail.  Θέλω λοιπόν σήμερα να σας πω, ότι κάτω από κάθε ανάρτηση, εκεί που λέει «σχόλια», μπορείτε να γράψετε κάτι που θέλετε να ρωτήσετε ή απλά να μου πείτε. Τα σχόλιά σας θα φαίνονται για λίγο, και μετά θα εξαφανίζονται. Εγώ όμως θα τα βλέπω κανονικά 😉
Θυμόμαστε ότι δε βάζουμε ποτέ προσωπικά στοιχεία. (επίθετο, τηλέφωνο, mail κτλ). Θα γράφετε μόνο το όνομα.

Σήμερα λοιπόν θα κάνουμε μια επανάληψη στην 2η ενότητα των μαθηματικών μέσα από μία διαδραστική άσκηση. Μπορείτε να ανοίξετε τα βιβλία και τα τετράδιά σας, για να θυμηθείτε καλύτερα κάτι πριν το απαντήσετε. Επίσης, καλό θα ήταν να έχετε το μέτρο δίπλα σας, και να το κοιτάτε για να σας βοηθάει στις μετατροπές (όπως κάναμε στην τάξη…)
Μόλις τελειώνετε μια άσκηση, θα πατάτε «ΕΛΕΓΧΟΣ» και μετά «ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ». Αγνοείστε τις ενότητες 2.3 και 2.4.

πηγή: users.sch.gr/parantoniou

Αν ολοκληρώσατε τις ασκήσεις, έχετε κάνει μια πολύ καλή επανάληψη!!!
Αν δεν τα πήγατε πολύ καλά στο σκορ, μπορείτε να ξαναπροσπαθήσετε να διορθώσετε τα λάθη σας! Αυτά που δεν μπορείτε να διορθώσετε είναι τα σωστά.
Επίσης, υπάρχει κι ένα λαθάκι σε έναν πολλαπλασιασμό… το βρήκατε;;;
Σήμερα στο τετράδιο δε θα γράψετε τίποτα.
Να έχετε ένα ωραίο Σαββατοκύριακο!!!
Με αγάπη
Η δασκάλα σας

 

4. Τα σχολεία του κόσμου

Μαρ 202026

Καλημέρα παιδάκια μου,
Σήμερα θα ήθελα να θυμηθούμε ένα από τα πρώτα μαθήματα που είχαμε κάνει.
Θυμάστε που είχαμε δει αυτήν την παρουσίαση; Για να την ξαναδούμε…


πηγή: adam dim

Αυτές τις μέρες η δική μας τάξη μας ξαφνικά…. «έμεινε σπίτι!». Και η τάξη μας ξαφνικά διαφέρει από όλες τις παραπάνω, γιατί δεν έχει ούτε μαθητές, ούτε δάσκαλο. Όλοι είμαστε μακρυά από όλους, και προσπαθούμε να συναντηθούμε μέσω του διαδικτύου, μπροστά από έναν υπολογιστή ή τάμπλετ. Και όχι μόνο εμείς. Σε όλο τον κόσμο σχεδόν, όλα τα σχολεία σταμάτησαν. Η ημερομηνία στον πίνακα, στα περισσότερα σχολεία της Ελλάδας, γράφει ακόμα Τρίτη 10 Μαρτίου. Είμαι σίγουρη ότι στην αρχή χαρήκατε όλοι που έκλεισαν τα σχολεία. Κάποιοι ίσως να μην μείναμε αμέσως σπίτι. Σιγά σιγά όμως όλοι μαζευτήκαμε στο σπίτι μας. Και θα παραμείνουμε σε αυτά για λίγο καιρό ακόμα.

Θα ήθελα πολύ να μάθω πώς περνάτε τόσες ώρες, τόσες μέρες στο σπίτι.
Τι σκέψεις κάνετε;
Τι σας λείπει;
Τι σας αρέσει και τι απολαμβάνετε που είστε σπίτι;
Σας ενοχλεί κάτι;
Πώς σας φαίνεται που δεν έχετε σχολείο τόσο καιρό;
Πώς σας φάνηκε που ξαναβρεθήκαμε μέσα από το διαδίκτυο;
Ποια είναι τα συναισθήματά σας με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας;
Τι σκέφτεστε να κάνετε την πρώτη μέρα που θα βγείτε από το σπίτι;
Πώς φαντάζεστε ότι θα νιώσετε όταν βγείτε;
Τι σας έλειψε, που δεν περιμένατε ποτέ ότι θα σας έλειπε;

Θα ήθελα πάρα πολύ να μου γράψετε, όχι για να σας βαθμολογήσω, αλλά γιατί θέλω πολύ να μάθω τα νέα σας, σε μια τόσο καινούρια και παράξενη κατάσταση που βιώνουμε.
Δε χρειάζεται να αντιγράψετε τις ερωτήσεις. Απλά απαντήστε στις ερωτήσεις και θα προκύψει ένα ωραίο κειμενάκι.
Επίσης, για να μπορέσω να καταλάβω αυτά που θα μοιραστείτε μαζί μου, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω να γράψετε μία μία τις προτάσεις σας (χωρίς να βιάζεστε), και να τις ξαναδιαβάσετε για να σιγουρευτείτε ότι θα καταλάβω ακριβώς αυτό που θέλετε να μου πείτε. Επειδή δε σας βλέπω και δε σας έχω μπροστά μου, δε θα μπορώ να σας ρωτήσω κάτι που μπορεί να με μπερδέψει.
Μπορείτε να το σκεφτείτε με την ησυχία σας, και να τα γράψετε όποτε είστε έτοιμοι (μέχρι τη Δευτέρα, καλά είναι;). Όσοι δεν μπορείτε να τα στείλετε, δεν πειράζει, θα τα δω αργότερα…

 

 

από κάτω από: Γ ΤΑΞΗ | 2 Σχόλια »    

3. 25η Μαρτίου 1821

Μαρ 202025

Καλημέρα και… χρόνια πολλά!
Σας αναρτώ μια παρουσίαση σχετική με την 25η Μαρτίου.
Θα ήθελα πολύ να τη βλέπαμε μαζί και να τη συζητούσαμε στην τάξη, αλλά δυστυχώς…. πρέπει να «Μένουμε Σπίτι!»
Συνιστώ να πατήσετε κάτω δεξιά, εκεί που λέει Prezi για να τη δείτε σε full screen
και να πατήσετε το τρίγωνο κάτω αριστερά (play) έτσι ώστε να προχωράει μόνο του για να μην μπερδευτείτε. Αν χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να διαβάσετε τα κειμενάκια, πατήστε pause. Μη το προχωράτε εσείς με τα δύο βελάκια, γιατί μπορεί να σας μπερδέψει και να χάσετε τα βιντεάκια που παρεμβάλλονται.

πηγή: Βασίλης Παπαγιάννης

Και σήμερα η άσκηση…. είναι από την κυρία Αλεξία!
«Παιδιά, γεια σας κι από μένα!
Αν ο κορονοϊός νομίζει ότι θα μας νικήσει, κάνει λάθος!!
Με αφορμή την 25η Μαρτίου θέλω να σχεδιάσετε το πιο ωραίο τσαρούχι που υπάρχει. Το πιο ευφάνταστο τσαρούχι που θα λιώσει τον κορονοϊό με μια γερή πατημασιά!

Μην ξεχνάτε:
1. Σχεδιάζετε το τσαρούχι σε μεγάλο μέγεθος, να πιάνει όλο το χαρτί
2. Το χρωματίζετε με δικά σας σχήματα και βάζετε χρώματα της δικής σας επιλογής.
3. Γεμίζετε το φόντο με ό,τι στοιχεία θέλετε.»

Με αγάπη
Η κυρία Αλεξία!

(Στείλτε μου τις ζωγραφιές σας… όποτε τις έχετε έτοιμες, γράψτε αν θέλετε το μικρό σας όνομα (ΟΧΙ το επίθετο) και θα προσπαθήσω να τις βάλω εδώ)
Μέχρι στιγμής έλαβα αυτές:







2. Εξάσκηση στην προπαίδεια

Μαρ 202024

Κάνε κλικ στις παρακάτω εικόνες και προσπάθησε
να βάλεις γκολ, απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις:
2014-12-05_172343

Εξάσκηση στην προπαίδεια 2,3,4

2014-12-05_172701

Εξάσκηση στην προπαίδεια 5,6,7

2014-12-05_172943

Εξάσκηση στην προπαίδεια 8,9,10

πηγή: Σουδίας Γιάννης

 

Πάτα στην παρακάτω εικόνα, διάλεξε σε ποια προπαίδεια
θέλεις να εξασκηθείς και πάτα play

Ο πειρατής κινείται με τα βελάκια και πηδάει με το space

αναδημοσίευση από: Πέτρος Σαμούχος

Και τώρα, αφού έκανες ΚΑΛΗ εξάσκηση στην προπαίδεια,
ας κάνουμε μία άσκηση στο τετράδιο.
Ζωγράφισε συννεφάκια ή σπιτάκια, και βάλε μέσα πολλαπλασιασμούς
που έχουν το ίδιο αποτέλεσμα:

π.χ: 1 x 6 = 6
2 χ 3 = 6
6 x 1 = 6
3 x 2 = 6

 

1. Ας μιλήσουμε για τον Κοροναϊό

Μαρ 202023

Αγαπητά μου παιδιά (μαθητές του Γ1, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών),

Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα δυστυχώς πολύ απότομα αναγκαστήκαμε να απομονωθούμε και όπως όλα δείχνουν θα πρέπει να παραμείνουμε απομονωμένοι για πολύ καιρό ακόμα. Προκειμένου να μη χάσουμε επαφή και να μην πάει χαμένος ο κόπος που κάνατε όλη τη χρονιά, θα επικοινωνούμε από δω καθημερινά, όπου θα σας βάζω κάποιες ασκήσεις, τις οποίες θα αντιγράφετε και θα λύνετε στα τετράδιά σας. Επειδή όταν θα ξαναβρεθούμε, θα έχει περάσει πολύς καιρός, είναι πολύ σημαντικό να γράφετε την ημερομηνία και φυσικά τα καλύτερά σας γράμματα!

Αν σήμερα άνοιγαν τα σχολεία, το πρώτο πράγμα για το οποίο θα συζητούσαμε θα ήταν φυσικά ο κορονοϊός.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με ένα παραμύθι: (κάντε κλικ πάνω στην εικόνα και διαβάστε το παραμύθι)

Στη συνέχεια παρακολουθήσετε το παρακάτω βιντεάκι:

Τέλος, θα ήθελα να απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις στο τετράδιό σου:
1. Συμφωνείς ή διαφωνείς με τη συμπεριφορά του Γιώργου και γιατί;

2. Αν τον συναντούσες τι θα του έλεγες;

3. Για ποιο λόγο νομίζεις ότι έκλεισαν τα σχολεία;

πηγή: Σαμούχος Πέτρος

 

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Φεβ 202027

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Ιαν 20198

27. H καθημερινή ζωή των Βυζαντινών στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων

2015-03-09_153653

πηγή: Ζερβός Γρηγόρης

26. Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κλασσικών

2015-03-05_074254

 

 

 

πηγή: Ζερβός Γρηγόρης


πηγή: Σουδίας Γιάννης

25. H Bυζαντινή αυτοκρατορία φτάνει στο απόγειο της ακμής

2015-03-03_070906

 

 

 

πηγή: Ζερβός Γρηγόρης


πηγή: Σουδίας Γιάννης

24. Εικονομαχία

σχεδιάγραμμα
2015-02-17_193541

πηγή: Ζερβός Γρηγόρης

πηγή: Πέτρος Σαμούχος

23. Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυγχρονίζονται

Σαν παραμύθι

πηγή: Άγγελος Πατσιάς

2015-02-11_202709

 

 

 

 

 

πηγή: Ζερβός Γρηγόρης

πηγή: Σουδίας Γιάννης

 

« Παλιότερα άρθρα
eXTReMe Tracker

Σκακιστική άσκηση



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων