Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Νεμέας διοργανώνει σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των εξαρτήσεων & προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας «Δίολκος», την Τετάρτη 24/4, στις 6 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Νεμέας, ομιλία με θέμα “Μιλάμε με τους έφηβους” .
Σας προτρέπουμε να συμμετάσχετε στην δράση αυτή γιατί αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να ακούσουμε τους ειδικούς, να εκφράσουμε και να λύσουμε απορίες για τους τρόπους αντιμετώπισης συμπεριφορών των παιδιών της εφηβικής ηλικίας, συμπεριφορές που μας προβληματίζουν και μας φέρνουν πολλές φορές σε δύσκολη θέση.

