Σας ενημερώνουμε ότι οι Γονείς – Κηδεμόνες των μαθητών που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου, μπορούν να παραλαμβάνουν τα Αποδεικτικά Απόλυσης, Ιούλιο & Αύγουστο, κάθε Πέμπτη από 09.00 έως 12.00.
-
Πρόσφατα άρθρα
Kατηγορίες
Ιστορικό
Σκακιστική άσκηση
Μεταστοιχεία
