Στον Ολλανδό Αντρέ Γκέιμ (φωτογραφία) και το Ρωσοβρετανό Κονσταντίν Νοβοσέλοφ από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ θα απονεμηθεί το Βραβείο Νόμπελ Φυσικής 2010, για «τις επαναστατικές εργασίες τους στο γραφένιο», το λεπτότερο και…
ανθεκτικότερο υλικό που έχει ανακαλυφθεί έως σήμερα, όπως ανακοίνωσε η Επιτροπή Νόμπελ….
Το Βραβείο Νόμπελ Φυσικής…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 5 Οκτωβρίου 2010
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Βραβείο Νόμπελ Φυσικής…
BIG BROTHER-ALPHA:ΑΣ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ…ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ!!!
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 4 Οκτωβρίου 2010
Τουλαχιστον 10 χρονια πισω επεστρεψε η Ελληνικη Τηλεοραση απο χθες το βραδυ με τη πρεμιερα του reality show Big Brother της Endemol,οπου φετος την εκτελεση της παραγωγης και προβολης του για την Ελλαδα εχει αναλαβει το κατεχομενο καναλι της Κατζας,ο Alpha.
Παικτες βγαλμενοι απο το “Ρετιρε του 2010”,φιγουρες τραγικες,που πιο πολυ μοιαζουν με το αποτελεσμα κατα λαθος εκτρωσης απο παραφυσην βιασμο σε υπογεια διαβαση της Κηφισιας,σκηνικο pop φτηνιαρικο που εχει στη μεση μια πισινα,στην οποια το νερο κοκκινιζει αν κανεις το λαθος να κατουρησεις μεσα,σεναριο τουλαχιστον για γελια,με κειμενογραφους που δυστυχως απετυχαν να κανουν καριερα στo Ρεπορταζ Χωρις Συνορα και στην Ανατροπη και τωρα το παιζουν επιστημονικοι συνεργατες ενος reality show το οποιο φιλοδοξει να κανει πρωταγωνιστες της καθημερινοτητας μας,τους αθλιους κομπαρσους της ιδιας της ζωης,τους οποιους πατας στο δρομο καθως τρεχεις για να πας στη δουλεια σου,ή φτηνεις επανω τους τη ζεστη σου χλεπα μετα απο τον πρωτο καφε φιλτρου που πινεις στο κυλικειο της εταιρειας που εργαζεσαι.
Ο καθε λαος λενε εχει το τηλεοπτικο πολιτισμο που του αξιζει…Ενα πολιτισμο απολιτιστο,που μονο στοχο εχει το γρηγορο και ευκολο κερδος,εναν πολιτισμο fast food,τοσο γρηγορο οπως τα western burgers των goody’s τα οποια σου καθονται στον οισοφάγο,εαν δεν παρεις και coca cola μαζι…τοσο γρηγορο,οπως και η εκσπερμάτωση ενος του αγαμητου Facebooκακι το οποιο περιμενει το group απο το reunion παρτυ της 3ης Λυκειου…μπας και εκει τη γαμησει την πρωτη του ονείρωξη που ηταν η Ηλεκτρα απο το Γ3.
Hello Big Brother,με την “Μπραβο καλως ηρθατε” Ρουλα,το ξανθο μπουμπουκι που αλλαξε τα δεδομενα στα ψυχαγωγικα προγραμματα,η γυναικα θαυμα που βρηκε γκομενα στο Σχοινα την οποια επειτα παντρεύτηκε και γκάστρωσε…που στα νοιατα της περπαταγε μεχρι και σε αναμμένα καρβουνα για να ανεβασει τη τηλεθεαση…η γυναικα που δεν κιοτεψε μπροστα στη κοντουλα γιαγια με τα ασπρα μαλλια που λεγεται “κλιμακτήριος”,όρος που δεν αποτελει νεα τεχνολογια κλιματιστικών inverter,αλλα ορος ζωης.
Μια Ρουλα που για τοσα χρονια τρεφονταν με ξενοφερτα σκουπιδια γερμανικης και οχι μονο προελευσης,με αποτελεσμα να παρει καποια κιλα και τα ψωμακια της να τα μεταφερει σε αλλα μερη του σωματος της πχ εγκεφαλος,με αποτελεσμα να εχουμε αυτο το εξαιρετικης ποιοτητας πλασμα το οποιο μαλιστα συμφωνα με τελευταιες ερευνες αποτελει και ειδος υπο εξαφανιση μαζι με τον Μικρουτσικο,που τωρα κανει τον Καραγκιοζη διαφημίζοντας τσαντες και σχολικα για τα μουλικα που ψωνιζουν στα Jumbo και τις μητερες τους που ψωνιζονται στους επανω οροφους μαζι με τους ταμειες…
Στις μεγαλες κρισεις που ο λαος λόγω φτωχειας καθεται έγκλειστος στο σπιτι του και βλεπει τηλεοραση,τα τηλεοπτικα προγραμματα πρεπει να ειναι οσο πιο χαμηλης ποιοτητας διασκεδαστικά γινεται,ωστε να ευνουχίζεται η δυνατοτητα του ατομου για την αναπτυξη της κριτικης του σκεψης και να καλλιεργείται το συναίσθημα της απάθειας. Εξάλλου καμια κυβερνηση δεν ηθελε να ειχε ξυπνιους και μορφωμενους πολιτες ωστε να μπορει να τους ελεγχει…και αυτο ανα τις δεκαετιες διαμόρφωνε μεσα απο τα εκαστοτε media
Με το Big Brother 1…μας εκαναν μερος της καθημερινότητας μας τις καμερες που τωρα μας εχουν επιβαλλει μεσα απο τους διαφορων ειδων τρομονομους…και τωρα 10 χρονια μετα,με το νεο Big Brother και τα διαφορων ειδων τηλεπαιχνιδια…προσπαθουν να μας κανουν να ξεχασουμε την περα για περα κατασκευασμενη κριση και τα μετρα λιτότητας,με τα οποια εμεις πληρωνουμε τις δικες τους ρεμουλες,προσφέροντας μας την πιο υπουλη μορφη πρεζας.
Τη βλακεια.
Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε.
Κατηγορία Γενικά | 140 σχόλια »
Στον «αέρα» το νέο site του Εξάντα!
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 4 Οκτωβρίου 2010
Για όλους όσοι είστε φίλοι του Εξάντα, τα νέα είναι ευχάριστα. Χαρακτηριστικά διαβάζουμε στην επιστολή του Γιώργου Αυγερόπουλου:
«Φίλοι και φίλες,
Από σήμερα είναι στον αέρα η νέα επίσημη ιστοσελίδα του Εξάντα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.exandasdocumentaries.com/
Στο ανανεωμένο official site της σειράς, μπορείτε να παρακολουθείτε online όλα τα ντοκιμαντέρ μας, που προβλήθηκαν στη ΝΕΤ, από το 2004 μέχρι και σήμερα. Επίσης, παρέχεται πρόσβαση σε επιπλέον αδημοσίευτο οπτικοακουστικό υλικό.
Όλες οι ταινίες του Εξάντα έχουν ταξινομηθεί κατά χρονική, θεματική και γεωγραφική σειρά. Έμφαση δόθηκε στον σχεδιασμό, προκειμένου η περιήγηση για τον χρήστη να είναι απλή παρά τον όγκο της πληροφορίας.
Σκοπός είναι να …
συγκεντρωθούν σε ένα σημείο και να ταξινομηθούν όλες οι δουλειές του Εξάντα από το 2000 ως σήμερα. Και αυτό να αποτελέσει ένα ζωντανό ημερολόγιο των κρίσεων και των προβλημάτων που βασανίζουν τον πλανήτη την τελευταία δεκαετία.
Γνώμες, ιδέες και παρατηρήσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες
Χαιρετισμούς
Γιώργος Αυγερόπουλος
Δημιουργός της σειράς ντοκιμαντέρ Εξάντας»
Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/10/site.html#ixzz11Nz4yy1q
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στον «αέρα» το νέο site του Εξάντα!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ: Για ΔΝΤ και Ελλάδα
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 4 Οκτωβρίου 2010
Την ύπαρξη μιας μυστικής Επιτροπής που οδήγησε την Ελλάδα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και διαχειρίζεται τις τύχες της χώρας μας, καθώς και των άλλων αδύναμων Οικονομιών της Ευρωζώνης… τα τελευταία δύο χρόνια, αποκάλυψε η αμερικανική εφημερίδα «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ».Οπως έγραψε η έγκριτη εφημερίδα, αμέσως μετά από την κατάρρευση της αμερικανικής τράπεζας Λίμαν Μπράδερς, το Σεπτέμβριο του 2008, και την παγκόσμια οικονομική κρίση που ακολούθησε, ένα μυστικό κονκλάβιο διερευνούσε το ενδεχόμενο κατάρρευσης οικονομίας κράτους – μέλους της ζώνης του ευρώ και εκπονούσε ανάλογο σχέδιο αντίδρασης.
Το «κονκλάβιο» αυτό έχει και το όνομα της… «επιτροπής που δεν υπήρξε ποτέ», καθώς όλες οι δραστηριότητές του καλύπτονταν από άκρα μυστικότητα.
Οπως επισημαίνει η διεθνούς εμβέλειας αμερικανική εφημερίδα, «το Μάρτιο του 2009, ο Ξαβιέ Μούσκα, στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών της Γαλλίας, ετοιμαζόταν να εγκαταλείψει τη θέση του ως πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων, ένα ειδικό σώμα τεχνοκρατών που διαχειριζόταν την οικονομική πολιτική της Ε.Ε. Ενημερώνοντας τον διάδοχό του, Αυστριακό Τόμας Βίζερ, του είπε: «Παρεμπιπτόντως, υπάρχει και μια ομάδα που επίσημα δεν υφίσταται».
Η μυστική αυτή ομάδα λειτουργούσε από το Νοέμβριο του 2008 για τη δημιουργία σχεδίου αντιμετώπισης κρίσης από χώρα – μέλος της Ευρωζώνης και μέλη της ήταν κορυφαία στελέχη των οικονομικών επιτελείων των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων, με θέση κάτω από τους υπουργούς. Τα μέλη της ομάδας προέρχονταν από τα επιτελεία της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του γραφείου του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ».
«Αυτή η ομάδα κρούσης», αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα, «συναντιόταν κρυφά στο περιθώριο συνόδων κορυφής, συχνά ξημερώματα ή αργά το βράδυ, εξετάζοντας πιθανούς κινδύνους που θα μπορούσαν να προέλθουν από χώρες όπως η Πορτογαλία, η Ιρλανδία, η Ελλάδα και η Ισπανία. Εκεί η Ευρωπαϊκή Ενωση πίεζε να αναλάβει κεντρικό ρόλο στη συγκέντρωση και χορήγηση κεφαλαίων σε χώρες που είχαν ανάγκη, έχοντας στο πλευρό της τη Γαλλία».
Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, η Επιτροπή πάλεψε να ξεπεράσει τις διαφωνίες που υπήρχαν στο εσωτερικό της Ευρωζώνης για το αν θα έπρεπε να διασωθεί μία οικονομία κράτους – μέλους που καταρρέει. Μία απάντηση, που όπως επισημαίνουν οι συντάκτες του εκτενούς ρεπορτάζ, η Επιτροπή «δεν τη βρήκε ποτέ».
Σε αυτό το γεγονός, όπως υποστηρίζει το δημοσίευμα, συνέβαλαν οι ιδεολογικές διαφορές στο εσωτερικό της Ευρωζώνης, αλλά και οι διαφορετικές ατζέντες που είχαν οι δύο ισχυροί της Ευρώπης, η καγκελάριος της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ και ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί.
Η αμερικανική εφημερίδα κάνει ειδική αναφορά στις εκλογές στη Γερμανία και υποστηρίζει ότι η Γερμανίδα καγκελάριος ζήτησε την παρουσία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στο μηχανισμό στήριξης της ελληνικής οικονομίας, γιατί μόνο έτσι θα μπορούσε να πείσει τους ψηφοφόρους της γερμανικής επαρχίας για την αναγκαιότητα του μηχανισμού στήριξης.
Ωστόσο, η Μέρκελ δεχόταν και εισηγήσεις ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι απλώς «έλλειψη ρευστού», αλλά ότι «η χώρα χρειάζεται επιδιόρθωση». Από την πλευρά του, ο Σαρκοζί κατάλαβε αμέσως ότι τα προβλήματα της Ελλάδας απειλούν να συνταράξουν την Ευρωζώνη και ζήτησε άμεση δράση.
Οπως έγραψε η «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ», ο κίνδυνος κρίσης κρατικών χρεών είχε αρχίσει να απασχολεί την Ευρωζώνη ήδη από τον Οκτώβριο του 2008, όταν η Ουγγαρία, μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά εκτός του ενιαίου ευρωπαϊκού νομίσματος, είδε να στερεύει ο δανεισμός από τις διεθνείς αγορές. Τότε οι Βρυξέλλες χρησιμοποίησαν ειδικό μηχανισμό, επιτρέποντας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Παγκόσμια Τράπεζα να σώσουν την Ουγγαρία, παρέχοντας 20 δισεκατομμύρια ευρώ σε δάνεια.
Το δημοσίευμα προσθέτει πως «σύντομα έγινε κατανοητό ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση δεν είχε ανάλογο μηχανισμό να σώσει με παρόμοιο τρόπο χώρα της Ευρωζώνης. Επιπλέον, η ιδέα της προσφυγής στο ΔΝΤ ήταν ταμπού για πολλούς κορυφαίους παράγοντες της Ε.Ε., επειδή οι τελευταίοι θεωρούσαν ότι στο Ταμείο προσφεύγουν μόνο φτωχές χώρες του πρώην κομμουνιστικού μπλοκ».
Η αμερικανική εφημερίδα αποκάλυψε επίσης πως η Ευρωζώνη κινητοποιήθηκε μόλις το Φεβρουάριο του 2010 και ότι μόνο τότε άνοιξε σε όλα τα μέλη της η πρόσβαση στη μυστική επιτροπή, γιατί τότε πλέον ήταν εμφανής η αδυναμία της Ελλάδας να προχωρήσει στις αγορές και μία χρεοκοπία θα είχε πολύ χειρότερα αποτελέσματα από την κατάρρευση της Λίμαν Μπράδερς.
Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/10/blog-post_9272.html#ixzz11NxyiRw4
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ: Για ΔΝΤ και Ελλάδα
Οι συνδικαλιστές δεν δουλεύουν ποτέ, ασχολούνται μόνο με τον συνδικαλισμό…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Οκτωβρίου 2010
http://ellinas-xoris-ellada.blogspot.com/
Εκτιμήσεις για όλα τα γούστα. Μεταφράζεται σε γενική απεργία-γενική αποτυχία. Είναι το μήνυμα της προχθεσινής διαμαρτυρίας των εργατικών συνδικάτων της Ισπανίας ενάντια στα οικονομικά μέτρα λιτότητας της σοσιαλιστικής κυβέρνησης και στις αλλαγές στην εργατική νομοθεσία της χώρας. Μιας κυβέρνησης, υποτίθεται με την ίδια πολιτική ιδεολογία της δικιάς μας. Η πρώτη γενική απεργία τα τελευταία οκτώ χρόνια στην ιβηρική χερσόνησο ανέδειξε, με την βοήθεια της συντηρητικής αξιωματικής αντιπολίτευσης, ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ρόλο πολλών χιλιάδων συνδικαλιστών. Των εργατοπατέρων με συντεχνιακή νοοτροπία, αλλά και προνόμια, που οδηγούνται όλο και περισσότερο σε απομόνωση.
Το θέμα αφορά κι εμάς. Όπως και να το κάνουμε, ξεχωρίζουμε μέσα στο γενικότερο πανευρωπαϊκό κλίμα διαμαρτυριών κατά της λιτότητας. Τα βασικά αίτια της οικονομικής κρίσης μπορεί να…
διαφέρουν από χώρα σε χώρα, αλλά οι συνταγές για την θεραπεία της είναι περίπου οι ίδιες. Ο γραμματέας της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων, John Monks, παραδέχτηκε ότι η Ελλάδα επέβαλε τα πλέον αυστηρά μέτρα λιτότητας, με δεύτερη την Ισπανία. Ακολουθούν Πορτογαλία και Ιρλανδία, όπου τις τελευταίες ημέρες οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον κάθε άλλο παρά ευχάριστες είναι. Το μήνυμα έστειλαν οι συντονισμένες διαμαρτυρίες εργατικών συνδικάτων πολλών ευρωπαϊκών χωρών στις Βρυξέλλες.
Συνδικάτων, ο ρόλος των οποίων αμφισβητείται από τους ίδιους τους εργαζόμενους ακριβώς στην πιο δύσκολη περίοδο για όλους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ισπανία, όπου η έβδομη γενική απεργία τα τελευταία 35 χρόνια (από τον θάνατο του Φράνκο) σημείωσε την μεγαλύτερη αποτυχία από πλευράς συμμετοχής. Τα νούμερα είναι εκ διαμέτρου αντίθετα, με τα εργατικά συνδικάτα να μιλούν για επιτυχία συμμετοχής 70-75%, την δε κυβέρνηση να μειώνει το ποσοστό σε 20-25%. Η αντικειμενική αλήθεια είναι πως η απεργία έγινε αισθητή μόνο στα βιομηχανικά συγκροτήματα, τις υπεραστικές συγκοινωνίες, στα αεροδρόμια και σε ορισμένα καταστήματα, όπου κυριάρχησε ο φόβος επεισοδίων και αντιποίνων. Παρ΄ όλα αυτά υπήρξαν 50 τραυματίες, 100 συλλήψεις και εκτεταμένες καταστροφές από αναρχικούς στη Βαρκελώνη (φωτογραφία).
΄Ομως, ο κόσμος έμαθε ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες συνδικαλιστές που είναι ελεύθεροι υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει ότι πληρώνονται χωρίς να πηγαίνουν ποτέ να δουλέψουν, καλυπτόμενοι από την κατά περίπτωση νομοθεσία που προβλέπει ότι ένα συγκεκριμένο ποσοστό από τους εργαζόμενους σε κάθε τόπο δουλειάς μπορεί να ασχολείται μόνο με συνδικαλιστικά θέματα. Πόσοι ακριβώς είναι αυτοί; Η σοσιαλιστική κυβέρνηση αρνήθηκε να δώσει στοιχεία, με την συντηρητική αντιπολίτευση να την κατηγορεί για …απόρρητο μυστικό. Τελικά έγινε γνωστό ότι στο δήμο της Μαδρίτης κάπου 3.500 εργαζόμενοι πληρώνονται για να ασχολούνται με τα συνδικαλιστικά, ενώ σε κάποιες κυβερνητικές υπηρεσίας σε κάθε 75 δημόσιους υπαλλήλους αντιστοιχεί ένα συνδικαλιστής. Είπατε τίποτα!
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι συνδικαλιστές δεν δουλεύουν ποτέ, ασχολούνται μόνο με τον συνδικαλισμό…
Νταβάδες και πολιτικοί τρομοκρατούν την κοινωνία…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Οκτωβρίου 2010

Αν διαβάσεις σήμερα προσεχτικά τον τύπο της διαπλοκής, μπορεί να αισθανθείς όπως εγώ: βρωμισμένος. Λερωμένος από την σαπίλα και την χυδαιότητα ελεεινών υποκειμένων, που δυστυχώς δομούν την κοινή γνώμη και υποστηρίζουν την συγκρότηση της «κοινής λογικής» στην Ελλάδα. Η ελληνική κοινωνία εμφανίζεται να απειλείται από μυστήριες δυνάμεις του σκότους, οι οποίες επιδιώκουν να προκαλέσουν χάος, οδηγώντας πρώτα τον λαό να απορρίψει τον δικομματισμό στη κάλπη και μετά σε διαδηλώσεις και βίαιες αντιδράσεις, ώστε να…
χαθεί ο έλεγχος, να μας εγκαταλείψουν οι προστάτες μας της τρόικας και να επέλθει η τελειωτική καταστροφή. Αφού πρώτα η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου κατατρομοκράτησε τους Έλληνες με απειλές που τις ονόμαζε διλήμματα και οικονομικά μέτρα, τώρα οι μαριονέτες των νταβάδων ξεσαλώνουν κυριολεκτικά, υπαινισσόμενοι σχέδιο ανατροπής της κυβέρνησης από δήθεν αγανακτισμένους.
Όλα αυτά γίνονται διότι πιστεύουν ότι η κοινωνία είναι αγέλη και οι πολίτες εύπλαστη μάζα, την οποία μπορούν να χειραγωγούν και να κατευθύνουν με περισσότερη ή λιγότερη ευκολία, ανάλογα με τα μικροσυμφέροντά τους, αρκεί να είναι ενωμένοι και να υπάρχει συνοχή στο μήνυμα: η κυβέρνηση και οι προβεβλημένοι πολιτικοί έχουν τις λύσεις και τα ΜΜΕ την γνώση και αίσθηση του «γενικού καλού». Οι υπόλοιποι είναι εχθροί της κοινωνικής ειρήνης, ανεύθυνοι, παράλογοι, τυχοδιώκτες. Όμως, τίποτε από αυτά δεν θα μπορούσε να σταθεί στη κοινωνία αν πρώτα δεν είχαν αποβλακώσει τον πολίτη-τηλεθεατή και αν υπήρχε υψηλό επίπεδο παιδείας και συστηματοποιημένης εκπαίδευσης. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν και βρίσκουν και κάνουν, αλλά μάλλον πλέον το …παρακάνουν!
Η πολιτική, φίλοι, δεν υπάρχει για να δίνει λύσεις. Λύσεις καλείται να δώσει η κοινωνία σε όλες τις εκφάνσεις της, από την μικρο-κοινωνία, έως την επιστήμη και την τεχνολογία. Οι πολιτικοί κρίνονται από τον τρόπο που δομούν προβλήματα και αρθρώνουν την διαλεκτική της αντιμετώπισής τους. Η πολιτική υπάρχει για να προβληματοποιεί τις κοινωνικές σχέσεις και τίποτε άλλο. Χάος, λοιπόν, μπορεί να προκαλέσει αποκλειστικά ο τρόπος έκφρασης του πολιτικού λόγου, σε συνδυασμό ασφαλώς με την πολιτική πρακτική που ακολουθείται. Σε καμία περίπτωση «χάος» δεν προκαλείται από τις κοινωνικές αντιδράσεις, αλλά από την πολιτική στρατηγική και την τακτική που ακολουθείται από ένα κέντρο εξουσίας, το οποίο στην περίπτωσή μας υπερβαίνει την κυβέρνηση, έχοντας την μορφή συνολικά της πολιτικής τάξης της χώρας (κυρίαρχο πολιτικό σύστημα, ΜΜΕ, κρατικοδίαιτοι μεγαλοεπιχειρηματίες). Δεν χρειάζεται να σπαταλήσω χώρο για να αναφερθώ σε παραδείγματα. Ανατρέξτε στο πρόσφατο παρελθόν και στην ιστορία για να πειστείτε.
Έτσι, λοιπόν, αυτοί οι οποίοι συνειδητά προκάλεσαν την κρίση και ακόμη πιο συνειδητά της έδωσαν την σημερινή μορφή, έρχονται τώρα να απειλήσουν με «χάος» τα θιγόμενα δύο τρίτα της ελληνικής κοινωνίας, το οποίο (χάος) ασφαλώς, αν και εργαλείο της δικής τους πολιτικής χειραγώγησης του ελληνικού λαού, εμφανίζεται ότι προκαλείται από εξωτερικό αίτιο. Τούτη, μάλιστα, η προσέγγιση προβάλλεται ως «κοινή λογική». Μα, το «χάος» δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία μορφή διαλεκτικής έκφρασης της κρίσης, την οποία ακόμη κι ο Πάγκαλος δεν έχει ισχυρισθεί ότι προκάλεσε ο ελληνικός λαός. Τότε ίσως το «χάος» να το προκαλούν ξένες δυνάμεις οι οποίες επιβουλεύονται τα ελληνικά συμφέροντα. Μα, αυτές οι δυνάμεις, τις οποίες πριν από λίγους μήνες δήθεν απειλούσε με ένα πιστόλι ο πρωθυπουργός, δεν είναι αυτές που σήμερα τον τιμούν και τον επιβραβεύουν; Και η γελοιότητα πρέπει να έχει κάποια όρια!
Την θεωρία της καταστροφής εγώ και μερικοί άλλοι την διατυπώσαμε, ή η ίδια η τρόικα με τον πιο επίσημο τρόπο; Άραγε αυτή η θεωρία δεν βρίσκεται πίσω από την κοινωνική έννοια του χάους; Ας αφήσουμε πλέον τους αστεϊσμούς. Η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου επέλεξε ως στρατηγική το χάος. Είναι ο κυρίαρχος μηχανισμός της πολιτείας της και γίνεται εμφανής καθημερινά μέσω κραυγαλέων αντιφάσεων, λόγων και έργων και της πολιτικής σύγκρουσης του κράτους με κοινωνικές ομάδες και κοινωνικών ομάδων μεταξύ τους. Δίχως το «χάος» το καθεστώς δεν θα μπορούσε να ελέγξει τις καταστάσεις στην συγκυρία και δίχως την απειλή του χάους δεν θα μπορούσε να παράγει πολιτική νομιμοποίηση για την κυβέρνηση και το πολιτικό σύστημα. Η διαλεκτική του χάους είναι η τελευταία ελπίδα συντήρησης του καθεστώτος της διαπλοκής και σ’ αυτήν πλέον επενδύει.
Είναι, όμως, η πιο βρώμικη επένδυση που μπορεί κανείς να φανταστεί, με τεράστιες συνέπειες για το μέλλον του τόπου. Όποιος δεν διστάζει να απειλεί με «χάος» είναι προφανώς έτοιμος να αγωνιστεί για την νομιμοποίηση οποιασδήποτε μορφής κρατικής βίας, εξαναγκασμού, καταστολής ή ακόμη και εξανδραποδισμού μεγάλων τμημάτων της κοινωνίας που αντιδρούν στην βίαιη φτωχοποίησή τους, η οποία αποσκοπεί στην αύξηση της ανισότητας και στην περιθωριοποίηση, ώστε το κεφάλαιο στην Ελλάδα να αποκτήσει δελεαστικό περιβάλλον κερδοφορίας.
Είναι πρόδηλο ότι το καθεστώς μέσω της απειλής περί χάους, προετοιμάζει το έδαφος για κοινωνικές και πολιτικές καταστάσεις …ροκ. Επιδιώκει πλέον ανοιχτά την διεύρυνση της αναστάτωσης, ώστε να προωθήσει πολιτικές που θα προκαλέσουν λύσεις ευνοϊκές για την συντήρησή του, την ανανέωσή του και την μακροημέρευση των παραγόντων που το συγκροτούν. Επιζητεί εναγωνίως να διαμορφωθούν καταστάσεις τις οποίες με την «κοινή λογική» που υποστηρίζει, θα μπορούσε να ορίσει ως χαοτικές, ώστε να επιβληθούν λύσεις ανάγκης. Μόνο που τέτοιες λύσεις προϋποθέτουν την μετατροπή της χώρας σε μια σύγχρονη μορφή κράτους έκτακτης ανάγκης, που περιέγραφε και ο Νίκος Πουλαντζάς. (Ξανα) διαβάστε τι έγραψε ο άνθρωπος αυτός, μετά ρίξτε μια ματιά στο «το δημοκρατικό παράδοξο» της Chantal Mouffe και κατόπιν προσπαθήστε να καταλάβετε τι είναι πολιτική προσεγγίζοντας τον Foucault. Μετά ξαναδιαβάστε τον σημερινό διαπλεκόμενο τύπο, και είμαι σίγουρος, ότι θα καταλάβετε το …σχέδιο.
Πίσω από την απειλή του χάους, κρύβεται η πιο μαύρη όψη αυτών που έκαναν τους ευαίσθητους Έλληνες να ντρέπονται που υπάρχουν. Ένοιωσαν να χάνεται το έδαφος της ηγεμονίας κάτω από τα πόδια τους και τώρα είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν οποιαδήποτε «τελική λύση» στο πρόβλημά τους, που είναι ασφαλώς όσοι Έλληνες αγωνίζονται για την πρόοδο και την ευημερία.
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νταβάδες και πολιτικοί τρομοκρατούν την κοινωνία…
Οι χτίστες της προπαγάνδας…
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 3 Οκτωβρίου 2010
http://mikrosfokion.blogspot.com/
Έκτακτη είδηση: Ο κουρασμένος ανέλαβε την αντικειμενική ευθύνη για την ξαφνική μπόρα που είχε αναστατώσει τους πολίτες κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας του.
Μη σας φαίνεται περίεργο. Ο κουρασμένος έχει την τάση να αναλαμβάνει την ευθύνη για τα πάντα. Αρκεί αυτά τα πάντα να μην είναι σκάνδαλα.
Δηλαδή ακόμα και αν δεχθούμε την σχιζοφρενική στάση του και υποστηρίξουμε ότι τώρα έχει δίκιο (που λέει ότι δεν υπήρχε σκάνδαλο) και όχι τότε που έλεγε «συγγνώμη είμαι ηλίθιος δεν είχα καταλάβει το μέγεθος του σκανδάλου» το συμπέρασμα που καταλήγουμε είναι το εξής:
Ο κουρασμένος μια φορά αποφάσισε να αναλάβει την πολιτική ευθύνη και αυτό το έκανε για μια περίπτωση που δεν χρειαζόταν. Αφού δεν υπήρχε σκάνδαλο.
Για όλα τα υπόλοιπα σκάνδαλα δεν ανέλαβε την πολιτική ευθύνη. Εκτός και αν παραδεχθούμε ότι κατά την διακυβέρνηση της ΝΔ δεν έγινε κανένα σκάνδαλο, η οικονομία ήταν θωρακισμένη και οι πολίτες τρισευτυχισμένοι που ζούσαν σε έναν επίγειο παράδεισο.
Μετά τον κουρασμένο ήρθε και ο Ρουσόπουλος για να…
στείλει γράμμα στην επιτροπή για να πει ότι ο ίδιος δεν έχει καμιά σχέση. Ο άνθρωπος επειδή είναι πιστός νόμιζε ότι όλες αυτές οι ανταλλαγές δεν γινόντουσαν με ανθρώπινη παρέμβαση αλλά πραγματοποιήθηκαν με ένα θαύμα.
Γιατί δεν πήγαν οι ίδιοι στην βουλή αλλά έστειλαν γράμμα; Ο μεν κουρασμένος βαριόταν να κάνει τόσο μεγάλη διαδρομή ο δε Ρουσόπουλος για να τιμήσει τον πατέρα του που ήταν ταχυδρόμος.
Σε καμία περίπτωση δεν ήθελαν με αυτόν τον τρόπο να πουν στην εξεταστική σε πιο γράμμα τους έχουν γραμμένους. Αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν πρόκειται να τους κάνει κάτι.
Πολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έχουν εκφράσει την αντίρρηση τους για την περαίωση και θα ψηφίσουν κατά συνείδηση.
Δηλαδή ότι πει η κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά σχεδιάζει να πάρει μέτρα προς όφελος των πολιτών. Για το καλό μας και μόνο για το καλό μας (μη γελάς, σε βλέπω!) η κυβέρνηση σκέφτεται να φορολογήσει με τον ανώτατο συντελεστή τα λιπαρά τρόφιμα και το «πρόχειρο φαγητό» για να αντιμετωπίσει την παχυσαρκία.
Ουσιαστικά και η τρόικα αυτόν τον σκοπό έχει. Γι΄ αυτό μας κόβουν μισθούς και συντάξεις και μας έχουν ταράξει στην φορολογία. Για να αδυνατίσουμε. Για το καλό της υγείας μας.
Το μνημόνιο λοιπόν θα φύγει όταν όλοι οι Έλληνες θα έχουμε γίνει στυλάκια. Και κάπως έτσι θα πρέπει να ερμηνεύσουμε και τον Αντώνη Σφουγγαράκη που έλεγε ότι αυτός θα μπορούσε να μας βγάλει από το μνημόνιο το 2011.
Προφανώς έχει στα χέρια του καμιά χημική δίαιτα με την οποία θα χάσουμε γρήγορα τα περιττά μας κιλά.
Κατά τα άλλα στην Ευρώπη έγιναν μεγάλες διαδηλώσεις εκατομμυρίων πολιτών για την λιτότητα. Στην Ελλάδα επειδή νιώθουμε ευγνωμοσύνη επειδή η κυβέρνηση φροντίζει για την καλή μας υγεία δεν κουνηθήκαμε καθόλου.
Οι δημοσιογράφοι χτίζουν πολιτικούς. Δεν το λέω εγώ.
Ο Πολίτης (όχι αυτός που έδωσε τον μισθό του στον Γιωργάκη αλλά ο άλλος που έχει τρεις – τέσσερις μισθούς να πορεύεται, ο Γιάννης Πολίτης, ο γνωστός δημοσιογράφος) σε κουβέντα που είχε στον αέρα του Βήμα fm είπε ότι δεν καλούν στα κανάλια νέους πολιτικούς γιατί κανείς από τους μεγαλοδημοσιογράφους δεν θέλει να χάσει τον χρόνο (που είναι θεαματικότητα, άρα χρήμα) για να χτίσει έναν νέο πολιτικό.
Αν αυτό που είπε το δούμε λίγο πιο πλατιά καταλαβαίνουμε ότι τα ΜΜΕ (και ιδιαίτερα η τηλεόραση) χτίζουν πολιτικούς, καταλληλότερους, θύματα και γενικώς είναι οι βασικοί χτίστες της προπαγάνδας.
Το πρόβλημα βέβαια είναι των τηλεθεατών. Που τρώνε αμάσητα ότι τους σερβίρουν. Για δικαιωθεί και ο Πάγκαλος.
Μαζί τα φάγαμε. Οι πολιτικοί τα λεφτά και οι πολίτες την προπαγάνδα.
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι χτίστες της προπαγάνδας…
Πως είναι αυτοί οι καπνιστές !!!
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Οκτωβρίου 2010





Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πως είναι αυτοί οι καπνιστές !!!
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Οκτωβρίου 2010
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
Συγγραφέας: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ στις 2 Οκτωβρίου 2010
Κατηγορία Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο



