Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

Καλωσήρθατε

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ‘CLIMATE DETECTIVES’ (ΕΠΙΠΕΔΟ Β), ESERO  GREECE ΤΟΥ ΑΠΘ 

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιεί η  εκπαιδευτικός Πελαγία Τριανταφυλλοπούλου και με την καθοδήγηση και πολύτιμη βοήθεια της κ. Ελένης Μαστροπέτρου, συνεργάτιδας της ESERO  GREECE,  συμμετέχουν στο Διαγωνισμό   CLIMATE DETECTIVES (ADVANCED) ,του οποίου συντονιστής είναι  η ESERO  GREECE , και υπεύθυνοι υλοποίησης ο κ. Αντώνης Μουρατίδης και η κ. Ελένη Κατράγκου από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνεργάτης τους η κ  Κική Μακρή από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.  Ακολουθεί το project με το οποίο το σχολείο μας συμμετέχει στο Διαγωνισμό και για την παραγωγή του οποίου αξιοποιήθηκε το Copernicus Browser  ένα εργαλείο που επιτρέπει την πρόσβαση σε δορυφορικά δεδομένα της πρωτοβουλίας Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διευκολύνοντας την παρακολούθηση περιβαλλοντικών αλλαγών και τη διεξαγωγή ερευνών στον τομέα της γεωεπιστήμης.



Λήψη αρχείου

Η φιλία … στο στόχαστρο των Συμβούλων Σχολικής Ζωής του σχολείου μας

  IMG 483eb3b91da7dd3cbe5d60e2788096d8 V

IMG 43789427ba6c38d450b4f71b39c6d1c1 V

Οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής του σχολείου μας, Αγραφιώτη Σοφία και Ιακωβάκη Μαρία,  από την αρχή του σχολικού έτους 2024-2025 έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά ενημερωτικών δράσεων με διάφορες θεματικές, όπως οι σχέσεις μαθητών μεταξύ τους και με τους εκπαιδευτικούς, ο σχολικός εκφοβισμός, θέματα ψυχικής υγείας και άλλα.

Τον μήνα Μάρτιο και Απρίλιο έχουν πραγματοποιήσει στο Εργαστήριο Πληροφορικής δράσεις και συζητήσεις με όλα τα τμήματα του σχολείου μας εκ περιτροπής για το θέμα της φιλίας. Σκοπός των δράσεων αυτών είναι  να βοηθήσουν τους/τις μαθητές/μαθήτριες να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση. Να τους δώσουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικές και διερευνητικές δραστηριότητες που τους προκαλούν ευχαρίστηση αλλά, ταυτόχρονα, καλλιεργούν δεξιότητες ζωής και μαθαίνουν ν’ αντιμετωπίζουν ικανοποιητικά τις συγκρούσεις και να διευθετούν αποτελεσματικά τα προβλήματα που προκύπτουν.

Στόχος, επίσης, είναι να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ τους ώστε να μπορούν να «βλέπουν» την οπτική ενός άλλου προσώπου (ενσυναίσθηση) και, στην πορεία, να μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις προθέσεις του.
Οι μαθητές/τριες να διασαφηνίσουν την έννοια της φιλίας  και να προσπαθήσουν  να μετασχηματίσουν τη στάση και τη συμπεριφορά τους, αν χρειάζεται. Η έμφαση  στην ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μεταξύ τους βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα με αυτοπεποίθηση και υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις, οι οποίες λειτουργούν προστατευτικά και υποστηρικτικά.

 

Στη Δανειστική Βιβλιοθήκη της Νέας Αγχιάλου…και πάλι

IMG 90377db5d6cab5f323d102a1e638fc27 V

Οι μαθητές μας δείχνουν ενδιαφέρον κι ενθουσιασμό κάθε φορά που επισκέπτονται τη δανειστική βιβλιοθήκη της πόλης τους. Στη φωτογραφία  μαθητές της Β΄ τάξης συνοδεία των εκπαιδευτικών Ιακωβάκη Μαρίας και Αγραφιώτη Σοφίας την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 ξεφυλλίζοντας τον πνευματικό θησαυρό.

Οι συχνές επισκέψεις  σε πνευματικούς χώρους, όπως και η βιβλιοθήκη, στόχο έχουν να εμφυσήσουν στους μαθητές την αγάπη σε αξίες  διαχρονικές, όπως είναι η γνώση κι η καλλιέργεια της σκέψης, και να τους αποσπάσουν από τις σειρήνες της εποχής που τείνουν να απορροφήσουν όλη τους την ενέργεια σε ανούσιες και χωρίς βάθος αναζητήσεις, όπως επικίνδυνα ηλεκτρονικά παιχνίδια κι ενασχολήσεις που τους αποχαυνώνουν και δεν τους επιτρέπουν να σκεφτούν ελεύθερα.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ

Η Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Ανατολική Ρωμυλία διοργανώνεται στα πλαίσια του Πολιτιστικού προγράμματος «Ιχνηλατώντας τα χνάρια των προγόνων μας σε τόπους που μαρτυρούν την ιστορία μας», το οποίο υλοποιούν κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στο σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί Καλλιόπη Γουργιώτου και Αικατερίνη Μπάκα. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκαν φέτος και οι επισκέψεις στα Αμπελάκια και στους Δελφούς. Η επίσκεψη στην Ανατολική Ρωμυλία εγκρίθηκε από τη ΔΔΕ Μαγνησίας με την απόφαση 6798/11-4-2025.

Το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής εκδρομής διαμορφώθηκε με τη συμβολή της Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Μποντού Τοκαλή Γεωργίας και της κ. Καρνομπατλόγλου-Τσουκαλά Σουλτάνας, οι οποίες διατηρούν συγγενικές σχέσεις με κατοίκους της Αγχιάλου, έχουν ρίζες και έχουν ταξιδέψει πολλές φορές εκεί. Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του Σχολείου τις ευχαριστούν θερμά, διότι χωρίς τη συνδρομή τους θα ήταν αδύνατη η διοργάνωση της εκδρομής.

 



Λήψη αρχείου

Επαγγελματικός προσανατολισμός από τον κ. Παυλόπουλο Αθανάσιο , πολιτικό μηχανικό

IMG d4fce59cbd82a3bbff3f04e3ad679cc7 V IMG 99e0ee8b49ab6d0279db7408e0b904b7 V IMG 1c7425d77540f956d9757fa2c4a5e36f V IMG b046d2b57d66f5988aee0432af8e1fab V

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 τίμησε το σχολείο μας με την παρουσία του ο πολιτικός μηχανικός, κ. Παυλόπουλος Αθανάσιος. Σκοπός της επίσκεψής του ήταν η ενημέρωση, η συζήτηση και η επίλυση των  αποριών των μαθητών της Γ τάξης σχετικά με θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού.

Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια του προγράμματος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιεί τη σχολική χρονιά 2024-2025 η εκπαιδευτικός κ. Κανδήλα Ρεγγίνα, αναγνωρισμένοι επαγγελματίες στο χώρο τους, κατόπιν πρόσκλησης από την εκπαιδευτικό, αποκαλύπτουν  τα μυστικά της επιτυχίας τους στους μαθητές μας, οι οποίοι βρίσκονται στο στάδιο της μετάβασης στη βαθμίδα του Λυκείου, όπου θα κληθούν να πάρουν αποφάσεις καθοριστικές για το μέλλον τους και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Έτσι, λοιπόν,  σήμερα ο πολιτικός μηχανικός, κ. Παυλόπουλος Αθανάσιος, διαφώτισε τους μαθητές του τμήματος Γ1 για τις σπουδές σε σχολές του Πολυτεχνείου και για τις επαγγελματικές διεξόδους που αυτές  προσφέρουν. Μίλησε στα παιδιά  διεξοδικά για το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού, τις επαγγελματικές δυνατότητες και τους ορίζοντες που ανοίγει, τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη και ανάδειξη στο χώρο, αλλά και τις δυσκολίες του επαγγέλματος.

