
Στις 20/12/2018 μαθητές Β΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου, ένα από τα παλαιότερα Μουσεία της χώρας και μέχρι πρότινος το κεντρικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλίας. Αφορμή και σκοπός της ίδρυσης του Μουσείου υπήρξε η στέγαση και η έκθεση των γραπτών επιτύμβιων στηλών ελληνιστικών χρόνων από το νεκροταφείο της αρχαίας Δημητριάδας, που είχαν έρθει στο φως με τις ανασκαφές στις αρχές του 20ου αι. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στην έκθεση του Μουσείου, που αναπτύσσεται σε οκτώ αίθουσες στο ισόγειο του παλιού και νέου κτηρίου και περιλαμβάνει ευρήματα από τις αρχαιολογικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο Νομό Μαγνησίας από τις αρχές του 20ου αιώνα έως τις μέρες μας και απόκτησαν εμπεριστατωμένη άποψη για το είδος και τη χρήση των αρχαιολογικών ευρημάτων κατά την αρχαιότητα, αλλά και για τους αρχαιολογικούς χώρους από τους οποίους προέρχονται αυτά. Στην παλαιά πτέρυγα ήρθαν σε επαφή με ευρήματα από το Νεολιθικό Πολιτισμό στο θεσσαλικό χώρο, τη Συλλογή του Άγγελου Μπάστη, τα αποτελέσματα των ανασκαφών με αφορμή την πραγματοποίηση μεγάλων δημόσιων έργων στο Νομό Μαγνησίας, τις γραπτές επιτύμβιες στήλες της Δημητριάδας, αλλά και χθόνιες θεότητες, κτερίσματα τάφων και τα αρχαία ταφικά έθιμα. Στην Αίθουσα Δ.Ρ. Θεοχάρη οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν μέσα από επιλεγμένα ευρήματα τριών σημαντικών πόλεων, της Iωλκού, των Φερών και της Δημητριάδος, την εξέλιξη της θεσσαλικής πόλης στο μυχό του Παγασητικού Κόλπου από τη μυκηναϊκή εποχή μέχρι τους ρωμαϊκούς αυτοκρατορικούς χρόνους.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες: Παπαδοπούλου-Παυλοπούλου Παρασκευή, Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Μπάκα Αικατερίνη.
Στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου έλαβαν χώρα ενημερωτικές ομιλίες από τις υπεύθυνες του Κέντρου Οικογενειακού Προγραμματισμού του Νοσοκομείου Βόλου.

Προηγήθηκε κοινή για τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών του Γυμνασίου και Λυκείου ομιλία-ενημέρωση στις 7 Νοεμβρίου 2018 από τις κυρίες Καλαϊτζή Κατερίνα, Ντούλια Παναγιώτα και Φώτου Δέσποινα με θέμα: «Αντισύλληψη και σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα», που επαναλήφθηκε στις 19 Νοεμβρίου 2018 για τους καθηγητές – διδάσκοντες του σχολείου.
Ακολούθησαν στις 3 και 4 Δεκεμβρίου εκπαιδευτικά προγράμματα εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας για τους μαθητές όλων των τάξεων. Συγκεκριμένα, στους μαθητές της Α΄ τάξης υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Είμαι έφηβος/η», στους μαθητές της Β΄ τάξης διεξήχθη το πρόγραμμα «Σχέσεις ανάμεσα στα δύο φύλα» και οι μαθητές της Γ΄ τάξης ενημερώθηκαν αναφορικά με τη «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των εφήβων».
Η δ/ντρια και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου ευχαριστούν το Κέντρο Οικογενειακού Προγραμματισμού Βόλου, την υπεύθυνη κ. Καλαϊτζή Αικατερίνη, καθώς και τις κ.κ. Φώτου Δέσποινα και Ντούλια Παναγιώτα για τις πολύτιμες γνώσεις και πληροφορίες που μετέδωσαν στους μαθητές για τα «ευαίσθητα» θέματα που απασχολούν έντονα όλους τους εφήβους. Ευελπιστούμε να επαναληφθούν και την επόμενη σχολική χρονιά τα προγράμματα αυτά, για να έχουν την ευκαιρία όλα τα παιδιά να αναπτύξουν υγιείς τρόπους σεξουαλικής συμπεριφοράς, να ενδυναμωθεί η αυτοεκτίμησή τους και να προστατευτούν από πολλούς κινδύνους.
Δύο μαθήτριες από το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου βρίσκονται ανάμεσα στους 94 μαθητές που διακρίθηκαν στον 8ο τοπικό μαθηματικό διαγωνισμό «Ο Θαλής για την Α΄», που διοργανώθηκε από το τοπικό παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018. Πρόκειται για τις Ξυνού Αποστολία και Στύλα Χαραλαμπία, μαθήτριες και οι δύο της Α΄ γυμνασίου, παιδιά με κοφτερό μυαλό και εξαίρετο ήθος, οι οποίες ξεχώρισαν ανάμεσα σε 240 διαγωνιζόμενους από όλα τα σχολεία του νομού Μαγνησίας και που θα εκπροσωπήσουν το γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου και στην επόμενη και τελευταία φάση του διαγωνισμού «Ο Ευκλείδης για την Α΄», που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου συγχαίρουν θερμά την Αποστολία και τη Χαρά, τους εύχονται καλή επιτυχία και στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και να έχουν πάντα επιτυχίες στη ζωή τους, αλλά και πολλές ακόμα διακρίσεις. Τέτοιες διακρίσεις που προάγουν το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου, συμβάλλουν στην καλλιέργεια της άμιλλας μεταξύ των μαθητών και την ηθική επιβράβευση των στόχων τους.

