Συνταγούλες για παιχνίδι στο σπίτι!!

Τώρα που καθόμαστε σπίτι είναι ωραίο να περνάμε ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά μας! Πάμε να ξεκινήσουμε…

Πώς μπορούμε να φτιάξουμε δαχτυλομπογιές με υλικά που έχουμε στο σπίτι μας;

Συνταγή:

  • αλεύρι
  • αλάτι
  • λίγο νερό
  • χρώμα ζαχαροπλαστικής

*Οι δαχτυλομπογιές πρέπει να έχουν την υφή κρέμας.

Πώς μπορούμε να φτιάξουμε πλαστελίνη με υλικά που έχουμε σπίτι μας;

Συνταγή:

  • 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1/2 κούπα αλάτι
  • 1 και 1/2 κούπα βραστό νερό
  • 2 κουταλιές της σούπας λάδι
  • 2 κουταλιές της σούπας κρεμόριο ή ξυνό(Θα το βρείτε στα σούπερ μάρκετ στο ράφι με τα μπαχαρικά. Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί αλλά βοηθάει πολύ στο να γίνει πιο ελαστική η πλαστελίνη μας)
  • χρώμα ζαχαροπλαστικής

*Θυμηθείτε μετά από κάθε χρήση να αποθηκεύετε την πλαστελίνη σε πλαστικό σακουλάκι ή σελοφάν καλά κλεισμένο προκειμένου να μην στεγνώσει.

*Αν η ζύμη σας κολλάει, προσθέστε λίγο ακόμα αλεύρι.

*Προσοχή στο βραστό νερό. Απομακρύνετε τα παιδιά.

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ…

Ας κάνουμε το πείραμα!

Μένουμε σπίτι όμως είναι πολύ σημαντικό με τη βοήθεια της μανούλας ή του μπαμπά μας να κατανοήσουμε τους βασικούς κανόνες υγιεινής ξεκινώντας με το πλύσιμο των χεριών μ΄έναν απλό και διασκεδαστικό τρόπο! Μέσα σ΄ένα μπολάκι με νερό ρίξτε πιπέρι και βάλτε το δαχτυλάκι μέσα. Τι θα συμβεί όμως έπειτα αν στο δαχτυλάκι έχετε βάλει πρώτα σαπούνι; Δοκιμάστε το και περιμένουμε να μας πείτε μικροί μας επιστήμονες….

*Προσοχή πάντα με επίβλεψη!

Παραμύθι “Το πάθημα του κορονοϊού”.

Όταν τολμάμε και νικάμε φόβους και ανυπέρβλητα εμπόδια , προχωράμε, κοιτώντας το μέλλον με χαμόγελο και σιγουριά …!!! Από τη νηπιαγωγό Βασιλική Νίκου. https://www.youtube.com/watch?v=4uJ-dJpagrA

Τα φρούτα της άνοιξης

Δείχνουμε στα παιδιά τα φρούτα και τα λαχανικά της άνοιξης! Βλέπουμε όσα από αυτά έχουμε σπίτι μας και δοκιμάζουμε κάποια! Μπορούμε να παίξουμε ένα παιχνίδι με αυτά! Βάζουμε πανω στο τραπέζι μερικά, κλείνουμε τα μάτια του παιδιού και αυτο προσπαθεί να μαντέψει ποιο φρούτο ή λαχανικό έχει πιάσει!! Καλή διασκέδαση! ( dreamkindergarten)

Καλημέρα γλυκά μας παιδάκια και αγαπητοί γονείς!!!!

Τα σχολεία έκλεισαν για λίγο και δεν προλάβαμε αποχαιρετιστούμε. Πρέπει όλοι να ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ για το καλό της υγείας μας, αλλά αυτό δεν πρέπει να μας στενοχωρεί. Φτιάξαμε αυτό τον ιστότοπο ώστε  να αξιοποιήσουμε πιο δημιουργικά το χρόνο μας και για να νιώθουμε ότι επικοινωνούμε και είμαστε μαζί σε όλη αυτή τη δοκιμασία!!

Το blog του σχολείου μας περιέχει ασκήσεις, δραστηριότητες, κατάλληλους εκπαιδευτικούς συνδέσμους και άλλα πολλά, ώστε να μπορούμε να περνάμε δημιουργικά και επιμορφωτικά το χρόνο μας στο σπίτι, να κάνουμε επανάληψη όσα μάθαμε στο σχολείο και να μάθουμε ακόμα περισσότερα!!

Εκτός του να μαθαίνουμε και να περνάμε όμορφα και δημιουργικά, βασικός στόχος είναι και η μεταξύ μας επικοινωνία. Έτσι, κάτω από κάθε ανάρτηση τα παιδάκια, με τη βοήθεια του μπαμπά και της μαμάς, μπορούν να μάς σχολιάζουν την εργασία που έχουν κάνει, να μάς πουν τη γνώμη τους αλλά και ό,τι άλλο θέλουν. Μια πολύ καλή δραστηριότητα θα ήταν τα παιδάκια να λένε τί θέλουν να γράψουν, οι γονείς να τούς λένε τα γραμματάκια και εκείνα να προσπαθούν να τα βρούν στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή. Έτσι, θα κάνουμε επανάληψη τα γραμματάκια που προλάβαμε να μάθουμε, θα μάθουμε περισσότερα και θα εξοικειωθούμε και με τα μέρη και τη χρήση του υπολογιστή (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Επίσης, μπορείτε να μάς στέλνετε φωτογραφίες από τις εργασίες και τις κατασκευές των παιδιών (καλό θα ήταν να μη φαίνονται τα προσωπάκια των παιδιών) στο mail@nip-kalam.zak.sch.gr (mail του σχολείου μας) και εμείς να τις αναρτούμε.

Θα προσπαθούμε, όσο το δυνατόν , να εμπλουτίζουμε τον ιστότοπό μας και ευχόμαστε σύντομα να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί πίσω στο αγαπημένο μας σχολείο!!

 

Σάς αγαπάμε πολύ και μάς λείπετε!!!

Οι δασκάλες σας !!