Την περασμένη Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 η οικονομολόγος κ. Αλεκτωρίδη Σμαράγδα, η οποία διατηρεί φοροτεχνικό γραφείο στη Νέα Αγχίαλο, ενημέρωσε τους μαθητές για τις σπουδές στα Οικονομικά Πανεπιστήμια και τις επαγγελματικές διεξόδους που αυτά προσφέρουν.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια, κ. Καλλιόπη Γουργιώτου, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους τόσο στον κ. Παυλόπουλο  όσο και στην κ. Αλεκτωρίδη για τον πολύτιμο χρόνο τους που αφιέρωσαν στους μαθητές μας, τις εποικοδομητικές παρουσιάσεις και τη ζωηρή συζήτηση που ακολούθησε, τη γεμάτη  ανησυχίες  και προβληματισμούς των μαθητών μας.

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ_ΜΑΘΗΤΩΝ 2025-2026

ΤΟΜΕΙΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ(2025-2026) (1)

Το Εργαστήριο Θετικών Επιστημών του σχολείου μας μοχλός ενεργητικής μάθησης

IMG af1296146866cf296393b794a6e7789a V IMG 0aaa44476fae35f68ff899ac154e0b1e V IMG 2de16dec537b0655e43fce8a6ae2c04c V

Στις φωτογραφίες εμφανίζονται οι μαθητές του Γ1, καθώς εργάζονται σε διαβαθμισμένα εμπλουτισμένο υλικό διαδραστικών εφαρμογών και πολυμέσων ψηφιακής μορφής, σχετικά με το θέμα των μεταλλάξεων στον άνθρωπο και στη φύση γενικότερα, στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας στην αίθουσα ψηφιακών εφαρμογών Γεωλογίας-Βιολογίας-Χημείας.

IMG 4498aa77e60dc970c84c354a9064d8de V IMG 39e1cf59ddf99a34dd65e5d5c2254646 V IMG ce7258362ac64ca4d97132355b3227a8 V

Οι ενεργές διαδραστικές εφαρμογές και ασκήσεις στο μάθημα της Χημείας από το Πανεπιστήμιο του  COLORADΟ , τέθηκαν στη διάθεση των παιδιών του Γ2 για το PH των διαλυμάτων. Με τη βοήθεια της σχετικής προσομοίωσης τα παιδιά συσχέτισαν την αριθμητική τιμή του   PH  διαφορετικών διαλυμάτων σε σχέση  με το πλήθος κατιόντων υδρογόνου και ανιόντων υδροξυλίου για το κάθε διάλυμα, καθώς η εφαρμογή έδινε αριθμητικά δεδομένα που αφορούν τα ιόντα του κάθε διαλύματος.

 

Το Εργαστήριο Θετικών Επιστημών που δημιουργήθηκε πρόσφατα στο σχολείο μας είναι άρτια εξοπλισμένο και λειτουργικό. Δεν είναι απλώς μια υλικοτεχνική υποδομή, αλλά ένας κρίσιμος μοχλός ενεργοποίησης της μαθησιακής περιέργειας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενίσχυσης της επιστημονικής γνώσης των μαθητών. Τα οφέλη του είναι πολλά, καθώς το χρησιμοποιούν καθημερινά τουλάχιστον 75 μαθητές με την καθοδήγηση, την εμψύχωση  και τον συντονισμό τους από τον εκπαιδευτικό, υπεύθυνο του εργαστηρίου, κ. Μεσημβρινό Αριστείδη.

Παιδαγωγικά οφέλη

  1. Μάθηση μέσω πράξης (experiential learning): Οι μαθητές δεν μένουν μόνο στη θεωρία, αλλά “βλέπουν” και “αγγίζουν” τη γνώση μέσα από πειράματα και δραστηριότητες.

  2. Καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης: Μαθαίνουν να διατυπώνουν υποθέσεις, να σχεδιάζουν πειράματα, να παρατηρούν, να καταγράφουν αποτελέσματα και να εξάγουν συμπεράσματα.

  3. Ενεργητική συμμετοχή: Οι μαθητές δεν είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης, αλλά ενεργά μέλη της μαθησιακής διαδικασίας.


🧠 Γνωστικά οφέλη

  1. Καλύτερη κατανόηση αφηρημένων εννοιών

  2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων: Οι μαθητές καλούνται να ερμηνεύσουν δεδομένα και να αντιμετωπίσουν προβλήματα με βάση αποδείξεις.

  3. Διαθεματικότητα: Το εργαστήριο μπορεί να συνδέσει τη φυσική, τη χημεία, τη βιολογία και τα μαθηματικά σε ενιαίες δραστηριότητες.


🤝 Ψυχοκοινωνικά οφέλη

  1. Ενίσχυση συνεργασίας: Μέσα από ομαδικές εργασίες, οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν μαζί, να μοιράζονται ευθύνες και να επικοινωνούν αποτελεσματικά.

  2. Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης: Η επιτυχία σε ένα πείραμα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αίσθηση ικανότητας.

  3. Κίνητρο και ενδιαφέρον: Το εργαστήριο προσφέρει μια “ζωντανή” και πιο ελκυστική διάσταση της μάθησης που μπορεί να εμπνεύσει μελλοντικό ενδιαφέρον για τις θετικές επιστήμες.

 

 

Ηλεκτρονικές εγγραφές

Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.1, ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026, αναρτούμε την επισυναπτόμενη επιστολή και τις υπεύθυνες δηλώσεις για ενημέρωση των κηδεμόνων των μαθητών της Γ΄τάξης.

Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 09-04-2025, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Επισημαίνεται ότι στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

Περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

2. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ 2025-26

2025-2026 ΥΔ_e-εγγραφές_Α

2025-2026 ΥΔ_e-εγγραφές_Β

 

 

Ενημέρωση για τον ΕΟΠΠΕΕΠ στα πλαίσια Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Στα πλαίσια του Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιείται στο σχολείο μας από  την εκπαιδευτικό Κανδήλα Ρεγγίνα, κλάδου ΠΕ 02, με τους μαθητές του τμήματος  Γ΄1, τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τον ΕΟΠΠΕΕΠ( Εθνικό Οργανισμό  Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού). Η κ. Κανδήλα, με ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, βασίζει το Πρόγραμμά της στην ανάγκη ενίσχυσης του επαγγελματικού προσανατολισμού  και την ανάγκη για τη βελτίωση της πρόσβασης και της ποιότητας των υπηρεσιών πληροφόρησης, προσανατολισμού και παροχής συμβουλών εντός του σχολικού πλαισίου.

Συγκεκριμένα οι μαθητές του τμήματος Γ1 στην αίθουσα της Πληροφορικής αναζήτησαν πληροφορίες από το site του ΕΟΠΠΕΕΠ. Ασχολήθηκαν κυρίως με την ιστοσελίδα https://e-stadiodromia.eoppep.gr/ (Προσανατολίσου στο δρόμο της σταδιοδρομίας ) και θέλησαν να απαντήσουν στα Test Αξιών,Test Ενδιαφερόντων και   Test Επαγγελματικών Αποφάσεων, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για τον τύπο του Λυκείου που θα επιλέξουν, τη σχολή που θα φοιτήσουν και το μελλοντικό τους επάγγελμα.

IMG d65c7daaa68783df0fe2a12c96ff4dd6 V IMG f21d02757365445f176b3f35cb869e9d V IMG 6f03df987182acd31a1176349a5cdb3a VIMG 53b92296599fbed46d50608e89d283f0 V

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Κ.Π.Ε. ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ

Η περιβαλλοντική ομάδα της Β΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργάνωσε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια Περιβαλλοντικού Προγράμματος που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Νικολάου Αχιλλέας και Παπαδοπούλου Βίκυ.

IMG 41af4721e9fdf9f3dbf93d90c21764a7 V IMG c22525b3396afff775f43d00508727f6 V 1 IMG e441ae7b530dac7d2a650cac94247d71 V IMG b9c79eeabc2caadbc305988d90b20b49 V IMG 92b2c108075028b916ce1554cf109903 V IMG 316add0c39d731aadc312e18e2390397 V IMG b3f894ed68e7fedfbad4310d63322923 V IMG 299333c28819790d93545b2d780abd6b V

Σελίδα 1 από 41

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς