Ἦλθε, ἦλθε χελιδών, καλάς ὥρας ἄγουσα καλούς ἐνιαυτούς…

  Χελιδονίσματα….. Ένα πανάρχαιο έθιμο αναβιώσαμε στο 1ο δημοτικό σχολείο Βούλας .Ένα έθιμο με ρίζες τόσο παλιές ,από τότε που ο πρώτος μήνας του χρόνου ήταν ο Μάρτιος .Μικροί και μεγάλοι κρατώντας ομοιώματα χελιδονιών, στεφάνια με λουλούδια και καλαθάκια στολισμένα με φύλλα κισσού (σύμβολο αναγέννησης) , τραγουδούσαν τα χελιδονίσματα για να καλωσορίσουν το νέο έτος…Συνέχεια ανάγνωσης Ἦλθε, ἦλθε χελιδών, καλάς ὥρας ἄγουσα καλούς ἐνιαυτούς…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση