Feed
Άρθρα
Σχόλια
Με αφορμή την ενότητα του σχολικού βιβλίου των Γαλλικών αναφορικά με τη διατροφή, οι μαθήτριες της Β’ τάξης του Γυμνάσιου Πανόπουλου, σε συνεργασία με την καθηγήτριά τους των γαλλικών κα  Σπυροπούλου, δημιούργησαν μια αφίσα με προϊόντα διατροφής μεταφρασμένα στη γαλλική γλώσσα.
Το αποτέλεσμα της δημιουργίας τους αποτυπώνεται στην παρακάτω αφίσα-πίνακα.
 
        u039Fu039Cu0391u0394u0391 blur
 
Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες με τις μαθήτριες εν ώρα εργασίας.
u039Au0391u039Du0395u039Bu039Bu0391 2 bluru039Du0399u039Au0397 blur 
                                  

 

 

 

 

 

 

u0391u039Du0394u03A1u0399u0391u039Du0391 blur

u0391u039Du0394u03A1u0399u0391u039Du0391 2 blur

Νίκος Γκάτσος-Μάνος Χατζιδάκις

Σας παρουσιάζουμε το εκπαιδευτικό πολιτιστικό πρόγραμμα με  τον παραπάνω τίλτο που εκπονήθηκε από τους μαθητές του Γυμνασίου Πανόπουλου κατά το σχολικό έτος 2013-14 και  την καθοδήγηση του υπεύθυνου καθηγητή Σαμπαζιώτη Διονυσίου ΠΕ04.01  και των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών Χριστοδούλου Λεμονιάς ΠΕ06 και Σπανού Χριστίνας ΠΕ03. Την ομάδα μας την αποτέλεσαν 13 παιδιά και από τις 3 τάξεις του Γυμνασίου μας.

ouri

Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος σε συνεργασία με τους  μαθητές μας :

1. Συγκεντρώσαμε βιογραφικά στοιχεία για τους  Νίκο Γκάτσο και Μάνο Χατζιδάκι.

2. Αναζητήσαμε ,συλλέξαμε και ακούσαμε ποιήματα του Ν. Γκάτσου μελοποιημένα από τον Μ. Χατζιδάκι (η αναζήτηση έγινε βασικά μέσω διαδικτύου).

3. Καταγράψαμε το κοινό τους έργο και συγκεντρώσαμε φωτογραφικό υλικό , συνεντεύξεις στον τύπο και άρθρα σχετικά με το θέμα μας.

4. Δημιουργήσαμε ένα φωνητικό σύνολο , όπου προσπαθήσαμε να αναπαράγουμε επιλεγμένα τραγούδια τα οποία συνοδεύσαμε με οπτικό υλικό (power point) που επιμελήθηκαν οι μαθητές μας.

5. Παρουσιάσαμε το αποτέλεσμα της εργασίας μας στο σχολείο μας .

kemal

Παραθέτουμε συνδέσμους για :

Ένα αρχείο POWER POINT με βιογραφικά στοιχεία και καταγραφή του έργου των δύο προσώπων.

Ένα αρχείο κειμένου που συνοδεύει τις παραπάνω παρουσιάσεις.

Πέντε (5) αρχεία power point για οπτική υποστήριξη των τραγουδιών που τραγούδησε το φωνητικό μας σύνολο.

https://www.dropbox.com/sh/374v0xx9vrdi92p/AACyO1jz7Oz-P2PBrSbuTBLza?dl=0

kambosperimbanouxartino

  Σας παρουσιάζουμε το εκπαιδευτικό πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο«Χορεύουμε παραδοσιακά;” που εκπονήθηκε από τους μαθητές του Γυμνασίου Πανόπουλου κατά το σχολικό έτος 2013-2014 υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας Χριστοδούλου Λεμονιάς ΠΕ06 και των συμμετοχόντων εκπαιδευτικών Σαμπαζιώτη Διονυσίου ΠΕ04.01 και Σπανού Χριστίνας ΠΕ03. Την ομάδα μας την αποτέλεσαν 13 παιδιά και από τις 3 τάξεις του Γυμνασίου μας.

Στόχος του προγράμματος ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις όσον αφορά στους παραδοσιακούς χορούς του τόπου τους, να ενημερωθούν για τα ιστορικά και εθνογραφικά στοιχεία του χορού και να ευαισθητοποιηθούν όσον αφορά στη σημαντικότητα του χορού ως μορφή ατομικής, κοινώνικης έκφρασης αλλά και σωματικής άσκησης.

Έτσι επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τους παραδοσιακούς χορούς της Πελοπονήσου, τον Καλαματιανό, τον Τσάμικο και τον Τσακώνικο.Οι χοροί που επιλέξαμε είναι κυρίως αυτοί που χορεύονται αυθόρμητα σε γιορτές, συνεστιάσεις και άλλες τοπικές κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Η σύσταση χορευτικού εργαστηρίου στη συνέχεια έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να αποκτήσουν σχέση με το χορό και τη μουσική, να εκφράσουν τη ζωντάνια τους, να αντλήσουν τη χαρα της δημιουργηκής έκφρασης, να εργαστούν από κοινού για έναν κοινό στόχο και να γίνουν κοινωνοί μιας βιωματικής διαδικασίας.

Με πολύ μεράκι, συνεπώς και ενθουσιασμό έγινε και η παρουσίαση των παραδοσιακών χορών στο ευρύτερο κοινό, στην τοπική κοινωνία στα πλαίσια της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου, με το πέρας της μαθητικής παρέλασης.

Η χορευτική μας ομάδας συμμετείχε επίσης στο 9ο Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργικής Εκφρασης, που έλαβε χώρα στα Κρέστενα στο Χώρο Γιορτής Σταφίδας, στις 4 Απριλίου 2014. Η παρουσίαση της δουλειάς των μαθητών είχε ως στόχο την καλλιέργεια της αυτοπεποίθησής τους, την κοινωνικοποίησή τους, την επαφή και την αποδοχή της διαφορετικότητας στα πλαίσια της ίδιας τους της ομάδας αλλά και σε σχέση με άλλες ομάδες που έλαβαν μέρος στο Φεστιβάλ.

Πιό συγκεκριμένα στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκθεση υλοποίησης του προγράμματος, βίντεο και φωτογραφίες από τη συμμετοχή των μαθητών στο 9ο Φεστιβάλ Μαθητικής Δημουργικής Έκφρασης που έλαβε χώρα στα Κρέστενα, το αρχείο παρουσίασης που δημιουργήθηκε από τις μαθητικές ομάδες και φωτογραφίες από τις πρόβες των μικρών μας χορευτών στα πλαίσια του χορευτικού εργαστηρίου καθώς και της παρουσίασης των χορών στην τοπική κοινωνία  στα πλαίσια του εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/xoros.doc 

http://youtu.be/4Xh7PUnt6aY

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/%CE%A7%CE%9F%CE%A1%CE%95%CE%A5%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%95_ppt.ppt

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01463.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01465%20-%20Copy.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01469%20-%20Copy.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01472.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01475%20-%20Copy.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01485.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/DSC01493.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/P1010009.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/P1010017.JPG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/photos_xoros/%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B10250.jpg

 

 

   Σας παρουσιάζουμε τις Βιωματικές Δράσεις που υλοποιήθηκαν από τις μαθήτριες της Α΄τάξης του Γυμνασίου Πανόπουλου κατά το σχολικό έτος 2013- 2014.

Το θεμα μας ήταν : “Οι συγκρούσεις ανάμεσα στους μαθητές του Γυμνασίου. Για ποιούς λόγους και με ποιούς τρόπους εκδηλώνονται οι διαφωνίες στο σχολικό περιβάλλον; Τα ποικίλα συναισθήματα που βιώνουν οι έφηβοι κατα την πορεία της ενηλικίωσής τους. Πώς διαφοροποιούνται εξελικτικά ανά ηλικιακές περιόδους και τι συνεπάγεται η ρύθμιση αυτών;”  Σκοπός μας ήταν να εισαχθεί το θέμα του εκφοβισμού στο σχολείο με επικέντρωση στην πρώτη και πλέον απλή μορφή του, σε επίπεδο διαφωνιών.

Στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων αξιοποιήθηκαν οι σχολικές εμπειρίες των μαθητών, πράγμα το οποίο διευκόλυνε την κατανόηση του θέματος, προσέδωσε ρεαλισμό στο μάθημα, αφύπνισε αναστοχαστικά τα παιδιά, έθεσε τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, της ικανότητας διαχωρισμού μεταξύ θετικών και αρνητικών συμπεριφορών και άρα την αξιακή τους ανάπτυξη και κατ’επέκταση την προετοιμασία τους για την μετέπειτα κοινωνική τους ζωή.

Ακολουθεί η ανάρτηση του τελικού προϊόντος, ενός τηλεοπτικού διαφημιστικού μηνύματος που δημιουργήθηκε από τις δυο ομάδες με στόχο την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των θυμάτων ενδοσχολικής βίας και των μαρτύρων- θεατών περιστατικών σχολικού εκφοβισμού. Ο δεύτερος σύνδεσμος παραπέμπει σε ενα αρχείο παρουσίασης(ppt) το οποίο περιγράφει συνοπτικά τις δράσεις των μαθητριών μας στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων.

http://youtu.be/wtZ-x9pNHeI

https://dl.dropboxusercontent.com/u/77793749/%CE%92%CE%99%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3%20%CE%94%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%20%CE%91%CE%84%20%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9F%CE%A5.ppt

Οπτικοποίηση ταλαντώσεων σε υγρά

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 Σας παρουσιάζουμε εικόνες και μια παρουσίαση από τη διαθεματική εργασία των μαθητών της Γ τάξης του Γυμνασίου Πανόπουλου με θέμα : ”Οπτικοποίηση ηχητικών ταλαντώσεων σε ρευστά” (2013-2014).

Η εργασία παρουσιάσθηκε στην ημερίδα :

” Επιστήμη και Τέχνη” στις 6 Μαΐου 2014 στο 20  Γυμνάσιο Πύργου , στην οποία συμμετείχαν τα περισσότερα σχολεία του νομού Ηλείας και την οποία διοργάνωσε και συντόνισε η Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04  κα Σπυριδούλα Σκλαβενίτη.

Την παρουσίαση μπορείτε να δείτε στην παρακάτω διεύθυνση :

http://www.youtube.com/watch?v=QOai8p5BHZw

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

 

Βασικοί μας στόχοι ήταν :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-Να δημιουργήσουμε ταλαντώσεις οι οποίες θα έχουν ένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα .
-Να έρθουμε σε επαφή με τις έννοιες ταλάντωση , κύματα , συχνότητες , ακουστικό φάσμα , ιξώδες άλλα και με τους νόμους του εκκρεμούς.
-Να επεξεργαστούμε τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θα τραβήξουμε ώστε να έχουμε ένα καλό αισθητικό αποτέλεσμα .
-Να λειτουργήσουμε σαν ομάδα που εργάζεται για την επίτευξη ενός σκοπού

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Στη εργασία συμμετείχαν οι μαθητές της Γ τάξης του Γυμνασίου Πανόπουλου και την παρουσίασαν οι μαθήτριες :

Αδαμοπούλου Ιωάννα , Δαγρέ Ξανθή ,Πανούτσου Αφροδίτη και Χριστοδουλοπούλου Αγγελική
Υπεύθυνος Καθηγητής : Σαμπαζιώτης Διονύσης ΠΕ04.01

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 Το Σχολείο μας στο 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Κρεστένων

 

Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το 9ο Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργικής Έκφρασης στα Κρέστενα.

Η φετινή αφίσα του φεστιβάλ

Η φετινή αφίσα του φεστιβάλ

 

Πρόκειται για μια διοργάνωση που από το 2006 δίνει την ευκαιρία στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηλείας να προβάλλουν  το έργο τους σε διάφορους τομείς δημιουργικής έκφρασης όπως χορός, τραγούδι , καλλιτεχνικά έργα εικαστικών αλλά και τεχνολογίας.

 

 

Το Θέατρο των Κρεστένων

Το Θέατρο των Κρεστένων

Φέτος ήταν η χρονιά με τη μεγαλύτερη συμμετοχή σχολείων του Νομού Ηλείας.  Το σχολείο μας συμμετείχε για πρώτη φορά , παρουσιάζοντας παραδοσιακούς χορούς της Πελοποννήσου (Καλαματιανός – Τσακώνικος – Τσάμικος).

Η χορευτική ομάδα του σχολείου μας συστήθηκε στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο : «Χορεύουμε παραδοσιακά» και η διδασκαλία – επιμέλεια έγινε από την υπεύθυνη του προγράμματος κα Λεϊμονιά Χριστοδούλου (ΠΕ06) και τον γυμναστή του σχολείου μας κο Νίκο Χρυσανθόπουλο

Τσάμικος

Τσάμικος

 

Καλαματιανός

Καλαματιανός

Ομάδες Γυμνασίων Πανόπουλου -Σιμόπουλου

Ομάδες Γυμνασίων Πανόπουλου -Σιμόπουλου

 

 

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ :ΕΦΗΒΙΚΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

Μαθητές που συμμετείχαν:

Κουμανιώτη Φρειδερείκη-Μαρία, Μπαντούνα Παναγιώτα, Αδαμόπουλος Γιώργος, Μπούρλας Βασίλης, Μπακάλης Δημήτρης, Μπαντούνα Ευγενία του Νικολάου,  Γιαννοπούλου Βάσω, Μπαντούνα Ευγενία του Φωτίου, Δάρμας Διονύσης, Χριστόπουλος Γιώργος, Συλλάιδου Ιωάννα, Μπαντούνα Αθανασία, Δάρμα Ιωάννα

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ:ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Μαθητές που συμμετείχαν:

Σίνος Σωκράτης, Μπακάλης Παναγιώτης, Κατσαντώνης Γιώργος, Μπαντούνα Νικολέτα, Δανίκας Γεώργιος, Μπαντούνας Λύσανδρος, Λαζαράκης Χρήστος Χριστόπουλος Χρήστος, Κανελλακόπουλος Αντώνης

Σας παρουσιάζουμε την έκθεση εφαρμογής και αποτίμησης της εκπαιδευτικής δραστηριότητας που υλοποίησε το σχολείο μας στα πλαίσια της συμμετοχής του στο Δίκτυο Σχολικών Καινοτομιών: ekthesi.pdf

Παρουσίαση του προγράμματος:  e-magazine.pdfΔιαβάστε μερικές από τις υπό δημοσίευση εργασίες των μαθητών:  Action Aid, Ελισσάβετ Μουτζάν, Παντελής Καλιότσος, Ανακύκλωση και WWF, Δήμος ΛασιώνοςΠαιχνίδια στην Αρχαία Ελλάδα, Οδυσσέας Ελύτης: Η ζωή και το έργο τουΓλαρέντζα και Χλεμούτσι, Αγριογούρουνο πρασοσέλινο

Στο ιστολόγιο του σχολείου μας θα σας παρουσιάσουμε ένα εκπαιδευτικό πολιτιστικό πρόγραμμα, όπου κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας μελετήθηκαν με σκοπό τη διαθεματική προσέγγισή τους μέσω της εικαστικής δημιουργίας. Στόχος ήταν η ζωγραφική αναπαράσταση σκηνών από τα εν λόγω κείμενα. Σημαντική αποδείχτηκε η χρήση των ΤΠΕ: Διαδίκτυο, Επεξεργασία Κειμένου, Ψηφιακή Σάρωση. Συγκεφαλαιώνοντας θα μπορούσαμε να πούμε ότι έγινε προσπάθεια :1) για μια δημιουργική σύζευξη της λογοτεχνίας και της τεχνολογίας, 2) για να παρουσιαστεί η επίδραση που μπορεί να έχει η λογοτεχνία στη ζωγραφική και 3) για την εφαρμογή της χρήσης των ΤΠΕ σε ένα κατ’ ουσίαν θεωρητικό μάθημα. Το εν λόγω πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους  2008-9  από 14 μαθητές του Γυμνασίου  Πανόπουλου υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Βαρδή Ελένης (ΠΕ02).           

Κατεβάστε και δείτε την αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος: literature-and-painting.pdf 

Δείτε παρακάτω τις καλύτερες ζωγραφιές των μαθητών για κάθε κείμενο
(κάντε κλικ πάνω στις εικόνες για να τις δείτε στο πραγματικό τους μέγεθος)

1. Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας (Μαρία Ιορδανίδου):

polykatoikies2.jpg 

2. Η γάτα του παπά (Γρηγόρης Ξενόπουλος):

 gata2.jpg gata3.jpg

3. Παραμονή Χριστουγέννων (Κάρολος Ντίκενς):

xristougenna1.jpg 

4. Το πιο γλυκό ψωμί (Λαϊκό παραμύθι):

 psomi.jpg

5. Πασχαλινή ιστορία (Παντελής Καλιότσος):

 pashalini_istoria2.jpg

6. Όλα τα πήρε το καλοκαίρι (Οδυσσέας Ελύτης):

kalokairi.jpg 

7. Οι πιτσιρίκοι (Δημήτρης Ψαθάς):

pitsirikoi.jpg 

8. Παράπονο σκύλου (Κρίτων Αθανασούλης):

 parapono_skylou.jpg

9. Στρίγγλα και καλλονή (Λιλή Ζωγράφου):

striggla.jpg

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων