Αγαπητοί/ές γονείς και κηδεμόνες,
Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσουν οι εγγραφές των μαθητών στα λύκεια.
Οι εγγραφές θα γίνουν ηλεκτρονικά από το πληροφοριακό σύστημα e-eggrafes.
Προκειμένου να μην υπάρχουν λάθη και προβλήματα θα πρέπει οπωσδήποτε να μας αποστείλετε την υπεύθυνη δήλωση που σας επισυνάπτουμε και την οποία έχουμε δώσει και στους μαθητές σε έντυπη μορφή.
Ο κηδεμόνας που θα κάνει την εγγραφή του μαθητή στο λύκειο, θα συμπληρώσει προσεκτικά τα στοιχεία του στην υπεύθυνη δήλωση και θα την καταθέσει στο γυμνάσιο. Ιδιαίτερα στο σημείο 3 της υπεύθυνης δήλωσης ο κηδεμόνας θα συμπληρώσει τα στοιχεία του, ακριβώς όπως είναι δηλωμένα στο taxisnet, π.χ. αν τα στοιχεία σας στο taxisnet είναι γραμμένα με λατινικούς χαρακτήρες, με τον ίδιο τρόπο θα τα γράψετε σε αυτό το σημείο της υπεύθυνης δήλωσης (στο σημείο 3).
Για πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο.
Ευχαριστούμε!