Καινοτόμες Διδακτικές Προσεγγίσεις στη Φυσική

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης Άξονας 1: Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση με τίτλο: “Σύγχρονες και καινοτόμες διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στην οργάνωση – διαχείριση της σχολικής τάξης”, οι μαθητές της Γ’ τάξης διδάχτηκαν τον στατικό ηλεκτρισμό μ’ έναν διαφορετικό τρόπο. Ειδικότερα, αναπτύχθηκαν δραστηριότητες μαθητοκεντρικής στόχευσης, με απώτερο στόχο την ενίσχυση μιας βιωματικής πορείας μάθησης με θέμα τον στατικό ηλεκτρισμό στο μάθημα της Φυσικής. Είναι γεγονός ότι ο ρόλος των εµπειρικών δεδοµένων, η παρατήρηση και το πείραμα αποτελούν θεμελιώδεις διδακτικές πρακτικές στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Ουσιαστικά, αποτελούν έναν ελεγχόµενο τρόπο εξέτασης της επίδρασης συγκεκριµένων παραγόντων στη λειτουργία ενός φυσικού συστήµατος ή φαινόµενου. Στόχος της μαθησιακής αυτής διαδικασίας ήταν η απόκτηση κατάλληλων φυσικο-επιστημονικών γνώσεων και δεξιοτήτωνων από τους μαθητές με έναν εμπειρικό τρόπο, ώστε οι τελευταίοι να καταστούν ικανοί πολίτες που να είναι σε θέση να κατανοούν το φυσικό περιβάλλον ή και να διαχειρίζονται σχετικά με τον στατικό ηλεκτρισμό θέματα που ενέχουν κινδύνους.

Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αργύριος Μπουλμπουτζής ΠΕ04.01

viber image 2023 12 05 17 23 31 871

Κατηγορίες: Νέα και Ανακοινώσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση