Μέσα στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης με τίτλο: “Συμπεριφέρομαι όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται και όπως μου αξίζει”στον Άξονα 3: Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών, την Πέμπτη 8 & 9 Φεβρουαρίου 2024, υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις σύμφωνα με το εγκεκριμένο από το ΥΠΑΙΘA/ΙΕΠ «Συζητώντας για την ψυχική υγεία» (έγκριση 2022-23: Εδώ) του Πρόγραμματος Νεανικής Συμμετοχής YES της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων (www.camhi.gr). Στόχος αυτών των δράσεων διαλόγου στα σχολεία ήταν, αφενός, η ανάδειξη της οπτικής και των απόψεων των εφήβων για θέματα που αφορούν στις σχέσεις τους και συνδέονται με την ψυχική τους υγεία και, αφετέρου, ο εντοπισμός των δυσκολιών τους και των τρόπων με τους οποίους τις διαχειρίζονται.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από ένα παιχνίδι «Πόσο κοντά σε αντέχω;» να μιλήσουν για τις Σχέσεις στο σχολείο και στις παρέες τους .
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Αμοργιανιώτη ΠΕ02
Από το site της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων η έκθεση για τις δράσεις διαλόγου στα σχολεία της σχολικής χρονιάς 2023-2024, με συνοπτικές πληροφορίες για όσα έγιναν και όσα είπαν τα παιδιά, αναφορά στις εντυπώσεις και προτάσεις και βέβαια στα ονόματα των εκπαιδευτικών που συμμετείχατε σε αυτές και στα σχολεία, μπορείτε να τη βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://camhiv2.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/static/documents/2024_CAMHI_Draseis_sta_sxoleia.pdf_4.pdf.