Κάνε μια ευχή Ελλάδος

Παραμονές των Χριστουγέννων και οι μαθητές και μαθήτριες, καθώς και οι εκπαιδευτικοί τού Γυμνασίου Ζαρού δε μπορούσαν παρά να δώσουν αγάπη. Έτσι συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής”, ένα πρόγραμμα το οποίο για 27 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων, ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Ευχόμαστε από καρδιάς κανένα παιδί στο μέλλον να μην έχει ανάγκη αυτών των οργανισμών…


Φόρτωση PDF…