Πες το με ποίηση : ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Με στίχους του Ελύτη ας υποδεχτούμε τον Ιούνιο. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! Πηγή:antikleidi.com (απόσπασμα από παλαιότερη ανάρτησή του) Για επίλογο: Μελοποιημένος Ελύτης. Το Δελφινοκόριτσο
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 1 Ιουνίου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια