Την Πέμπτη 13/10/2016 κάναμε την πρώτη μας εκδρομή στο Ναύπλιο καθώς ο καιρός ήταν ακόμη κατάλληλος. Η Α’ Γυμνασίου επισκέφτηκε το Πολεμικό Μουσείο, όπου τα παιδιά είδαν τα εκθέματα και παρακολούθησαν ένα video σχετικά με το Β’ παγκόσμιο πόλεμο. Η Β’ Γυμνασίου επισκέφτηκε το παράρτημα του πανεπιστημίου Harvard και ενημερώθηκε σχετικά και η Γ’ τάξη […]
Αρχεία για 19 Οκτωβρίου, 2016
Περίπατος στο Ναύπλιο
Οκτ 201619
