ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΡΤΙΟΥ

Μαρ 20211

4/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 27.
Λεπτό: σελίδες 26-27
Γράψαμε λεξούλες σε -εύω στο τετράδιο.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση τη σελίδα 27 το κάτω μέρος.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Θέλω να γίνω χορεύτρια.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 32-33 ασκήσεις 1,3,4.

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 39 άσκηση 3
Λεπτό: σελίδα 32 άσκηση 2 (με χάρακα)
—————————————————————————————————-

3/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 26-27 (μόνο την πάνω άσκηση)

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: σελίδα 27 το πάνω  κομμάτι
Αντιγραφή και ορθογραφία:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 34-35
Λεπτό: σελίδες 30-31

Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό, από τη σελίδα 31 την άσκηση 4.
————————————————————————————

2/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδα 25.
Στο τετράδιο την άσκηση:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση: Την άσκηση 3 από το λεπτό, στη σελίδα 25.
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 25.

Στο τετράδιο την άσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 35 άσκηση 4.
Στο τετράδιο την άσκηση:


Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό σελίδες 34-35 ασκήσεις 1 και 3 (ΟΧΙ ΤΗ 2)

Στο τετράδιο την παρακάτω άσκηση: με τον τρόπο που το κάναμε και μαζί (τσέπη-χέρι)
(ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ: Ανοίγω από την αρχή όλα τα δάχτυλα που δείχνει ο δεύτερος αριθμός και τα μετράω ή τα κλείνω σιγά σιγά!)

7+7=

8+7=

9+5=

8+5=

6+6=


1/3/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 24-25
Λεπτό: σελίδα 24.

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση: το κείμενο σελίδα 24
Αντιγραφή και ορθογραφία:

Από το λεπτό: σελίδα 24 να κυκλώσω όλα τα τζ από τις εικόνες πάνω πάνω.
Σελίδα 25: ασκήσεις 2 και 3

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Από το λεπτό: σελίδα 28 όλη και από τη σελίδα 29 την άσκηση 4.

Για το σπίτι έχουμε:
Λεπτό: σελίδα 31, άσκηση 4.

Προαιρετικό παιχνίδι εξάσκησης:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Φεβ 20218

Σήμερα 26/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε: Χοντρό: σελίδες 22-23
και την παρακάτω άσκηση στο τετράδιο:

1. Συμπλήρωσε τα ι,η,ει

και:

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το κείμενο σελίδα 22. Το διαβάζω πολλές φορές (πρόταση πρόταση) ώστε να μπορώ να το διαβάζω γρήγορα.

Αντιγραφή και ορθογραφία από το λεπτό: σελίδα 23 άσκηση 5.

Την παρακάτω άσκηση:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 32-33.
Για το σπίτι έχουμε:
Από το λεπτό: σελίδα 28, άσκηση 1.

Παιχνίδι εξάσκησης:

—————————————————-
25/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε: τη φωνούλα γγ
και τις ασκήσεις από το λεπτό (σελίδα 23)
Στο τετράδιο κάναμε την παρακάτω άσκηση:


Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο
Η γιαγιά και τα εγγόνια της

Αντιγραφή και ορθογραφία:

Την παρακάτω άσκηση :

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Στο τετράδιο τις παρακάτω πράξεις:


και τα ζευγαράκια του 10:

Για το σπίτι έχουμε:
ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ 10

 

 

24/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη κάναμε: τη φωνούλα Γκ   γκ
και το κείμενο αυτό:
ο Καραγκιόζης και η παράγκα του



Λήψη αρχείου
Από το λεπτό κάναμε: σελίδες 22-23, ασκήσεις 1 και 2.
Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το κείμενο (όσα παιδάκια δυσκολεύονται, ας κάνουν μόνο το μισό)
Για το σπίτι:
Την παρακάτω άσκηση.



Αντιγραφή και ορθογραφία
Γκ (1 σειρά)
γκ (1 σειρά)
Τις λεξούλες: κάγκελο, αγκάθι, γκρινιάζω (από 3 φορές)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 30-31
Λεπτό: σελίδες 24, 26, 27
Για το σπίτι έχουμε τη σελίδα 25 (από το λεπτό)

23/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 20-21

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το ίδιο (πολύ καλά)
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 21.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 28-29

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 29 ασκήσεις 3 και 4
Στο τετράδιο τις παρακάτω πράξεις:

O ΠΑΠΟΥΤΣΩΜΕΝΟΣ ΧΙΟΝΟΔΡΑΚΟΣ – Μαθαίνουμε στο σπίτι

 

22/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδες 20-21
Μία άσκηση επανάληψης:

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα.
Στο τετράδιο να γράψουμε: 5 λέξεις με το μπ, 5 λέξεις με το ντ και 5 λέξεις με το τσ.
παράδειγμα:

Να αντιγράψουμε και να συμπληρώσουμε την παρακάτω άσκηση:
1. Συμπληρώνω τα γραμματάκια που λείπουν:

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Λεπτό: σελίδες 22-23, ασκήσεις 1,2,3,4

Για το σπίτι έχουμε:
σελίδα 23 ασκήσεις 5-6

19/02/2021

ΓΛΩΣΣΑ:

Στην τάξη κάναμε:
Χοντρό: σελίδα 18

Λεπτό:

σελίδες: 14-15
σελίδα 16 άσκηση 2
σελίδα 19 άσκηση 8

Για το σπίτι έχουμε:

Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 18.
Αντιγραφή και ορθογραφία σελίδα 15 άσκηση 4
Από το λεπτό, την άσκηση 8 σελίδα 19 (όσα δεν προλάβαμε να κάνουμε μαζί)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Χοντρό: σελίδες 26-27

Για το σπίτι έχουμε:
Χοντρό: σελίδα 27 άσκηση 4
Λεπτό: σελίδα 22 άσκηση 3

18/02/2021

 Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο μαθητή: σελίδα 16-17

Για το σπίτι έχουμε:
Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 16.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Ντ (1 σειρά)   ντ (1 σειρά)  και από 3 φορές τις λέξεις: ντουλάπα, φαντασία, Ντίνα
Από το Τετράδιο Εργασιών (λεπτό) την άσκηση 2 σελίδα 15.
Παιχνίδι εξάσκησης:

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:

 Τετράδιο Εργασιών (λεπτό) σελίδα 20.

Για το σπίτι έχουμε:

Τετράδιο Εργασιών σελίδα 21, ασκήσεις 4,5,6.

17/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε: Από το Τετράδιο Εργασιών:
Σελίδα 13
Σελίδα 16 την άσκηση 1
Σελίδα 17 την άσκηση 3 (την ξεκινήσαμε, θα την ολοκληρώσουμε σπίτι)

Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 σελίδα 13. (3 φορές).
Να ολοκληρώσουμε την άσκηση 3 σελίδα 17.
Την άσκηση 5 σελίδα 18 (θα τα διαβάσουμε όλοι αύριο-«ανάγνωση»)
και την άσκηση 9 από τη σελίδα 19.

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 18-19.

Για το σπίτι έχουμε:
Την άσκηση 4 από τη σελίδα 19.

 

16/02/2021
Γλώσσα: 

Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 14-15
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 12.
Για το σπίτι έχουμε: 
Ανάγνωση το μάθημα σελίδα 14 πολύ καλά.
Αντιγραφή και ορθογραφία: Μπ (μία σειρά)  μπ (1 σειρά) και από 3 σειρές τις λέξεις: Μπάμπης, μπάλα, κουμπί.
Από το Τετράδιο Εργασιών σελίδες 12- 13 τις ασκήσεις 1 (όσα δεν προλάβαμε να κάνουμε μαζί) και 2.

Μαθηματικά: 

Στην τάξη κάναμε:

Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 22 -23
Για το σπίτι: 

Τίποτα


 

15/02/2021

Γλώσσα:Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 13
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 10-11
Δύο ασκήσεις στην τάξη με το «οι των πολλών» και το ποιος, ποια, ποιο
Για το σπίτι έχουμε:
Αντιγραφή και ορθογραφία Από το Τετράδιο Εργασιών σελίδα 11, άσκηση 3, στο κόκκινο  τετράδιο.
Να γράψω 3 ερωτήσεις με το ποιος, ποια, ποιο. (στο κόκκινο τετράδιο)
Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 20-21
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 17 άσκηση 2.
Για το σπίτι έχουμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 22
άσκηση 1
Τετράδιο Εργασιών: σελίδα 
17 άσκηση 5 και σελίδα 18 άσκηση 2

 

12/02/2021

Γλώσσα:
Στην τάξη κάναμε:
Βιβλίο Μαθητή: σελίδα 12.
Για το σπίτι έχουμε: Ανάγνωση το μάθημα, αντιγραφή και ορθογραφία: (2 σειρές με το Οι, δύο σειρές με το οι και τις λέξεις τοίχος, οικόπεδο, κοιτάζω)

Μαθηματικά:
Στην τάξη κάναμε: Βιβλίο μαθητή: σελίδες 17-18-19
Για το σπίτι έχουμε: Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 16-17 ασκήσεις 1,2,3,6 (την 2 και την 6 με ΧΑΡΑΚΑ)

11-2-2021

Γλώσσα

Δύο φορές αντιγραφή και μαθαίνω για ορθογραφία : Λεπτό, Β΄ τεύχος, σελίδα 9, Άσκηση 5, την πρόταση:

Ονομάζομαι Μολύβιος και όλο παίζω.

φυλλάδιο γλώσσας: Τις ασκήσεις 4 και 5.

Μαθηματικά

Λεπτό, Γ΄ τεύχος, σελίδα 15, ασκήσεις 5 και 6.

 

10-02-2021
Γλώσσα

Ανάγνωση: Χοντρό, Β΄ τεύχος, σελ. 12 (Ένας καινούριος μαθητής)

Αντιγραφή: Τα γράμματα και οι λέξεις που βρίσκονται στο παρακάτω πινακάκι.

Αι

αι

αίθουσα

Αίσωπος

παιδί

Αί

αί

 

 

Μαθηματικά

Χοντρό, Β΄ τεύχος, σελίδα 17, άσκηση 2. Τα αθροίσματα είναι τα εξής:

5+2+1= 6+1+2= 4+2+2=
8+1+1= 7+2+1= 6+2+2=

Λεπτό, Γ΄ τεύχος, σελίδα 14, ασκήσεις 1, 2 και 3.

 

9-2-2021

Γλώσσα

Αντιγραφή: Λεπτό, σελ. 7, Άσκηση 4, η πρόταση: Το σκυλάκι θέλει να πάει στο σχολείο.

Ανάγνωση: Χοντρό, σελ. 8 (επανάληψη).

Φυλλάδιο (Το καπέλο περπατάει): Ασκήσεις 5 και 7. Δεν χρειάζεται να εκτυπωθεί η σελίδα. Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν στο τετράδιο.

Μαθηματικά

Φυλλάδιο (Κεφ. 34 Μονάδες και Δεκάδες): Ασκήσεις 2 και 3. Δεν χρειάζεται να εκτυπωθεί η σελίδα. Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν στο τετράδιο.

Δευτέρα 8/2/2021

Για το σπίτι…

Γλώσσα

Βιβλίο μαθητή (Β΄ τεύχος), σελ. 8 «Το καπέλο περπατάει», ανάγνωση.

Αντιγραφή το γράμμα «ει» (Mία σειρά το Ει, μία σειρά το ει και τις λέξεις: κλειδί, Ειρήνη, σχολείο)

Μαθηματικά

Τετράδιο εργασιών (Γ΄ τεύχος), σελ. 12, άσκηση 2.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Φεβ 20213

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α2 2021

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ιαν 20219

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Δεκ 202021

Α’-Β’ Τάξη | Μαθηματικά – Γεωμετρικά σχήματα & στερεά

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 5

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Σύγκριση αριθμών, τα σύμβολα =, >, <

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί έως το 10

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Η γραφή της πρόσθεσης με χρήση συμβόλων

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 20

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Αθροίσματα μέχρι το 10

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι τακτικοί αριθμοί – Τα διπλά αθροίσματα

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Οι αριθμοί μέχρι το 50, Δεκάδες και Μονάδες, Πρόσθεση

Α’ Τάξη | Μαθηματικά – Μονάδες-Δεκάδες

 

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΓΛΩΣΣΑ

Δεκ 20202

A’ Τάξη | Γλώσσα – Ν,ν Μάθημα νυχτώνει

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ρινόκερος και κόκορας Ρ-ρ, (διδασκαλία του Ρ)

 

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ιστορίες (διδασκαλία του Ι)

 

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Θέατρο σκιών (διδασκαλία του Θ)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Μύτη σαν σαλάμι (Μ)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Μήλα και καμήλα (Η)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Ένα λεμόνι με φτερά (Λ)

Α’ Τάξη | Γλώσσα – Χάσαμε τη γάτα (Χ)

 

 

«Ιστορίες» (γράμμα Ιι)

Νοέ 202028

Πηγή: Παύλος Κώτσης

 

 

«Ρινόκερος και κόκορας» (γράμμα Ρρ)

Νοέ 202027

πηγή: Παύλος Κώτσης

 

«Νυχτώνει» (γράμμα Νν)

Νοέ 202020

Φυλλάδιο 

Όποιο παιδάκι δεν έχει πάρει τα φυλλάδια, μπορεί να κάνει τις ασκησούλες που θα βρείτε στην e-me.
Επίσης τις ασκήσεις 7 και 9 μπορείτε να τις κάνετε στο κόκκινο τετράδιο.

Παιχνίδι εξάσκησης:


πηγή: Παύλος Κώτσης

Ένα γράμμα μια ιστορία:

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

Νοέ 202018

Αγαπητοί γονείς,

Σήμερα έγινε μια πρώτη προσπάθεια σύνδεσης στην πλατφόρμα webex, η οποία όμως δεν κατάφερε να μας συνδέσει όλους μαζί! Ξέρω ότι προσπαθούσατε όλοι, κάποιες φορές και εμείς μαζί προσπαθούσαμε, αλλά η  σύνδεση ήταν αδύνατη.
Δεν κάνατε κάποιο λάθος, να είστε σίγουροι γι αυτό. Ας δείξουμε κατανόηση, μιας και σήμερα ήταν η πρώτη μέρα και πανελλαδικά συνδέθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές ταυτόχρονα. Υπάρχει περίπτωση μάλιστα να έχει πέσει και server…

Θέλω να πιστεύω ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα αποκατασταθεί όλο αυτό και θα καταφέρνουμε να συνδεόμαστε χωρίς πρόβλημα.

Για όσους δεν κατάφεραν να συνδεθούν ούτε στις πρώτες «2 ώρες» θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν έγινε μάθημα και δεν προχωρήσαμε παρακάτω… μια μικρή επανάληψη σε όσα γραμματάκια- φωνούλες και λεξούλες έχουμε μάθει και φυσικά μια πρώτη εξοικείωση με την πλατφόρμα. Η εξοικείωση αυτή θα γίνει και με τους υπόλοιπους όταν καταφέρουν να συνδεθούν.

Καλή δύναμη και υπομονή σε όλους…
Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλύτερα

Επίσης θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η επικοινωνία μας μέσω mail, θα γίνεται μόνο με αυτά του ΠΣΔ.
Θα ήθελα να μου απαντάτε και εσείς από αυτό το mail ώστε να καταλαβαίνω ποιου παιδιού γονέας είστε.

Ευχαριστώ

« Παλιότερα άρθρα
eXTReMe Tracker

Σκακιστική άσκηση



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων