Οδηγίες για δικαιολόγηση απουσιών

Οδηγίες για δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν

από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ:   https://www./default/files/articles-legacy/apoysies-2.pdf

Εφημερίδα Απριλίου ΣΤ1

 

                                                                                                         ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 21

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών Α’ Γυμνασίου σε Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία

46312_ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Α ΤΑΞΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ_2021_22

Συν_46312_ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ _2021_2022

46287_Δ2_22_04_21_ΕΙΣΑΓΩΓΗ_Α_ΤΑΞΗ_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ΜΟΥΣΙΚΩΝ_ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Συνημμένα_46287_ΜΟΥΣΙΚΑ_ΣΧ__2021

 

Εφημερίδα Μαρτίου ΄21 -ΣΤ1

 

 Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ

                                       EΠΑΝΑΣΤΑΣΗ   ΤΟΥ  1821

  Πατήστε εδώ:  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΡΤΙΟΥ 21 (1)

«Εγγραφές μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021-2022»

Οι αιτήσεις εγγραφών στην Α΄τάξη, για το σχ. έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Επισημαίνεται ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι
μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως και 31-12-2015.

   Ώρες προσέλευσης:   8.30.π.μ. – 11.00 μ.μ.

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ   :

  • Αίτηση γονέα (Θα δοθεί από το Σχολείο),εναλλακτικά μπορείτε να την συμπληρώσετε και να εκτυπώσετε εδώ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ Ά ΤΑΞΗ 2021-212 
  • Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς/κηδεμόνες, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή – ΑΔΥΜ (Θα δοθεί από το Σχολείο)
  • Προσκόμιση του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή/τριας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας (λογαριασμοί ΔΕΚΟ κλπ)
  • Βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο
  • Οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στην Α’ τάξη με ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο.
  • Παρακαλείσθε για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/).

Eφημερίδα ΣΤ1- Ιανουάριος 2021

 

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤ1 ΤΟΥ 1ου Δ.ΣΧ. ΠΟΡΤΟ- ΡΑΦΤΗ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2021                                                                                      ΤΕΥΧΟΣ 4

 

ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΑ!!

 ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ  ΔΟΥΛΕΙΕΣ … ΝΑ ΕΚΔΟΣΟΥΜΕ

ΤΟ 4ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΠΑΝΑΣ!

 

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΙΣ ΦΩΚΙΕΣ, ΤΗ ΜΙΝΝΙ ΜΑΟΥΣ και ΤΗ ΝΤΑΙΖΗ, ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ VANS, ΤΟΝ ΟΥΙΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ (στα Αγγλικά) ΓΙΑ ΣΚΥΛΟΥΣ, ΣΥΝΤΑΓΕΣ κά. ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΙΡΟ. ΚΑΙ … ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ. Καλή ανάγνωση!!

Περισσότερα εδώ:   εφημεριδα ιαν 2021

e- χριστουγεννιάτικες κάρτες

 

Μπορείτε να θαυμάσετε υπέροχες Χριστουγεννιάτικες Κάρτες

που δημιούργησαν οι μαθητές

του σχολείου μας…

https://eclass.sch.gr/courses/9050586265/

Η χριστουγεννιάτικη εφημερίδα μας -ΣΤ1

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ -2020-

Εκπαιδευτική Τηλεόραση από την ΕΡΤ2

 

      ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020

09:00 – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

  • Γλώσσα Α’: Διδασκαλία για τον τονισμό (Εκπαιδευτικός: Σοφία Γεωργανά)
  • Διαθεματικό Β’: Μαθαίνω την ώρα (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη)
  • Γλώσσα Γ’: Χρόνοι ρημάτων ενεργητικής φωνής (Εκπαιδευτικός: Ρενάτα Ζαφείρη)
  • Μαθηματικά Γ’ – Δ’: Τα τρίγωνα (Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη)
  • Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)
  • Μαθηματικά Β’-ΣΤ΄: Νοερές πράξεις Α (Πρόσθεση & Αφαίρεση) (Εκπαιδευτικός: Γιάννης Καραγιαννάκης)
  • Ιστορία Ε’: Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο (Εκπαιδευτικός: Σοφία Κλαδά)
  • Γλώσσα Ε’ – ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πατρικάκου)

           ΤΡΙΤΗ 17/11/2020

           09:00 – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

  •  Γλώσσα Α’: Πρώτη Γραφή & Ανάγνωση (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Κότσαρη)
  • Γλώσσα Β’: Οικογένειες λέξεων – Λεξιλόγιο (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ζέρβα)
  • Μαθηματικά Β’ – Γ’: Προπαίδεια (1, 2, 3) (Εκπαιδευτικός: Σοφία Πανταζή)
  • Μαθηματικά Γ’: Δεκαδικοί αριθμοί (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Τσάλλα)
  • Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Το σώμα μας (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)
  • Γλώσσα Δ’ – Ε’ – ΣΤ’: Επαναληπτικό μάθημα (Θέμα, Πολύς, Ενεστώτας & Αόριστος) (Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος)
  • Μαθηματικά Ε’: Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Πιπερίδου)
  • Γεωγραφία ΣΤ’: Το σχήμα και οι κινήσεις της γης (Εκπαιδευτικός Μαριάννα Μυρσιάδη)

Απόφαση συλλόγου

 

Απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του 1ου ΔΣ Πόρτο – Ράφτη

Ο σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΔΣ Πόρτο – Ράφτη στα πλαίσια του προβληματισμού και της διερεύνησης του καλύτερου τρόπου λειτουργίας πάντα με γνώμονα της ασφάλεια των μαθητών μας συνεδρίασε την Παρασκευή 4/9 στις 9.30πμ με θέμα τα μέτρα για την ασφαλή και εκπαιδευτικά αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου τη σχολική χρονιά 2020-21.

Με βάση το γεγονός ότι η λειτουργία του σχολείου μπορεί να επιδράσει καθοριστικά στην υγεία  των μαθητών και των εκπαιδευτικών και να επηρεάσει μέσω των οικογενειών των μαθητών την κοινωνία ευρύτερα θεωρούμε ότι πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης.

Με βάση τα δεδομένα :

  • Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ ορίζουν ως μέτρο απόλυτης προτεραιότητας την αραίωση του πληθυσμού σε κάθε χώρο με έμφαση στους κλειστούς χώρους.
  • Η διεθνής εμπειρία που δείχνει ότι σε πολλές χώρες προχώρησαν σε μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15 στην τάξη και τήρηση των αποστάσεων μέσα στην τάξη.
  • Την εμπειρία της λειτουργίας όλων των σχολείων στη χώρα μας τον Ιούνιο του 2020 κατά την έξοδο από το κλείσιμο των σχολείων όπου η λειτουργία όλων των τμημάτων – με εκ περιτροπής παρακολούθηση – επέτρεψε την εκπαιδευτική διαδικασία με ασφάλεια για όλους.
  • Την βαθιά πεποίθησή μας ότι η παρακολούθηση όλων των μαθητών στο σχολείο πρέπει να διασφαλίζεται να είναι συνεχής και καθολική με ασφαλή τρόπο και ότι η διά ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη. Κατά συνέπεια θα πρέπει να μπει σε απόλυτη προτεραιότητα από την πολιτεία η εξασφάλιση της δυνατότητας για όλο το μαθητικό πληθυσμό έκτακτων μέτρων ώστε να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία με τμήματα μέχρι 15 μαθητών με τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
  • Την υφιστάμενη διαμόρφωση των τμημάτων του σχολείου κατά την οποία ΜΟΝΟ τα 2 τμήματα της Β τάξης έχουν από 16 μαθητές ενώ όλα τα υπόλοιπα ξεπερνούν κατά πολύ το ΜΟ των 17 μαθητών που ανακοίνωσε το Υπουργείο ενώ τα 4 τμήματα της Γ και ΣΤ τάξης έχουν 50 μαθητές.
  • Την ύπαρξη στο σχολείο 4 διαθέσιμων αιθουσών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως αίθουσες διδασκαλίας καθώς πριν από αρκετά χρονιά λειτουργούσαν στο σχολείο 18 τμήματα διδασκαλίας και κατά συνέπεια δεν υπάρχει το επιπλέον ζήτημα της ανεύρεσης αιθουσών προκειμένου να επιτευχθεί η αραίωση των μαθητών.

Θεωρούμε   ότι   είναι εξαιρετικά αναγκαίο για την τήρηση των αποστάσεων μέσα στις τάξεις και τη διασφάλιση της υγείας μαθητών εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους να δημιουργήσουμε 4 επιπλέον τμήματα κατατμίζοντας τα τμήματα με τους περισσότερους μαθητές ως εξής:

Η τάξη ΣΤ που τώρα έχει 50 μαθητές σε 2 τμήματα να λειτουργήσει σε 3 τμήματα :

ΣΤ 1 17μαθητές, ΣΤ 216μαθητές, ΣΤ 3 16 μαθητές – το ΣΤ 3 να λειτουργήσει στην αίθουσα του Χημείου (60 τμ) η οποία πολλές φορές στο παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας τάξης.

Η Γ τάξη που τώρα έχει 50 μαθητές σε 2 τμήματα να λειτουργήσει σε 3 τμήματα :

Γ 1 17 μαθητές, Γ 2 17 μαθητές, Γ 3 16 μαθητές – το Γ 3 να λειτουργήσει στην αίθουσα 49 τμ που σήμερα στεγάζεται το Γραφείο Δασκάλων. Το γραφείο δασκάλων δεν μπορεί να φιλοξενήσει με ασφάλεια το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου που ξεπερνάνε τα 26 άτομα (έδρες κλπ) και αποφασίζουμε να μεταφερθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων που είναι πολύ μεγάλη και μπορεί να φιλοξενήσει τους εκπαιδευτικούς με τους όρους ασφαλείας. Άλλωστε φέτος δεν θα γίνουν εκδηλώσεις – γιορτές  με συγκέντρωση όλων των μαθητών σε κοινό χώρο.

Η Δ τάξη που τώρα έχει 44 μαθητές σε δύο τμήματα να λειτουργήσει σε 3 τμήματα :

Το Δ1 με 17 μαθητές, το Δ 2 με 17 μαθητές και το Δ 3 με 10 μαθητές στην αίθουσα της Βιβλιοθήκης –περίπου 23 τμ η οποία και στο παρελθόν είχε λειτουργήσει ως αίθουσα διδασκαλίας μικρού τμήματος και μπορεί να φιλοξενήσει 10 θρανία με 1 μαθητή σε κάθε θρανίο που θα κάθονται χιαστί και τηρούνται οι αποστάσεις που έθεσε ο ΕΟΔΥ για τη λειτουργία των αιθουσών διδασκαλίας τον Ιούνιο.

Η Α τάξη που σήμερα έχει 39 μαθητές σε 2τμήματα να λειτουργήσει  με 3 τμήματα :

Α1 15 μαθητές, Α2 14 μαθητές και Α3 με 10 μαθητές. Το Α3 να φιλοξενηθεί στην βοηθητική αίθουσα δίπλα στη θεατρική σκηνή για την οποία ισχύουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα με αυτή που σήμερα φιλοξενεί τη βιβλιοθήκη και σχεδιάζουμε να φιλοξενήσει το Δ3.

Η Ε τάξη έχει συνολικά 56 μαθητές σε 3 τμήματα :  Ε1 19, Ε 2 19 και Ε 3 18 μαθητών τους οποίους αδυνατούμε να χωρίσουμε καθώς δεν έχουμε άλλη αίθουσα διαθέσιμη και

Η Β τάξη έχει 32 μαθητές σε 2 τμήματα :  Β 1 16 μαθητές και Β 2 16 μαθητές.

Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε τις μεγαλύτερες δυνατές αποστάσεις σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου για το σύνολο των μαθητών σε καθημερινή βάση και πολύ κοντά στη λειτουργία που καθόρισε ο ΕΟΔΥ και το Υπ Παιδείας τον Ιούνιο του 2020 κατά την χαλάρωση του  lockdown με την εκ περιτροπής λειτουργία.

  • Επισημαίνουμε ακόμα ότι η πρόταση αυτή χρειάζεται να υλοποιηθεί γιατί εκτός από τους όρους ασφάλειας που επιτυγχάνεται στη λειτουργία του σχολείου είναι ομόφωνη η διαπίστωση τόσο των εκπαιδευτικών του σχολείου όσο και ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας ότι η μείωση του αριθμού μαθητών στην τάξη έχει τεράστια ευεργετικά αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόδοση των μαθητών. Σε τέτοιες συνθήκες μπορούν να βοηθηθούν πολύ περισσότερο και οι πιο αδύναμοι μαθητές καθώς και μαθητές που σε συνθήκες 25 μαθητών σ ορισμένες περιπτώσεις περιθωριοποιούνται και αποξενώνονται ενώ ο εκπαιδευτικός είναι πολύ πιο δύσκολο να βοηθήσει αποτελεσματικά σε προσωπικό επίπεδο το κάθε παιδί.
  • Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι ιδιαίτερα για την κατάτμηση των τμημάτων με 25 μαθητές (στις Γ και ΣΤ τάξεις) επιβάλει την κατάτμηση και το γεγονός ότι με τους 25 μαθητές και το δεδομένο εμβαδόν των αιθουσών παραβιάζονται οι όροι λειτουργίας που ορίζει ο Κανονισμός Πυροπροστασίας (ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 41/ ΦΕΚ 80/τεύχος Α΄/ 7-52018) το εμβαδόν των αιθουσών διδασκαλίας του σχολείου είναι 49 τμ και εξαιρώντας το εμβαδόν των σταθερών επίπλων (βιβλιοθήκες κλπ) το ελεύθερο εμβαδόν δεν ξεπερνάει τα 47 τμ. Ο Κανονισμός Πυροπροστασίας για τις διδακτικές αίθουσες ορίζει 2τμ για κάθε μαθητή εξαιρουμένων των σταθερών επίπλων. Κατά συνέπεια ο αριθμός των μαθητών ΔΕΝ πρέπει να υπερβαίνει τους 23 σε μόνιμη βάση, για λόγους πυρασφάλειας.

Για να υλοποιηθεί αυτή η πρόταση το σχολείο διαθέτει τα θρανία και τις καρέκλες και έδρες που χρειάζεται και πρέπει να προβλεφθεί μόνο το επιπλέον εκπαιδευτικό προσωπικό , δηλαδή :

4 δάσκαλοι τάξης, και διάθεση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για τις επιπλέον διδακτικές ώρες ως εξής :  Αγγλικών 12 ώρες, Φυσικής Αγωγής 11 ώρες, πληροφορική 4 ώρες (καλύπτεται από το ωράριο της εκπαιδευτικού πληροφορικής του σχολείου), εικαστικά 4 ώρες, Μουσική 4 ώρες, θεατρική αγωγή 3 ώρες,2 ώρες Γαλλικά.

Σχετικά με τη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου.

 

Λαμβάνοντας υπ όψη :

Τις σαφείς οδηγίες για την αποφυγή συγχρωτισμού των μαθητών διαφορετικών τάξεων, λόγος για τον οποίο καλούμαστε να οργανώσουμε διαφορετικές ώρες διαλείμματος άλλωστε.

Το  γεγονός ότι οι μαθητές χρειάζονται αντικειμενικά περισσότερο χώρο καθώς θα πρέπει να φάνε και αντικειμενικά δεν μπορεί να γίνει αυτό φορώντας μάσκα. Κατά συνέπεια επιβάλλονται μεγαλύτερες αποστάσεις και σε καμιά περίπτωση 2 μαθητές στο ίδιο θρανίο. Δεν ξεχνάμε ότι τα παιδιά θα είναι κουρασμένα από την πρωινή λειτουργία και σε συνθήκες χαλάρωσης θα είναι ακόμα πιο δύσκολη η συνεχής χρήση της μάσκας.

Ότι  το Υπουργείο καλεί τους γονείς να αφήσουν περισσότερο τους μαθητές στο ολοήμερο εξετάζοντας μάλιστα το ενδεχόμενο της παράτασης της λειτουργίας του και επιμένει ότι αυτό θα είναι ασφαλέστερο για την οικογένεια.

Ότι σήμερα έχουμε 80 μαθητές εγγραμμένους στο ολοήμερο ενώ αυτή η τάση αυξάνεται ως αποτέλεσμα και των ανακοινώσεων της υπουργού που παροτρύνει σε μεγαλύτερη προσέλευση.

Θεωρούμε εξαιρετικά επικίνδυνο να λειτουργήσουν στο ολοήμερο τμήματα των 25 μαθητών. Κάτι τέτοιο αντιστρατεύεται τις οδηγίες για την ασφαλή  λειτουργία του σχολείου του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας και όχι μόνο τις γενικές οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Κατά συνέπεια  στοιχειώδεις όροι για την ασφαλέστερη λειτουργία του ολοήμερου δημιουργούν την ανάγκη για τη λειτουργία των τμημάτων μέχρι 15 μαθητών με επιδίωξη την διαμόρφωση όσο το δυνατό τμημάτων από μαθητές της ίδιας τάξης – σταθερές ομάδες.

Με βάση αυτά πρέπει στο σχολείο μας να λειτουργήσουν τουλάχιστον 5 – και επειδή όπως φαίνεται θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες η τάση προσέλευσης παιδιών – 6 τμήματα στο ολοήμερο καθώς οι μαθητές δείχνουν ότι ενδέχεται να προσεγγίσουν αν όχι να ξεπεράσουν  τους 90.

Κατά συνέπεια ζητάμε να καλύψετε τη σχολική μονάδα υπολογίζοντας :

2 δασκάλους για το ολοήμερο και τις επιπλέον αναγκαίες ώρες ειδικοτήτων  για την κάλυψη 6 τμημάτων στο ολοήμερο – συνολικά 90 ώρες πλέον του πρωινού προγράμματος.

Σε συνθήκες covid19 η ύπαρξη σταθερού υπευθύνου δάσκαλου για κάθε δύο τμήματα ολοήμερου (επισημαίνουμε  ιδιαίτερα ότι πάντα θεωρούσαμε χρήσιμη και αναγκαία την διάθεση σταθερού δασκάλου στο ολοήμερο ),επιβάλλεται και για λόγους μεγαλύτερης δυνατής ασφάλειας και σταθερότητας και δεν μπορεί να υποκατασταθεί από την καθημερινή εναλλαγή όλων των εκπαιδευτικών σε όλα τα τμήματα που αντικειμενικά δεν μπορεί να έχει συνολική εποπτική εικόνα και συνέχεια άρα και μέγιστη ασφάλεια στη λειτουργία του ολοήμερου.

Σε ότι αφορά την υλικοτεχνική υποδομή και την ύπαρξη διαθέσιμων αιθουσών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα καθώς με την αποχώρηση των πρωινών τμημάτων απελευθερώνονται όλες οι αίθουσες τάξεων και είναι διαθέσιμες.

Με βάση όλα τα παραπάνω συνοψίζουμε ότι για τη λειτουργία τόσο των επιπλέον πρωινών τμημάτων όσο και του ολοήμερου με όρους υγειονομικής ασφάλειας και εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας

  Κρίνουμε ως απαραίτητο από τη Δνση – ΠΥΣΠΕ την κάλυψη όλων των επιπλέον εκπαιδευτικών όπως αναλυτικά προσδιορίζουμε παραπάνω.

 Κρίνουμε ως απαραίτητο την κάλυψη με όλους του εκπαιδευτικούς πριν από τον αγιασμό καθώς οι ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας και η ασφάλεια λόγω πανδημίας δεν επιτρέπει ούτε προσωρινά να υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς. Δεν μπορούμε να μοιράζουμε τα παιδιά μιας τάξης στις άλλες δημιουργώντας συγχρωτισμό μαθητών.

Με βάση αυτό θεωρούμε ότι πρέπει η Δ/νση να εξασφαλίσει πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς αναπληρωτές στο γραφείο οι οποίοι να μπορούν να καλύψουν και τις ολιγοήμερες άδειες των εκπαιδευτικών στα σχολεία ή να διαθέσει περίσσευμα διδακτικών ωρών σε κάθε σχολείο που σε έκτακτες περιπτώσεις θα μπορεί να καλύψει προσωρινές απουσίες συναδέλφων.

Ζητάμε από το Δήμο τη διάθεση και 2ης καθαρίστριας για την κάλυψη της καθαριότητας του σχολείου σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του και μετά το ολοήμερο καθώς και τον καθαρισμό των επιπλέον αιθουσών διδασκαλίας. Επισημαίνουμε ότι η καθαρίστρια του σχολείου έτσι κι αλλιώς δεν επαρκεί με τα δεδομένα της πανδημίας. Το ωράριό της είναι 6.30 ώρες και μπορεί να καλύψει το σχολείο πριν από την έναρξη και μέχρι το μεσημέρι. Για την κάλυψη του ολοήμερου και τον καθαρισμό μετά από το ολοήμερο είναι αναγκαία η διάθεση 2ης καθαρίστριας.

Το παρόν συντάχθηκε και υπογράφεται

Η Δντρια                                                                                    Οι  εκπαιδευτικοί του 1ου ΔΣ Πόρτο Ράφτη

 

 

 

 

 

 

 

 

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων