Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου μας συγχαίρουμε τη συνάδελφό μας Βλαχάβα Σταυρούλα, ΠΕ01 Θεολόγο, τους μαθητές μας Πλατή Απόστολο, Πυργάνη Ανάργυρο, Ράπτη Θεόδωρο και τις μαθήτριές μας Καλλιώρα Μαρκέλλα, Καπηλαρή Γεωργία, Λάζογλου Καλλιόπη, Λιούπη Στυλιανή, Μόναχου Ευαγγελία και Ράπτη Σταυρούλα για τη διάκριση που απέσπασαν στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού με ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που φέρει τον τίτλο “Παίζοντας με τους γλωσσικούς Θησαυρούς της Αγίας Γραφής.
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
« ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ »
Το επιτραπέζιο παιχνίδι «Παίζοντας με τους γλωσσικούς θησαυρούς της Αγίας Γραφής» είναι ένα παιχνίδι γνώσεων με κάρτες που απευθύνεται σε ηλικίες 13+ και παίζεται από δύο ομάδες των 3 έως 5 παικτών.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
ΥΛΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: 2 διαφορετικού χρώματος πιόνια, 1 ζάρι, 35 κάρτες , ταμπλό
ΟΡΟΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: Το επιτραπέζιο παιχνίδι παίζεται από δύο ομάδες 3 έως 5 ατόμων. Η κάθε ομάδα ορίζει έναν αρχηγό και επιλέγει ένα πιόνι διαφορετικού χρώματος. Οι αρχηγοί των ομάδων ρίχνουν από μία ζαριά και όποιος φέρει τη μεγαλύτερη ξεκινά να παίζει πρώτη η ομάδα του (Α). Ο αρχηγός της ομάδας με τη μικρότερη ζαριά (Β) τραβά την πρώτη από τις 35 κάρτες. Η κάθε κάρτα έχει μία φράση της Αγίας Γραφής με τρεις πιθανές απαντήσεις. Αυτή την πλευρά της κάρτας τη δείχνει ο αρχηγός της Β΄ ομάδας προς τα μέλη της Α΄ ομάδας, τα οποία συσκέπτονται, ώστε ο αρχηγός τους να επιλέξει ως σωστή κάποια από τις τρεις απαντήσεις. Η σωστή απάντηση βρίσκεται στη πίσω μεριά της κάρτας και είναι ορατή στην ομάδα Β. Αν η ομάδα Α δώσει σωστή απάντηση ρίχνει ζαριά και προχωρά με το πιόνι τόσα σκαλοπάτια στο ταμπλό όσα έφερε και η ζαριά. Αν η ομάδα Α δώσει λανθασμένη απάντηση, τότε μένει στη θέση της και προχωρά το παιχνίδι με την ομάδα Β. Κερδίζει όποια ομάδα φτάσει στην κορυφή της σκάλας πρώτη. Ενδιάμεσα υπάρχουν παγίδες που, αν τις πετύχει μετά από ζαριά κάποια ομάδα, θα αναγκαστεί να ακολουθήσει τις οδηγίες οι οποίες είναι γραμμένες δίπλα και θα την οδηγούν προς τα πίσω.
ΣΤΟΧΟΙ
Με το παραπάνω επιτραπέζιο παιχνίδι επιδιώκεται:
- η καλλιέργεια της ομαδοσυνεργατικότητας, καθώς οι μαθητές αλληλεπιδρούν ευχάριστα.
- Η ενίσχυση της σχέσης των μελών. Η αλληλεπίδραση βελτιώνει και τις προσωπικές σχέσεις μεταξύ τους, αναπτύσσοντας δεσμούς αλληλεξάρτησης, φιλίας και αλληλοεκτίμησης.
- Η ανάδειξη της ευγενούς άμιλλας.
- Η αποδοχή κανόνων και η συνέπεια στην τήρησή τους, καθώς τα μέλη της ομάδων είναι ανεκτικά και αποδέχονται τους κανόνες και τις ‘‘επιβολές/ποινές’’ του παιχνιδιού.
- Η βελτίωση της αποδοτικότητας του νου.
- Η ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης στους μαθητές που εμπλέκονται στην διεξαγωγή του παιχνιδιού.
- Η παιγνιώδης διαδικασία μάθησης. Οι μαθητές παίζοντας και απορροφημένοι στο παιχνίδι δεν αντιλαμβάνονται πως εμπλέκονται ταυτόχρονα σε μια διαδικασία μάθησης.
- Ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου και φάσματος των γνώσεων των παιδιών. Οι φράσεις της Αγίας Γραφής οι οποίες χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι γίνονται με αυτό τον τρόπο οικείες στους παίχτες, οι οποίοι διερωτώνται σε ποιες περιστάσεις αξιοποιούνται, και θα αποκτήσουν θέση στο λεξιλόγιό τους για μελλοντική χρήση.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.