Στην Ευτυχία της κυρα-Σοφίας…
Ένα ακόμη σαββατοκύριακο έφτασε. Το πρώτο του χειμώνα.Ας το υποδεχθούμε με χρώματα, ποίηση και τραγούδι. Να ζεστάνουμε την ψυχή μας. Να οδηγήσουμε τη σκέψη μας σε αγαπημένα πρόσωπα. Πηγή έμπνευσης αυτής της ανάρτησης η ΕΦΗ της κυρά-Σοφίας… η ΕΦΗ της εκπαίδευσης… Οδυσσέα Ελύτη, «Το “Τετράδιον της Μαθητρίας”» Κοιμάμαι κι ονειρεύομαι προβλήματα όλα τα πυθαγόρεια θεωρήματα […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 2 Δεκεμβρίου 2016 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια