Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες Διανύουμε την τρίτη εβδομάδα εφαρμογής της Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μετά την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω κορωνοϊού. Με δεδομένο ότι στόχος του σχολείου είναι η μετάδοση γνώσεων, αξιών και υγιών προτύπων συμπεριφοράς, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου μας θεωρούμε υποχρέωση μας να σας επισημάνουμε όσα θα βρείτε στην παρακάτω […]
