Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης με τίτλο: “Σύγχρονες και καινοτόμες διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στην οργάνωση – διαχείριση της σχολικής τάξης” στον Άξονα 1: Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση, σχεδιάστηκαν παραδόσεις μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και Ιστορίας που προσεγγίζουν τη γνώση διαθεματικά. Ενδεικτικά αναφέρονται:
Α. Το παράδοξο της πλεύσης, Το αντιτορπιλικό «Άδριας» στο Β’Π.Π συνδυάστηκε με το μάθημα της πυκνότητας.
Αφού έχασε την πλώρη του από πρόσκρουση σε νάρκη συνέχισε το ταξίδι του και έφτασε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, γιατί;
α. δεν είχε κυματισμό,
β. έκλεισαν τα στεγανά,
γ. από την έκρηξη ένα τμήμα έμεινε και λειτούργησε σαν πλώρη,
δ. λειτουργία αντλιών για να πετούν το νερό από το πλοίο.
Διατηρήθηκε έτσι η ισορροπία και το πλοίο έφτασε στον προορισμό του.
Β. Η Συμβολή του Αντλαντικού στον Β’Π.Π. & τα πλοία Liberty βυθίζονται από γερμανικά υποβρύχια U και ιαπωνικά I.
Τα Liberty ήταν η βάση του εμπορικού στόλου της Ελλάδας. Με τον ψυχρό πόλεμο οι Αμερικάνοι βύθισαν με άζωτο (N2) τα Liberty μέσα σε επιλεγμένα σημεία ποταμών (χάρτης Γεωγραφίας Α’Γυμνασίου, 9/2/2024). Δημιουργώντας “νάρκη” για τα ρωσικά υποβρύχια που θα έμπαιναν στις Η.Π.Α., μέσω των ποταμών.
Γ. Ασύρματος: ηλεκτρικό και μαγνητικό πεδίο, γυναίκες εκπαιδεύονται στη χρήση του και μαθαίνουν να χειρίζονται ακουστικό μηχάνημα εντοπισμού αεροσκαφών.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Αργύριος Μπουλμπουτζής ΠΕ04.01, Γεωργία Τσιροπούλου ΠΕ07