Για την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ

Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης της ΕΠΕ προς το Υπ. Παιδείας που αφορά αιτήματα της ΕΠΕ για την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ και την αξιοποίηση των επιστημονικών και τεχνολογικών γνώσεων των Καθηγητών Πληροφορικής προς όφελος των σχολικών μονάδων και της διδασκαλίας των εργαστηριακών μαθημάτων

Τα αιτήματα αφορούν:

  • Στην άμεση αναγνώριση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης και την ενσωμάτωση των τριών ωρών στο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα (Σ.Ε.Κ.), όπως ορίζεται και για τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες.
  • Στην άμεση επέκταση της συγκεκριμένης ρύθμισης και στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να καταστεί δυνατή η σωστή υποστήριξη των εργαστηρίων τους και η υλοποίηση των προγραμμάτων διδασκαλίας τόσο στο κλασικό, όσο και στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο.
  • Στον υποχρεωτικό ορισμό ενός υπευθύνου Καθηγητή για κάθε Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. που λειτουργεί. Όταν είναι αναγκαία η ανάθεση 2 εργαστηρίων στον ίδιο υπεύθυνο, μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και λόγω ιδιαίτερων συνθηκών (όπως όταν σε 2 απομακρυσμένα σχολεία διδάσκει και συμπληρώνει ωράριο μόνο ένας Καθηγητής ΠΕ19-20), τότε θα πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη (αναλογικά με τον αριθμό των εργαστηρίων) μείωση του διδακτικού του ωραρίου.
  • Να τεθεί ως κυρίαρχο κριτήριο επιλογής υπευθύνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. η κατοχή βασικού πτυχίου στην Πληροφορική, όπως αυτό έχει τεκμηριωθεί και υποβληθεί σε υπόμνημα από τις 11 Ιουλίου του 2006 (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=281).
  • Στην έναρξη ουσιαστικού διαλόγου που θα αφορά το σχεδιασμό, τη δημιουργία, τη στελέχωση και την εύρυθμη λειτουργία της απαραίτητης υποστηρικτικής υποδομής υπηρεσιών για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., αλλά και των λοιπών ηλεκτρονικών υπηρεσιών ενός σύγχρονου σχολείου, προς το μαθητή, τον εκπαιδευτικό και την κοινωνία. Μέχρι την δημιουργία της υποδομής αυτής είναι απολύτως αναγκαία η διατήρηση και ενίσχυση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. τα οποία προσφέρουν σημαντικό έργο στην υποστήριξη των Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ..
  • Στην καταγραφή της κατάστασης του εξοπλισμού των υπαρχόντων Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ και των αναγκών για την προμήθεια νέου εξοπλισμού ή και νέων εργαστηρίων (σταθερών ή φορητών), και την δρομολόγηση των διαδικασιών για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών. Την αξιοποίηση του Ελεύθερου Λογισμικού, Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (Ε.Λ.Λ.Α.Κ.) τόσο για τα παλαιότερα όσο και για τα νέα εργαστήρια (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=442).
  • Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής εδώ

    Κατηγορίες: Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

    Αφήστε μια απάντηση