Στις 8 Μαΐου το Γυμνάσιό μας πραγματοποίησε μονοήμερη εκδρομή στην Κέρκυρα.
Πρώτος σταθμός ήταν η Μονή Πλατυτέρας, όπου ο Γέροντας της Μονής μας υποδέχτηκε εγκάρδια και μίλησε στα παιδιά για την ιστορία του μοναστηριού και τους συμβολισμούς της ορθόδοξης πίστης μας. Οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν τον τάφο του Ιωάννη Καποδίστρια, καθώς και του Σουλιώτη Φώτη Τζαβέλα.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μουσείο Ασιατικής τέχνης και τον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα. Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με βόλτα και φαγητό στα γραφικά καντούνια της πόλης.

Μάι 09