ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ

Ιούν 20211

Την Τετάρτη 16 Ιουνίου δεν θα έχουμε σχολείο, λόγω απεργίας.

 

12/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Γλώσσα:
Χοντρό: σελίδα 76
Λεπτό: σελίδα 80

Μαθηματικά:
Χοντρό: σελίδες 74-76
Λεπτό: σελίδα 30.
Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα
Αντιγραφή και ορθογραφία σελίδα 80 την άσκηση 3.
Μαθηματικά:
Χοντρό: σελίδα 75 ασκήσεις 2 και 3
Λεπτό: σελίδα 28 άσκηση 1 και 2

*******************************************************

11/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Γλώσσα:
Από το ανθολόγιο, σελίδες 60-62.
Μαθηματικά:
Χοντρό: σελίδες 72-73
Λεπτό: σελίδες 25 (την άσκηση 5) και τις σελίδες 26-27.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα (εάν δυσκολεύομαι, διαβάζω μία από τις δύο σελίδες πολλές φορές)
Την άσκηση που σημειώσαμε στη σελίδα 62.

Φυλλάδιο γλώσσας.

Μαθηματικά: Τις ασκήσεις που γράψαμε στο μπλε τετράδιο.

========================================================

09/06/2021

Στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα: χοντρό: σελίδα 75
Λεπτό: σελίδα 79
Μαθηματικά: Λεπτό: σελίδες 24-25 ασκήσεις 1-4.
Είδαμε την τελίτσα σαν σύμβολο του πολλαπλασιασμού.

Για την Παρασκευή έχουμε:

Γλώσσα: ανάγνωση το μάθημα σελίδα 75
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 79
Μαθηματικά: φυλλάδιο

 

…………………………………………………………………………

08/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα: Λεπτό: σελίδα 76 άσκηση 2.
Μαθηματικά: Χοντρό: σελίδες 70-71.

Για το σπίτι έχουμε:
ΓΛΩΣΣΑ:

Να συμπληρώσουν ακόμα 2-3 προτάσεις στην άσκηση 2, την οποία θα έχουν και για  ανάγνωση.

Μια άσκηση σε μια μικρή φωτοτυπία που θα την κολλήσουν στο κίτρινο. (ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Τη φωτοτυπία

Όσα παιδάκια έχουν ασκήσεις που δεν έκαναν στο τετράδιο με τα κουτάκια, να τις κάνουν.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

07/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ: Χοντρό: σελίδα 74
Λεπτό: σελίδα 78

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Λεπτό: σελίδες 22-23

Για το σπίτι έχουμε: 

Γλώσσα:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 78

Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 3 από το λεπτό.
Να ολοκληρώσουν την άσκηση 1 όσα παιδιά δεν ολοκλήρωσαν μέσα στην τάξη.

Μαθηματικά:
Στο τετράδιο με τα κουτάκια: Μία άσκηση που γράψαμε με πράξεις και μία μικρή φωτοτυπία που κολλήσαμε.

 

==========================================================================

04/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
ΓΛΩΣΣΑ: 
Λεπτό: σελίδα 76 την άσκηση 1.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Είδαμε τους αριθμούς μέχρι το 100.
Χοντρό: σελίδες 68-69.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση την φωτοτυπία. 
Την άσκηση από το φυλλάδιο Γλώσσας (την κάναμε προφορικά μέσα στην τάξη)
Επαναληπτικό φυλλάδιο Μαθηματικών (το ξεκινήσαμε μέσα στην τάξη)

*********************************************************

03/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
ΓΛΩΣΣΑ:
Χοντρό: σελίδες 72-73
Λεπτό: σελίδα 77 (την 76 θα  την κάνουμε αύριο)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε επαναληπτικές φωτοτυπίες με προβλήματα.

Για το σπίτι έχουμε:
Γλώσσα:
Ανάγνωση το μάθημα
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 7 σελίδα 77.
Μαθηματικά:
Την υπόλοιπη φωτοτυπία.

—————————————————————-

02/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
Χοντρό: σελίδα 71.
Λεπτό: σελίδες 75-76
Ξεκινήσαμε τη φωτοτυπία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Ολοκληρώσαμε την τελευταία φωτοτυπία από το πακέτο που είχαμε πάρει κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Ξεκινήσαμε μία νέα φωτοτυπία με προβλήματα, την οποία θα ολοκληρώσουμε αύριο.

Για το σπίτι έχουμε:
Γλώσσα:
Ανάγνωση το μάθημα
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 από το λεπτό (σελίδα 76)

Τις υπόλοιπες ασκήσεις από τη φωτοτυπία.

================================================

1/06/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ
Χοντρό: σελίδα 70
Λεπτό: σελίδες 73-74

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Χοντρό: σελίδα 64-65
Μια επαναληπτική φωτοτυπία.

Για το σπίτι έχουμε:

Γλώσσα:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 70.
Αντιγραφή και ορθογραφία τις μέρες τις εβδομάδας.
Μαθηματικά:
2 ασκήσεις που κολλήσαμε στο τετράδιο των μαθηματικών.

-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΪΟΥ

Μαΐ 202110

31/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ:

Είδαμε μαζί την άσκηση 3 της φωτοτυπίας, μιας και είχε μπερδέψει πολλά παιδάκια.
Λεπτό: σελ 70-72.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση την άσκηση 4 της σελίδας 72 από το λεπτό.
Αντιγραφή και ορθογραφία την φράση:
«Πριν από καιρό πήγα με την Ιωάννα σε ένα μαγαζί.»
Τις ασκήσεις από τη  φωτοτυπία της Παρασκευής, για όσα παιδάκια δεν τις είχαν ολοκληρώσει.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Λεπτό: σελίδες 20-21 (εκτός από τις κάθετες πράξεις της σελίδας 21)
Επαναληπτική φωτοτυπία. (με την καρδούλα με το νούμερο 1)

Για το σπίτι έχουμε:
Μια επαναληπτική φωτοτυπία (με την καρδούλα με το νούμερο 2)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

28/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
Χοντρό: σελίδα 68.

(Το λεπτό θα το κάνουμε τη Δευτέρα)
ΦΥΛΛΑΔΙΟ.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 68 (χοντρό)
Φυλλάδιο

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Χοντρό: σελίδες 63-64
Λεπτό: σελίδες 18-19 τις ασκήσεις 1, 4.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδες 18-19 ασκήσεις 2 και 5
και από τη σελίδα 20 τις ασκήσεις 2 και 3.

————————————————————————————–

27/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
Χοντρό: σελίδες 66-67.
Λεπτό: σελίδα 66 την άσκηση 1 (μια πρώτη απόπειρα παραγωγής  γραπτού λόγου)
και
σελίδες 68-69.Ολοκληρώσαμε την δραστηριότητα: «Αν γίνω μια μέρα διευθυντής» (παραγωγή γραπτού λόγου-εξάσκηση στον Μέλλοντα)

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το μάθημα σελίδα 66-67 (χοντρό). Ας διαβάσει ο καθένας όποιο κομμάτι θέλει και μπορεί, αλλά να το διαβάσει τουλάχιστον 5 φορές, ώστε να το διαβάζει άνετα.
Τα παιδάκια που δυσκολεύονται, να προτιμήσουν την σελίδα 67.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 (λεπτό σελ. 67)
Από το λεπτό, να ολοκληρώσουν στο σπίτι την άσκηση 3.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Ολοκληρώσαμε τη φωτοτυπία με τις κάθετες πράξεις (προσθέσεις και αφαιρέσεις).
Λεπτό: σελίδα 17 ασκήσεις 5 και 6. Για το σπίτι δεν έχουμε τίποτα.

===========================================

26/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα: Λεπτό: Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις στις σελίδες 66-67 (εκτός από την άσκηση 1)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Είδαμε στον πίνακα τις κάθετες προσθέσεις με διψήφιους αριθμούς και κάναμε ένα φυλλάδιο, το οποίο κράτησα εγώ, προκειμένου να το ολοκληρώσουμε αύριο.

Από το λεπτό: κάναμε την άσκηση 4 σελίδα 17, κάνοντας επανάληψη στην υπέρβαση της δεκάδας.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση την άσκηση 3 σελίδα 67 από το λεπτό ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 5. (3 φορές με τα καλύτερά μας γράμματα).
Να ολοκληρώσω τις 3 προτάσεις με το «θα…………………» στο χαρτάκι που κολλήσαμε στο χαρτόνι με τον τίτλο:
«Αν γίνω μια μέρα διευθυντής…»
Την εργασία αυτή θα την ολοκληρώσουμε αύριο στην τάξη! Να φέρω το χαρτόνι με το χαρτάκι και την κόλλα μου.

—————————————————————————-

25/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: Σελίδες 63-64.
Λεπτό: σελίδα 66 άσκηση 2.

Μαθηματικά: 

Χοντρό: σελίδα 61 άσκηση 4.
Λεπτό: σελίδα 16 ασκήσεις 1 και 2.

Για το σπίτι έχουμε: 

Γλώσσα:
Ανάγνωση το μάθημα μέχρι εκεί που σημειώσαμε (18η γραμμή)
Αντιγραφή και ορθογραφία από το χοντρό σελίδα 64 κάτω κάτω, τα λόγια του Μολύβιου:
«Εγώ θα γράψω την ιστορία της ζωής μου». 3 φορές με πολύ ωραία γράμματα! Δεν ξεχνώ την ημερομηνία και να κάνω μια μικρή ζωγραφιά.

Μαθηματικά: 
Σελίδα 16 από το λεπτό: την άσκηση 3.

============================================

24/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Γλώσσα: Χοντρό: Δεν προχωρήσαμε. Επιμείναμε με ασκήσεις πάνω στους κανόνες που είδαμε την Παρασκευή (ρήματα σε -ώνω και ρήματα σε -αίνω)
Λεπτό: σελίδα 65.
Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 από το λεπτό και την άσκηση 4 όποιος δεν πρόλαβε στην τάξη.
Τη φωτοτυπία.

Μαθηματικά:

Χοντρό: σελίδες 60-61. Ασκήσεις 1, 2, 3.
Για το σπίτι έχουμε: Τη μικρή φωτοτυπία που κολλήσαμε στο μπλε τετράδιο με τα κουτάκια. (και βάλαμε στον κόκκινο φάκελο)

 

===============================================

21/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα: χοντρό: σελίδες 62-63
Κάναμε επανάληψη στις λέξεις με σγ-σβ-σμ και είδαμε τις καταλήξεις των ρημάτων σε -αίνω και -ώνω. (χωρίς τις εξαιρέσεις)

Μαθηματικά μάθαμε να μετράμε μέχρι το 100, χρησιμοποιώντας τα δαχτυλάκια μας και μετρώντας για κάθε δάχτυλο 10.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα όλο
Αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση που κυκλώσαμε στο βιβλίο στη σελίδα 63 κάτω κάτω:
Ανεβαίνω, κατεβαίνω και στο σπίτι μπαίνω, βγαίνω.

Όποιο παιδάκι δεν έκανε τη φωτοτυπία για σήμερα, θα την φέρει τη Δευτέρα.

Υπενθυμίζω ότι την Κυριακή κάνουμε self-test. Καλό θα ήταν να γίνει πρωί.
Το δηλώνουμε στην πλατφόρμα και το εκτυπώνουμε ή αντιγράφουμε όλα τα στοιχεία σε ένα απλό χαρτί.

Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος επικοινωνήστε και μαζί μας.
Τα παιδιά θα προσέλθουν στο σχολείο με νέο χαρτί (με ημερομηνία 23/05/2021), στο οποίο θα αναγράφεται ΚΑΙ ο κωδικός υποβολής.

—————————————————————————————————-

19/05/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδες 60-61
Λεπτό: σελίδα 63-64.
Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το μάθημα (μόνο τη σελίδα 60)
Αντιγραφή και ορθογραφία: από το λεπτό την άσκηση 7 σελίδα 64.

ΜAΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Κάναμε ασκήσεις στην τάξη, από το βιβλίο και από τις φωτοτυπίες.
Για το σπίτι δεν έχουμε τίποτα.

Υπενθυμίζω ότι από σήμερα μπορείτε να προμηθεύεστε τα self – test για τις επόμενες 2 εβδομάδες.

===================================================

18/05/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε: Τις υπόλοιπες ασκήσεις από το φυλλάδιο 9.
Ξεκινήσαμε μία καινούρια φωτοτυπία. (Ρήματα σε -ίσα και -ήσα)
Από το λεπτό κάναμε: σελίδα 60 άσκηση 1, σελίδα 62 ασκήσεις 4 και 5.

Για το σπίτι έχουμε:
Από την φωτοτυπία 9 την άσκηση 6.
Την υπόλοιπη καινούρια φωτοτυπία.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 από το λεπτό (σελ. 62)
Ανάγνωση δεν έχουμε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε: από το λεπτό: σελίδες 58-59. Στην άσκηση 2 δυσκολευτήκαμε και θα την ξαναδούμε αύριο.

====================================================

17/05/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδες 58-59.
Μιλήσαμε για την ορθογραφία των ρημάτων στο χθες. Θα τα ξαναδούμε και αύριο.
Είδαμε ασκήσεις από τις φωτοτυπίες που είχαμε για το σπίτι.
Λεπτό: σελίδα 61 άσκηση 3 (ΜΟΝΟ)

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο (τουλάχιστον μέχρι τη σειρά 17)
Αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση που κυκλώσαμε από το λεπτό: «Ο γλάρος έχει ανοιχτό στόμα».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Λεπτό: σελίδα 13 άσκηση 4.
Σελίδα 14 ασκήσεις 1,2,3
Σελίδα 15 ξεκινήσαμε την άσκηση 4 αλλά δεν την ολοκληρώσαμε.

Για το σπίτι έχουμε: 
Σελίδα 15 ασκήσεις 4 και 5.

—————————————-

14/05/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Από το Ανθολόγιο: σελίδα 37:  «ο παπαγάλος»

Θυμηθήκαμε πότε βάζουμε τον-των και κάναμε ασκήσεις συλλαβισμού στον πίνακα και ασκήσεις από τις φωτοτυπίες.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση όλο το ποίημα (και τις δύο σελίδες)
Αντιγραφή και ορθογραφία δεν έχουμε!
Από το φυλλάδιο 9 τις ασκήσεις 1,2,3,4,8.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Από το χοντρό: σελίδα 57
Από το λεπτό: σελίδες 12-13 εκτός από την άσκηση 5.

==========================================

13/05/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Από το Ανθολόγιο: σελίδα 35 «Ξ όπως ξιφίας»

Κάναμε τα υποκοριστικά στο τετράδιο:

κότα –> κοτούλα
γάτα  –> γατούλα
τσάντα –> τσαντούλα
αρκούδα  –> αρκουδάκι
χαρτί  –> χαρτάκι
Γιάννης  –> Γιαννάκης
Κώστας  –> Κωστάκης

Κάναμε εξάσκηση στον πίνακα για τον συλλαβισμό.

Για το σπίτι έχουμε: 

ανάγνωση το κείμενο (τη σελίδα 35 ή τη σελίδα 36)

Αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση που γράψαμε στο κόκκινο: «Τα παιδιά κοροϊδεύουν τον Ξέρξη.» (άλλες 2 φορές.)

Από το φυλλάδιο 8 τις ασκήσεις 1 και 2.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Κάναμε ασκήσεις πολλαπλασιασμού στον πίνακα.

————————————————————–

12/05/2021

Γλώσσα:
Σήμερα στην τάξη πήραμε το ανθολόγιο και κάναμε το κείμενο της σελίδας 22.
Από τις φωτοτυπίες κάναμε-είδαμε την 6η από την 7η (και τη μισή μικρή) τις ασκήσεις 1 και 3.
Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο από το ανθολόγιο (σελ. 22)
Από τα φυλλάδια, τις ασκήσεις 2 και 4.
Μαθηματικά:
Επειδή έλειπαν αρκετοί μαθητές, δεν προχωρήσαμε.
Ολοκληρώσαμε τη σελίδα 56 και κάναμε ασκήσεις στον πίνακα (εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό)  πράγμα που θα επαναλάβουμε και με όλους τους απόντες.

11/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Γλώσσα:
Επαναληπτικές ασκήσεις στον πίνακα (ρήματα)
Λεπτό: σελίδες 57-58 (εκτός από την άσκηση 6)
Μαθηματικά:
Χοντρό: σελίδα 56 άσκηση 1

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση την άσκηση 7 από τη σελίδα 59 (λεπτό)
Λεπτό: την άσκηση 7.
Τη φωτοτυπία νούμερο 6.

10/05/2021

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα: Επανάληψη στην αλφαβητική σειρά και στη μετατροπή λέξεων από μικρά σε κεφαλαία.
Χοντρό: σελίδα: 55
Λεπτό: σελίδα 55-56 άσκηση 1,2 (τη μισή)

Μαθηματικά: Εξάσκηση πράξεων στον πίνακα και στο τετράδιο με τα κουτάκια.

Για το σπίτι έχουμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 55.
Αντιγραφή 2 φορές (με τέλεια γράμματα) και ορθογραφία την πρώτη πρόταση του κειμένου.
Λεπτό: σελίδα 56 άσκηση 2 (την υπόλοιπη) και 3.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Να μετράω αντίστροφα από το 70 μέχρι το 0.

Αύριο να φέρω στο σχολείο τα πακέτα με τις φωτοτυπίες που πήραμε πριν το Πάσχα!

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Απρ 20211

23/4/2021
Κλείσαμε για τις γιορτές του Πάσχα με βιντεάκια, παρουσιάσεις και κουβεντούλα  για τις μέρες που έρχονται!
Δεν κάναμε μάθημα!
Για τις γιορτές δεν θα έχουμε τίποτα!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Καλή ξεκούραση σε γονείς και μαθητές!! (και μακριά από οθόνες επιτέλους!)

Με το καλό να βρεθούμε μετά το Πάσχα στην τάξη μας!!!
Σας αγαπώ πολύ και θα σας περιμένω με χαρά!!!

=========================================================

22/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 56.
Λεπτό: σελίδα 54 ασκήσεις 52.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Ολοκληρώσαμε τη φωτοτυπία 6.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση ένα από τα δύο κειμενάκια της σελίδας 56 (όποιο θέλει το κάθε παιδί)
Αντιγραφή 1 φορά την άσκηση 3 σελίδα 52.
=====================================

21/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Χοντρό: σελίδα 54.
Λεπτό: σελίδα 53-54.
Για το σπίτι έχουμε:
Να ολοκληρώσω την άσκηση 2 στη σελίδα 54 στο λεπτό και θα την έχω για ανάγνωση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδα 11 ασκήσεις 2 και 3.
Φυλλάδιο 6 τις ασκήσεις 2 και 3.
Για το σπίτι έχουμε:
Να ολοκληρώσω τις ασκήσεις 2 και 3 από το φυλλάδιο.

———————————————————–

20/4/2021
ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 52-53.
Λεπτό: σελίδα 52.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 52 (χοντρό)
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 3  της σελίδας 52 (από το λεπτό)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 55.
Λεπτό: σελίδα 10 από το δ’ τεύχος.

Για το σπίτι έχουμε:
Να γράψω στο τετράδιο των μαθηματικών (μπλε με κουτάκια) τους αριθμούς από το 1 έως το 70 μία φορά.
Στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε την παρακάτω άσκηση:

===========================================

19/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 51 την κάτω άσκηση:

Λεπτό: σελίδα 50 άσκηση 1.
Το φυλλάδιο 5 (εκτός από την άσκηση 4).

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 50.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 5 από το λεπτό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Σελίδα 54 και είδαμε τη φωτοτυπία νούμερο 5.

Για το σπίτι έχουμε:
Να μάθω να μετράω μέχρι το 70.
Από το χοντρό: την άσκηση 5 σελίδα 55.

————————————————————

16/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 50-51 (από την 51 μόνο την πάνω άσκηση με τις εποχές)
Λεπτό: σελίδα 50 άσκηση 2 και σελίδα 51 άσκηση 3.
Φωτοτυπία 3: Τα ρήματα
Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 51 άσκηση 4 και 5.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Λεπτό: σελίδες 44-45 ασκήσεις 2,3,4.
Για το σπίτι έχουμε:
Φυλλάδιο 5: ασκήσεις 3 και 5

——————————————-

15/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Λεπτό: σελίδα 49 άσκηση 3 και 5.
Φυλλάδιο 4 ασκήσεις 1 και 2.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: άσκηση 4.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 5 από το λεπτό.
Από το φυλλάδιο 4 τις ασκήσεις 3 και 4.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδες 50-51 ασκήσεις 1,2,3.
Λεπτό: σελίδα 44 άσκηση 1.

Για το σπίτι έχουμε:
Από το χοντρό: σελίδα 51, άσκηση 4 και 5.
Από το λεπτό: σελίδα 45 άσκηση 5.
====================================================

14/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 48-49
Από τη φωτοτυπία: «Τον ή των – Της ή τις» τις ασκήσεις 1-4.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση μόνο τη σελίδα 48.
Από το λεπτό: Τις δύο ασκήσεις στη σελίδα 48
Από τη φωτοτυπία, την άσκηση 5.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε: τα προβλήματα 4 και 5 από τη φωτοτυπία 4.

Για το σπίτι έχουμε:
Από τη φωτοτυπία 5 τις ασκήσεις 2 και 4.

===================================================================

13/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 46-47 ασκήσεις 2, 3, 5, 6.
Φυλλάδιο κίτρινο: Αρσενικά άσκηση 1.

Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 5 (ή 6) από το λεπτό.
Λεπτό: σελίδα 47 άσκηση 4.
Φυλλάδιο κίτρινο, από την πίσω πλευρά τις ασκήσεις 2 και 3.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Φυλλάδιο 4: προβλήματα 1 και 2.

Για το σπίτι έχουμε:
Φυλλάδιο 4: πρόβλημα 3.

——————————————————————————

12/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε: Χοντρό: σελίδες 46-47.
Λεπτό: σελίδα 46 την άσκηση 1.
Από το πακέτο με την κίτρινη φωτοτυπία: Από το πρώτο φύλλο (Θηλυκά-Ουδέτερα): άσκηση 1.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα.
Από την κίτρινη φωτοτυπία την άσκηση 2.
Από την φωτοτυπία με το νούμερο 2 (Πότε οι λέξεις παίρνουν δύο τόνους), την άσκηση 1.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Την πίσω πλευρά της κίτρινης φωτοτυπίας δεν την κάναμε και δεν την έχουμε για το σπίτι (θα την κάνουμε μαζί αύριο)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Από τη φωτοτυπία με το νούμερο 3, κάναμε το τρίτο πρόβλημα και την άσκηση 3 από την πίσω σελίδα.
Για το σπίτι έχουμε:
Από τη φωτοτυπία 3: Το τέταρτο πρόβλημα και την άσκηση 4 (στην πίσω πλευρά)

=================================================================

9/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε: το φυλλάδιο 5 (Σμ, σγ, σβ ή ζ)

Για το σπίτι έχουμε: 

Το φυλλάδιο 6 ολόκληρο. (Μια Κυριακή του Μάρτη-Επανάληψη 7ης ενότητας)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε: Το φυλλάδιο 2

Για το σπίτι έχουμε: 
Από το φυλλάδιο 3 τα 2 πάνω προβλήματα (με το αυτοκινητάκι και την πίτσα)

——————————————————————————————-

8/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Το φυλλάδιο 3 και 4.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: από το φυλλάδιο 3 την άσκηση 1.
Από το φυλλάδιο 4 την πίσω σελίδα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη είδαμε τις ασκήσεις που είχαμε (φυλλάδιο 1) και από το λεπτό την άσκηση 3 σελίδα 43.

Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό: σελίδα 43 άσκηση 4 (Μόνο το πάνω μέρος – το πρόβλημα)

==========================================================

7/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδα 45 ασκήσεις 9 και 10.
Φωτοτυπίες:
Τα δύο πρώτα φυλλάδια.

Για το σπίτι έχουμε:

Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 10 από το λεπτό ΜΙΑ φορά με υπέροχα γράμματα.
Από τη δεύτερη φωτοτυπία, την πίσω πλευρά. (Τίτλος: Παιχνίδια που ταξιδεύουν: ασκήσεις 1,2,3,4)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Από το πρώτο φυλλάδιο τις ασκήσεις 2,3,4.

Για το σπίτι έχουμε:
Από το πρώτο φυλλάδιο την άσκηση 1 και από το δεύτερο φυλλάδιο τις ασκήσεις 1 και 2. (Αν η άσκηση 2 σας δυσκολέψει, αφήστε την-θα την δούμε αύριο μαζί.)

================================================

6/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 45
Λεπτό: σελίδες 43-44 ασκήσεις 3,4,5.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: την άσκηση 7 από τη σελίδα 42.
Τις ασκήσεις 6-7 από τη σελίδα 44.
Την πρώτη φωτοτυπία από το άσπρο πακετάκι της γλώσσας. (Για τ’ αγγελάκια του ουρανού – Επανάληψη 6ης ενότητας).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 48-49 ασκήσεις 1,2,3.
Λεπτό: σελίδα 42 άσκηση 1.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 43 άσκηση 3.

=================================================

5/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 44.
Λεπτό: σελίδα 43 ασκήσεις 1 και 2.

Κάναμε άσκηση στον πίνακα (υπάρχει και στη φωτοτυπία)
με την αλφαβητική σειρά.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο μέχρι τη σειρά 9 τουλάχιστον, όσες περισσότερες φορές μπορώ.
Από το λεπτό: την άσκηση 3 από τη σελίδα 43 και την άσκηση 8 από τη σελίδα 45.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Εξάσκηση στο τετράδιο με πράξεις.

Για το σπίτι δεν έχουμε τίποτα.

===================================================

2/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 42
Λεπτό: σελίδες 41-42 (εκτός από την άσκηση 4)

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το ποίημα στη σελίδα 42 (χοντρό)
Από το λεπτό, την άσκηση 7 σελίδα 42.
Να γράψω δύο προτάσεις – ερωτήσεις: Μία με το «πού» και μία με το «πώς»
Αντιγραφή και ορθογραφία δεν έχουμε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε: Από το λεπτό τη σελίδα 41.
Για το σπίτι έχουμε:

Τις παρακάτω πράξεις στο τετράδιο.

=================================

1/4/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδα 39 και 40

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: από το λεπτό την άσκηση 2 από τη σελίδα 39.
Αντιγραφή και ορθογραφία (2 φορές μόνο) την άσκηση 3 σελίδα 39.
Από τη σελίδα 42 τις ασκήσεις 5 και 6.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Εξάσκηση στις αφαιρέσεις.
Κάναμε στο τετράδιο τις παρακάτω:

(Βάζαμε βελάκι από το μικρό νούμερο προς το μεγάλο)

Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό: σελίδα 41, άσκηση 4.

Θυμάμαι: Ξεκινάω από το δεύτερο νουμεράκι και ανεβαίνω μέχρι να φτάσω στο πρώτο. Μετά μετράω τα δαχτυλάκια που σήκωσα!

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Μαρ 202122

Εργασία για την Επέτειο

της 25ης Μαρτίου 1821

«Τα πρωτάκια του 2021 μιλούν για την επανάσταση και τιμούν τους 
ήρωες του 1821 που αγωνίστηκαν πριν 200
 χρόνια για την ελευθερία της Ελλάδας»

Αγαπημένα μας παιδιά,

Εάν επιθυμείτε, για την Τετάρτη 24/3/2021 μπορείτε να επιλέξετε μία από τις παρακάτω δραστηριότητες:
   Όπως σας παρουσιάσαμε τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, μπορείτε κι εσείς να διαλέξετε και να μας παρουσιάσετε έναν ήρωα ή μια ηρωίδα της επανάστασης του 1821 ακολουθώντας τις οδηγίες ενός Φύλλου Εργασίας. Σχετικές οδηγίες θα διαβάσετε παρακάτω.

   Να  μας διηγηθείτε μια ιστορία από τη ζωή του ήρωα ή από την  επανάσταση που σας έκανε εντύπωση.
   Να μάθετε και να μας πείτε ή να μας διαβάσετε ένα τετράστιχο ποίημα από αυτά που θα βρείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο.
   Να μας πείτε ένα τραγούδι ή ένα άλλο ποίημα της αρεσκείας σας για  έναν ήρωα/μια ηρωίδα ή για την επανάσταση του 1821.
   Να μας παρουσιάσετε ό,τι άλλο έχετε σκεφτεί.

Όσοι και όσες επιλέξετε την παρουσίαση ενός ήρωα ή μιας ηρωίδας παρακάτω θα βρείτε: α) το παράδειγμα του Κολοκοτρώνη για να το ακολουθήσετε,

β) τα ονόματα κάποιων ηρώων και ηρωίδων και

γ) το κενό Φύλλο Εργασίας πάνω στο οποίο μπορείτε να γράψετε όσα αποφασίσετε.

Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, μπορείτε να δημιουργήσετε την εργασία σας σε ένα λευκό φύλλο.

Για την παρουσίαση θα χρειαστούν:

  1. Όνομα και ημερομηνία γέννησης και θανάτου.
  2. Μία δική σας ζωγραφιά του ήρωα ή της ηρωίδας
  3. Τρία βασικά στοιχεία σε τρεις προτασούλες από τη ζωή του και τη συμμετοχή του στην Ελληνική επανάσταση.

Μέχρι την Τρίτη το βράδυ, αν έχετε ολοκληρώσει το Φύλλο Εργασίας, μπορείτε να μας το στείλετε σε μία καλή φωτογραφία.

Την Τετάρτη θα παρουσιάσει ο καθένας και η καθεμιά την εργασία, τα ποιήματα, τις ζωγραφιές ή ό,τι άλλο έχει ετοιμάσει.

 

Περιμένουμε με ανυπομονησία τις ιδέες σας!!

Μπορείτε να διαλέξετε ένα από τα παρακάτω πρόσωπα:

Οδυσσέας Ανδρούτσος

Αθανάσιος Διάκος

Κωνσταντίνος Κανάρης

Γεώργιος Καραϊσκάκης

Μακρυγιάννης

Μάρκος Μπότσαρης

Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα

Ανδρέας Μιαούλης

Μαντώ Μαυρογένους

Νικηταράς

Πανουργιάς

Δόμνα Βισβίζη

Δημήτριος Παπανικολής

Παπαφλέσσας

Δημήτριος Πλαπούτας

Κίτσος Τζαβέλας

Χαρίκλεια Δασκαλάκη

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:



Λήψη αρχείου

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



Λήψη αρχείου

ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Λήψη αρχείου

 

Το βίντεο που είδαμε στην τάξη:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΡΤΙΟΥ

Μαρ 20211

31/03/2021
ΓΛΩΣΣΑ:
Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 39.

Το φαινόμενο:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο πολύ καλά (μέχρι τη λέξη ακρογιαλιά)
Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία τη φράση κάτω από το κείμενο της ανάγνωσης:
«Στο ύφασμα βλέπω ζωγραφισμένο ένα θεριό.»

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 47 άσκηση 4
Λεπτό: σελίδα 40 ασκήσεις 1 και 2

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 40 άσκηση 3 (με όποιον τρόπο με βολεύει)

=================================================

 

ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 30/03/2021 ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΩΡΕΣ.

ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

29/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Λεπτό: σελίδες 37-38.
Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση την άσκηση 3 σελίδα 38 από το λεπτό.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 5 από το λεπτό.
Την αντιγραφή την γράφω με τα πιο ωραία μου γραμματάκια!!!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδες 46-47 (εκτός από την άσκηση 4)
Την παρακάτω άσκηση στο τετράδιο:

Για το σπίτι έχουμε:
Την παρακάτω άσκηση (την αντιγράφω στο τετράδιό μου)

=====================================================

26/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 38
Λεπτό: σελίδα 37 άσκηση 1.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: όλη τη σελίδα 38 .
Αντιγραφή και ορθογραφία τη 2η οδηγία: «Ζωγραφίζουμε φινιστρίνια πάνω στο μπουκάλι»
Από το λεπτό: την άσκηση 1 (την υπόλοιπη) και 2.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Από τη σελίδα 39 τις ασκήσεις 4,5,6.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 38 την άσκηση 1.

23/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 37.

Την παρακάτω άσκηση:

Λεπτό: σελίδα 36 ασκήσεις 3 και 4.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση σελίδα 37 πάνω πάνω. (από το χοντρό)
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 36 (από το λεπτό)
Την άσκηση 2 από το λεπτό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 48 (σελίδες 44-45)

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 38 άσκηση 3.
Στο τετράδιο την παρακάτω άσκηση (όσα παιδάκια δεν την έκαναν)

Αύριο η «διαδικτυακή» μας γιορτούλα θα γίνει 14:10 – 15:00

========================================================

22/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 36
Είδαμε το παρακάτω βιντεάκι:

και την παρακάτω παρουσίαση:

πηγή: Νίκη Φαρατζή

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το μάθημα (οπωσδήποτε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ  μέχρι την 11η σειρά)

Στο τετράδιο αντιγράφουμε την παρακάτω άσκηση:

Βάζω τόνους και διαλυτικά όπου πρέπει:

τσαι
μαιμου
τρολει
γαιδαρος
πλαι
μαιντανος
φαι
ρολοι
κομπολοι
καικι

Αντιγραφή και ορθογραφία δεν θα έχουμε.

Όποιο παιδάκι θέλει, μπορεί να κάνει και την παρακάτω άσκηση-παιχνίδι εξάσκησης στα διαλυτικά.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό: σελίδα 34.

Για το σπίτι έχουμε:

Αντιγράφουμε (και λύνουμε) στο τετράδιό μας τις παρακάτω πράξεις:

18/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη είδαμε το παρακάτω βιντεάκι:

και κάναμε:
Επανάληψη στην απόστροφο,

και φτιάξαμε προτάσεις:

Για το σπίτι έχουμε:

Τις υπόλοιπες προτάσεις, τις οποίες θα έχουμε και για ανάγνωση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Για το σπίτι έχουμε:

Να αντιγράψουμε και να λύσουμε στο τετράδιό μας τις παρακάτω πράξεις:

17/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρο: σελίδα 35
Λεπτό: σελίδα 35

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: από το χοντρό τη σελίδα 35 (μέχρι τη σειρά 13 τουλάχιστον)
Αντιγραφή και ορθογραφία από το λεπτό την άσκηση 4.
Την άσκηση 3 από τη σελίδα 35. (λεπτό)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Χοντρό σελίδα 43 (είπαμε αυτά που είχαμε για το σπίτι)
Λεπτό: σελίδα σελίδα 36-37 τις ασκήσεις 1,2,3

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: Σελίδα 37 την υπόλοιπη άσκηση 3 και την άσκηση 4.

==================================================

16/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 34.
Λεπτό: σελίδα 34.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση πολλές φορές το μάθημα της σελίδας 34 (μέχρι την 15η σειρά τουλάχιστον).
Αντιγραφή και ορθογραφία: σελίδα 34 την άσκηση 3.
Την άσκηση 1 από το λεπτό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 42-43 τις ασκήσεις: 1,2,3.
Λεπτό: σελίδα 36 την άσκηση 1 (τα πρώτα τρία)

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 36 τα υπόλοιπα
Χοντρό: σελίδα 43 την άσκηση 4.
Όποιο παιδάκι δυσκολεύεται, να μου το πει για να κάνουμε κι άλλα παραδείγματα μαζί.
(αν προτιμάτε μπορείτε να μου το γράψετε στο chat ή στο mail)

============================================

12/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 32-33
Λεπτό: σελίδες 32-33

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 33 ασκήσεις 5 και 6.
Ανάγνωση: Το μισό κείμενο στη σελίδα 32 (χοντρό)
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 6 (από το λεπτό)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη ολοκληρώσαμε από το λεπτό τις ασκήσεις της σελίδας 35.
Για το σπίτι δεν έχουμε τίποτα.

ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

 

================================================

11/03/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε

-τα σύμφωνα και τα φωνήεντα-
-τα δίψηφα σύμφωνα και τα δίψηφα φωνήεντα.
Από το χοντρό κάναμε: Σελίδα 30 και 32.
Από το κείμενο στη σελίδα 30, κυκλώσαμε όλα τα δίψηφα σύμφωνα και όλα τα δίψηφα φωνήεντα στην πρώτη στροφή.

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: Ανάγνωση σελίδα 30 και να κυκλώσουμε τα υπόλοιπα δίψηφα (φωνήεντα και σύμφωνα)
Αντιγραφή και ορθογραφία, από το κείμενο της σελίδας 32, την πρόταση:
Πήγα σε ένα πάρκο άγριων ζώων.
Την άσκηση στη σελίδα 32 (να γράψω τις προτάσεις)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Από το λεπτό:
Σελίδες 34-35, τις ασκήσεις 1,2,4 και τη μισή 5 (μόνο τις δύο πρώτες σειρές με τις προσθέσεις)

Για το σπίτι έχουμε:
Τις ασκήσεις 3 και 6.

======================================================

10/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:

Από το λεπτό: ολοκληρώσαμε τη σελίδα 30
Στο τετράδιο κάναμε τις παρακάτω ασκήσεις:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: Από το λεπτό: σελίδα 31 άσκηση 3, αφού πρώτα τη συμπληρώσετε.
Αντιγραφή: Τις μέρες της εβδομάδας. Βάλτε τες στη σωστή σειρά και γράψτε τες 2 φορές:

Για ορθογραφία θα έχουμε μόνο τις μέρες: Δευτέρα, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Από το χοντρό: σελίδα 41 κάναμε τις ασκήσεις 2 και 3.

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 41 άσκηση 4.

================================================

9/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:

Λεπτό: σελίδα 29.

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 28 από το χοντρό.
Αντιγραφή και ορθογραφία σελίδα 29 από το λεπτό.
Την άσκηση 1 από τη σελίδα 30 στο λεπτό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 40.
Μια άσκηση στο τετράδιο:

Είδαμε και συζητήσαμε το παρακάτω βίντεο:
https://video.link/w/5yeac

————————————————————–

8/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 28-29

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: σελίδα 29 όλη.
Αντιγραφή και ορθογραφία:

Από το λεπτό: σελίδα 28 άσκηση 1.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Στο τετράδιο την παρακάτω άσκηση:

Από το χοντρό, εξηγήσαμε πώς παίζεται το παιχνίδι «φιδάκι» της σελίδα 40 (θα συνεχίσουμε αύριο).

Για το σπίτι έχουμε:
Να μετράμε ανάποδα από το 50 μέχρι το 1.
(Αν δυσκολεύομαι, ξεκινάω πρώτα να μετράω από το 20 ως το 1,
μετά μαθαίνω να μετράω από το 30 μέχρι το ένα κ.ο.κ)

======================================================

5/3/2021
Σήμερα στην τάξη κάναμε μία διαθεματική δραστηριότητα με τα χελιδόνια.
Διαβάσαμε το κείμενο από το ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ: «Ένα χελιδόνι»
Στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική  μας ζωγραφιά-τοιχογραφία, γράφοντας πάνω σε αυτήν μία πρόταση που ξεκινάει ως εξής:

«Εγώ θα ζωγράφιζα….»

Όσα παιδάκια μπορούν, να μου τη στείλουν σε φωτογραφία στο μέιλ, ώστε να φτιάξουμε μια παρουσίαση και να την ανεβάσουμε εδώ στο blog.

Παρόλο που δεν προχωρήσαμε παρακάτω στο βιβλίο,
για την Δευτέρα θα έχουμε:

ΓΛΩΣΣΑ:
Ανάγνωση: Από το βιβλίο της γλώσσας (χοντρό) το κείμενο της σελίδας 26.
Αντιγραφή και ορθογραφία: από το λεπτό της γλώσσας, την άσκηση 4 σελίδα 27.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάνω επανάληψη στο να μετράω μέχρι το 50.

4/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 27.
Λεπτό: σελίδες 26-27
Γράψαμε λεξούλες σε -εύω στο τετράδιο.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση τη σελίδα 27 το κάτω μέρος.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Θέλω να γίνω χορεύτρια.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 32-33 ασκήσεις 1,3,4.

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 39 άσκηση 3
Λεπτό: σελίδα 32 άσκηση 2 (με χάρακα)
—————————————————————————————————-

3/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 26-27 (μόνο την πάνω άσκηση)

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: σελίδα 27 το πάνω  κομμάτι
Αντιγραφή και ορθογραφία:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 34-35
Λεπτό: σελίδες 30-31

Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό, από τη σελίδα 31 την άσκηση 4.
————————————————————————————

2/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδα 25.
Στο τετράδιο την άσκηση:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: Την άσκηση 3 από το λεπτό, στη σελίδα 25.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 25.

Στο τετράδιο την άσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 35 άσκηση 4.
Στο τετράδιο την άσκηση:


Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό σελίδες 34-35 ασκήσεις 1 και 3 (ΟΧΙ ΤΗ 2)

Στο τετράδιο την παρακάτω άσκηση: με τον τρόπο που το κάναμε και μαζί (τσέπη-χέρι)
(ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ: Ανοίγω από την αρχή όλα τα δάχτυλα που δείχνει ο δεύτερος αριθμός και τα μετράω ή τα κλείνω σιγά σιγά!)

7+7=

8+7=

9+5=

8+5=

6+6=


1/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 24-25
Λεπτό: σελίδα 24.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση: το κείμενο σελίδα 24
Αντιγραφή και ορθογραφία:

Από το λεπτό: σελίδα 24 να κυκλώσω όλα τα τζ από τις εικόνες πάνω πάνω.
Σελίδα 25: ασκήσεις 2 και 3

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Από το λεπτό: σελίδα 28 όλη και από τη σελίδα 29 την άσκηση 4.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 31, άσκηση 4.

Προαιρετικό παιχνίδι εξάσκησης:
/

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Φεβ 20218

Σήμερα 26/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε: Χοντρό: σελίδες 22-23
και την παρακάτω άσκηση στο τετράδιο:

1. Συμπλήρωσε τα ι,η,ει

και:

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το κείμενο σελίδα 22. Το διαβάζω πολλές φορές (πρόταση πρόταση) ώστε να μπορώ να το διαβάζω γρήγορα.

Αντιγραφή και ορθογραφία από το λεπτό: σελίδα 23 άσκηση 5.

Την παρακάτω άσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 32-33.
Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό: σελίδα 28, άσκηση 1.

Παιχνίδι εξάσκησης:

—————————————————-
25/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε: τη φωνούλα γγ
και τις ασκήσεις από το λεπτό (σελίδα 23)
Στο τετράδιο κάναμε την παρακάτω άσκηση:


Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο
Η γιαγιά και τα εγγόνια της

Αντιγραφή και ορθογραφία:

Την παρακάτω άσκηση :

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Στο τετράδιο τις παρακάτω πράξεις:


και τα ζευγαράκια του 10:

Για το σπίτι έχουμε:
ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ 10

 

 

24/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη κάναμε: τη φωνούλα Γκ   γκ
και το κείμενο αυτό:
ο Καραγκιόζης και η παράγκα του



Λήψη αρχείου
Από το λεπτό κάναμε: σελίδες 22-23, ασκήσεις 1 και 2.
Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο (όσα παιδάκια δυσκολεύονται, ας κάνουν μόνο το μισό)
Για το σπίτι:
Την παρακάτω άσκηση.



Αντιγραφή και ορθογραφία
Γκ (1 σειρά)
γκ (1 σειρά)
Τις λεξούλες: κάγκελο, αγκάθι, γκρινιάζω (από 3 φορές)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 30-31
Λεπτό: σελίδες 24, 26, 27
Για το σπίτι έχουμε τη σελίδα 25 (από το λεπτό)

23/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 20-21

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το ίδιο (πολύ καλά)
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 21.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 28-29

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 29 ασκήσεις 3 και 4
Στο τετράδιο τις παρακάτω πράξεις:

O ΠΑΠΟΥΤΣΩΜΕΝΟΣ ΧΙΟΝΟΔΡΑΚΟΣ – Μαθαίνουμε στο σπίτι

 

22/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 20-21
Μία άσκηση επανάληψης:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα.
Στο τετράδιο να γράψουμε: 5 λέξεις με το μπ, 5 λέξεις με το ντ και 5 λέξεις με το τσ.
παράδειγμα:

Να αντιγράψουμε και να συμπληρώσουμε την παρακάτω άσκηση:
1. Συμπληρώνω τα γραμματάκια που λείπουν:

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 22-23, ασκήσεις 1,2,3,4

Για το σπίτι έχουμε:
σελίδα 23 ασκήσεις 5-6

19/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 18

Λεπτό:

σελίδες: 14-15
σελίδα 16 άσκηση 2
σελίδα 19 άσκηση 8

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 18.
Αντιγραφή και ορθογραφία σελίδα 15 άσκηση 4
Από το λεπτό, την άσκηση 8 σελίδα 19 (όσα δεν προλάβαμε να κάνουμε μαζί)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Χοντρό: σελίδες 26-27

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 27 άσκηση 4
Λεπτό: σελίδα 22 άσκηση 3

18/02/2021

 Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο μαθητή: σελίδα 16-17

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 16.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Ντ (1 σειρά)   ντ (1 σειρά)  και από 3 φορές τις λέξεις: ντουλάπα, φαντασία, Ντίνα
Από το Τετράδιο Εργασιών (λεπτό) την άσκηση 2 σελίδα 15.
Παιχνίδι εξάσκησης:

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:

 Τετράδιο Εργασιών (λεπτό) σελίδα 20.

Για το σπίτι έχουμε:

Τετράδιο Εργασιών σελίδα 21, ασκήσεις 4,5,6.

17/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε: Από το Τετράδιο Εργασιών:
Σελίδα 13
Σελίδα 16 την άσκηση 1
Σελίδα 17 την άσκηση 3 (την ξεκινήσαμε, θα την ολοκληρώσουμε σπίτι)

Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 13. (3 φορές).
Να ολοκληρώσουμε την άσκηση 3 σελίδα 17.
Την άσκηση 5 σελίδα 18 (θα τα διαβάσουμε όλοι αύριο-«ανάγνωση»)
και την άσκηση 9 από τη σελίδα 19.

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 18-19.

Για το σπίτι έχουμε:
Την άσκηση 4 από τη σελίδα 19.

 

16/02/2021
Γλώσσα: 

Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 14-15
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 12.
Για το σπίτι έχουμε: 
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 14 πολύ καλά.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Μπ (μία σειρά)  μπ (1 σειρά) και από 3 σειρές τις λέξεις: Μπάμπης, μπάλα, κουμπί.
Από το Τετράδιο Εργασιών σελίδες 12- 13 τις ασκήσεις 1 (όσα δεν προλάβαμε να κάνουμε μαζί) και 2.

Μαθηματικά: 

Στην τάξη κάναμε:

Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 22 -23
Για το σπίτι: 

Τίποτα


 

15/02/2021

Γλώσσα:Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 13
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 10-11
Δύο ασκήσεις στην τάξη με το «οι των πολλών» και το ποιος, ποια, ποιο
Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία Από το Τετράδιο Εργασιών σελίδα 11, άσκηση 3, στο κόκκινο  τετράδιο.
Να γράψω 3 ερωτήσεις με το ποιος, ποια, ποιο. (στο κόκκινο τετράδιο)
Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 20-21
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 17 άσκηση 2.
Για το σπίτι έχουμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 22
άσκηση 1
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 
17 άσκηση 5 και σελίδα 18 άσκηση 2

 

12/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 12.
Για το σπίτι έχουμε: Ανάγνωση το μάθημα, αντιγραφή και ορθογραφία: (2 σειρές με το Οι, δύο σειρές με το οι και τις λέξεις τοίχος, οικόπεδο, κοιτάζω)

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε: Βιβλίο μαθητή: σελίδες 17-18-19
Για το σπίτι έχουμε: Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 16-17 ασκήσεις 1,2,3,6 (την 2 και την 6 με ΧΑΡΑΚΑ)

11-2-2021

Γλώσσα

Δύο φορές αντιγραφή και μαθαίνω για ορθογραφία : Λεπτό, Β΄ τεύχος, σελίδα 9, Άσκηση 5, την πρόταση:

Ονομάζομαι Μολύβιος και όλο παίζω.

φυλλάδιο γλώσσας: Τις ασκήσεις 4 και 5.

Μαθηματικά

Λεπτό, Γ΄ τεύχος, σελίδα 15, ασκήσεις 5 και 6.

 

10-02-2021
Γλώσσα

Ανάγνωση: Χοντρό, Β΄ τεύχος, σελ. 12 (Ένας καινούριος μαθητής)

Αντιγραφή: Τα γράμματα και οι λέξεις που βρίσκονται στο παρακάτω πινακάκι.

Αι

αι

αίθουσα

Αίσωπος

παιδί

Αί

αί

 

 

Μαθηματικά

Χοντρό, Β΄ τεύχος, σελίδα 17, άσκηση 2. Τα αθροίσματα είναι τα εξής:

5+2+1= 6+1+2= 4+2+2=
8+1+1= 7+2+1= 6+2+2=

Λεπτό, Γ΄ τεύχος, σελίδα 14, ασκήσεις 1, 2 και 3.

 

9-2-2021

Γλώσσα

Αντιγραφή: Λεπτό, σελ. 7, Άσκηση 4, η πρόταση: Το σκυλάκι θέλει να πάει στο σχολείο.

Ανάγνωση: Χοντρό, σελ. 8 (επανάληψη).

Φυλλάδιο (Το καπέλο περπατάει): Ασκήσεις 5 και 7. Δεν χρειάζεται να εκτυπωθεί η σελίδα. Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν στο τετράδιο.

Μαθηματικά

Φυλλάδιο (Κεφ. 34 Μονάδες και Δεκάδες): Ασκήσεις 2 και 3. Δεν χρειάζεται να εκτυπωθεί η σελίδα. Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν στο τετράδιο.

Δευτέρα 8/2/2021

Για το σπίτι…

Γλώσσα

Βιβλίο μαθητή (Β΄ τεύχος), σελ. 8 «Το καπέλο περπατάει», ανάγνωση.

Αντιγραφή το γράμμα «ει» (Mία σειρά το Ει, μία σειρά το ει και τις λέξεις: κλειδί, Ειρήνη, σχολείο)

Μαθηματικά

Τετράδιο εργασιών (Γ΄ τεύχος), σελ. 12, άσκηση 2.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Φεβ 20213

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α2 2021

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ιαν 20219

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Δεκ 202021

Α’-Β’ Τάξη | Μαθηματικά – Γεωμετρικά σχήματα & στερεά

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 5

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Σύγκριση αριθμών, τα σύμβολα =, >, <

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί έως το 10

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Η γραφή της πρόσθεσης με χρήση συμβόλων

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 20

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Αθροίσματα μέχρι το 10

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι τακτικοί αριθμοί – Τα διπλά αθροίσματα

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί μέχρι το 50, Δεκάδες και Μονάδες, Πρόσθεση

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Μονάδες-Δεκάδες

 

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΓΛΩΣΣΑ

Δεκ 20202

A’ Τάξη | Γλώσσα – Ν,ν Μάθημα νυχτώνει

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ρινόκερος και κόκορας Ρ-ρ, (διδασκαλία του Ρ)

 

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ιστορίες (διδασκαλία του Ι)

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Θέατρο σκιών (διδασκαλία του Θ)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Μύτη σαν σαλάμι (Μ)

https://www.ertflix.gr/mathainoume-sto-spiti/a-taxi-glossa-mila-kai-kamila-i/

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ένα λεμόνι με φτερά (Λ)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Χάσαμε τη γάτα (Χ)

 

 

« Παλιότερα άρθρα
eXTReMe Tracker

Σκακιστική άσκηση



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων